fixed that for youquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:44 schreef mignonne het volgende:
Skyler. Tsja. Meestal past zo'n naam erg bij de ouders. Net als Ryder, Nigel of Bentley. Ieder zn ding I guess, mijne is het niet zo.
Hammer time! * mousemicky ziet foute jaren negentig rappers voor zich... Can't touch this, tadada....quote:
Met een architect als vader zal ze wel geen communistische politica als moeder hebben, en dat is jammer, want anders kunnen ze een brusje Sikkel noemen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken een meisje wat zo heet, vader is architect
Ik ook... ik zag het staan en dacht "oeps..."quote:
Hahahaquote:
Arme Naitsjelquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is gewoon jammer dat het zo verpauperd is.
dat dus.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is gewoon jammer dat het zo verpauperd is.
Liam en Ian net zo, vroeger waren dat nog niet zo van die namen...quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:35 schreef mignonne het volgende:
[..]
dat dus.
Ik heb het ook met de naam die wij hadden voor oudste als jongensnaam. Jonathan, enorm verpauperd
Alfalfaquote:Op zaterdag 13 december 2014 01:20 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik moet alleen maar denken aan een happy Boeddah.. ze een leuk, mollig, lacherig ventje met een enorme stekel op het achterhoofd als alpha van de raskels![]()
Maar apart vind ik dan de russische inslag bij anastacia gecombineerd met melanie en dan ook nog een soort boeddah achtige achternaam.
die heeft de dood ook al een paar keer goed aan de kant geschoven met haar ziektes, misschien dat het helpt...quote:Op zaterdag 13 december 2014 09:47 schreef Franny_G het volgende:
Als meisje vond ik Anastasia zo'n mooie dromerige Russische prinsessennaam... De verhalen over de laatste tsarenfamilie en dan het idee dat zij misschien als enige de moordpartij had overleefd (heel fascinerend is dat, die vrouwen die claimen haar te zijn..). Maar de naam is verpest door die afschuwelijke zangeres.
Ik hoop dat het een mollige lachebek wordt ^_^quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:20 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik moet alleen maar denken aan een happy Boeddah.. ze een leuk, mollig, lacherig ventje met een enorme stekel op het achterhoofd als alpha (alfalfa) )van de raskels![]()
Maar apart vind ik dan de russische inslag bij anastacia gecombineerd met melanie en dan ook nog een soort boeddah achtige achternaam.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 10:53 schreef Lushes het volgende:
[..]
en om heel eerlijk te zijn is het me om het even wat de gemiddelde burgertrut er van vind.
Aleph vind ik ook mooi!quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:48 schreef mignonne het volgende:
Alpha is niet zo mijn ding. Weird want Aleph vind ik wel leuk en dat betekent hetzelfdehet komt denk ik doordat alpha als woord zoveel voorkomt jn onze taal.
Ana is inderdaad een leuke roepnaam. Heb een leerling die zo heet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 10:53 schreef Lushes het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een mollige lachebek wordt ^_^
Vriend mocht meisjesnaam kiezen en gezien zijn afkomst is Anastasia voor de hand liggend. Ik vind het een beeldige naam. Sowieso is de roepnaam Ana, dat lijkt me ook niet echt afgrijselijk.
Ik heb zelf voor Alpha gekozen. Het is een sterke naam en om heel eerlijk te zijn is het me om het even wat de gemiddelde burgertrut er van vind.
Dat is toch niet te voorspellen he. Ik heb een leerlinge die Welmoed heet. Past haar prima en zij is ook blij met haar naam. Maar voor hetzelfde geldt had ze het afschuwelijk gevonden. Ik ben ook wel benieuwd wat mijn kind van haar naam gaat vinden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 10:55 schreef Sjeen het volgende:
Ik hoop dat Alpha daar net zo over denkt
Zowel zijn vader als ik zijn allebei bezig in de sport 'Strongman' en meneer heeft een hele rits landelijke titels als sterkste man. Ik denk dat het qua genetics wel goedkomt met de kleine man.quote:Op zaterdag 13 december 2014 10:57 schreef Sjeen het volgende:
Ik hoop overigens ook dat Alpha geen schriel mannetje wordt.
En nou nog een bron dat Maxima gedronken zou hebben tijdens haar zwangerschap...quote:Op zaterdag 13 december 2014 10:59 schreef Lushes het volgende:
[..]
Zowel zijn vader als ik zijn allebei bezig in de sport 'Strongman' en meneer heeft een hele rits landelijke titels als sterkste man. Ik denk dat het qua genetics wel goedkomt met de kleine man.
Ik heb ook een leerling met die naam! Vind het zo'n prachtige naam ookquote:Op zaterdag 13 december 2014 10:57 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Dat is toch niet te voorspellen he. Ik heb een leerlinge die Welmoed heet. Past haar prima en zij is ook blij met haar naam. Maar voor hetzelfde geldt had ze het afschuwelijk gevonden. Ik ben ook wel benieuwd wat mijn kind van haar naam gaat vinden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |