jammer dat het niet zo druk is hierquote:Op vrijdag 5 december 2014 00:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dank broeder. Heb zojuist weer een verse pilsener gepakt.
Jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 00:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
jammer dat het niet zo druk is hier
Bierquote:Op vrijdag 5 december 2014 00:39 schreef DeZwabber het volgende:
Neen. Bier drinken vergt concentratie.
Ken ik ook niet wel lekker?quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
Ik drink nu Humle Kanon van Haandbryggeriet. Niet in Nederland te krijgen helaas.
Yes. Sowieso kent Scandinavië een aantal geweldige brouwerijen. Nøgne Ø en Haandbryggeriet uit Noorwegen. Zweden met Närke, Denemarken met Mikkeler, Evil Twin, Tø Øl etcquote:
Nice.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Sowieso kent Scandinavië een aantal geweldige brouwerijen. Nøgne Ø en Haandbryggeriet uit Noorwegen. Zweden met Närke, Denemarken met Mikkeler, Evil Twin, Tø Øl etc
Er is zoveel meer dan alleen pils. Sommige mensen komen ook niet veel verder dan wat Belgische biertjes. Niets mis mee, maar het is alsof je je hele leven het huis niet uit komt en de rest van de wereld niet ziet. Stouts, Barley Wines, IPA's, bier gemaakt van whiskymout of gerijpt in whiskyvaten, bier van 41%, bier dat naar popcorn smaakt, bier dat op de bodem van de Noordzee heeft gelegen. etcquote:
Klinkt goed misschien moet ik dan wel even verder kijkenquote:Op vrijdag 5 december 2014 00:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er is zoveel meer dan alleen pils. Sommige mensen komen ook niet veel verder dan wat Belgische biertjes. Niets mis mee, maar het is alsof je je hele leven het huis niet uit komt en de rest van de wereld niet ziet. Stouts, Barley Wines, IPA's, bier gemaakt van whiskymout of gerijpt in whiskyvaten, bier van 41%, bier dat naar popcorn smaakt, bier dat op de bodem van de Noordzee heeft gelegen. etc
Brand is geen slechte pilsener, maar er zijn maar weinig echt slechte pilseners. De meeste mensen zouden blind ook niet proeven wat ze voorgeschoteld krijgen.quote:
Klopt. Meeste van bier in Nederland vind ik gewoon lekker. Je noemde net Belgisch bier maar Leffe is erg lekker hoorquote:Op vrijdag 5 december 2014 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Brand is geen slechte pilsener, maar er zijn maar weinig echt slechte pilseners. De meeste mensen zouden blind ook niet proeven wat ze voorgeschoteld krijgen.
Ik ook niet. Misschien ff paar met Oud & Nieuw drinken?quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Speciaalbier heb ik eigenlijk al best lang niet meer gedronken
Wat ik nu drink is een IPA, oftewel een Indian Pale Ale. Een Engelse bierstijl. Er zit heel veel hop in, en daardoor is het goed bitter, en afhankelijk van de hopsoorten smaakt het een beetje harsig of citrusachtig.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Klinkt goed misschien moet ik dan wel even verder kijken
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 5 december 2014 00:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien ff paar met Oud & Nieuw drinken?
Heb je misschien een paar goede sites waar ik dat kan bestellen?quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat ik nu drink is een IPA, oftewel een Indian Pale Ale. Een Engelse bierstijl. Er zit heel veel hop in, en daardoor is het goed bitter, en afhankelijk van de hopsoorten smaakt het een beetje harsig of citrusachtig.
En dan bedoel ik niet niet zoals citroenlimonade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |