SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Druk hierDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De sherlock knop werkt niet meer dus dan vraag ik het maar.
Wil een goed budgetteam hebben. Wilde bij oude posts kijken voor inspiratie, heb totaal geen zin om een te maken.
Hebben jullie leuke budget teams voor rond de 50k? Pica's graag![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:04 schreef leoon. het volgende:
De sherlock knop werkt niet meer dus dan vraag ik het maar.
Wil een goed budgetteam hebben. Wilde bij oude posts kijken voor inspiratie, heb totaal geen zin om een te maken.
Hebben jullie leuke budget teams voor rond de 50k? Pica's graag
Dit spitsenduoGuarin voor Pogba. Guarin is erg goed
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik krijg voortaan altijd Generating previewquote:Op woensdag 3 december 2014 20:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik krijg voortaan altijd Generating preview
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die is al van voor het wk johquote:
Elke dag![]()
Sinds een paar dagen krijg ik dat bij al die linksquote:Op woensdag 3 december 2014 20:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat 'voortaan' niet
Elke dag![]()
Zie ik nu pasquote:Op woensdag 3 december 2014 20:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die is al van voor het wk joh
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Trager internet kopen danquote:Op woensdag 3 december 2014 20:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sinds een paar dagen krijg ik dat bij al die linksSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Mooi Engels van die moederquote:Daar kan het toch niet aan liggen, heb toch echt prima internet hierquote:
Elke dag![]()
Ja boh heb er 2 bohhhhquote:Op woensdag 3 december 2014 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is hier iemand die IF Choupo heeft ingekocht? Hij is al boven de discard value
Bohhh 3 zelfs zie ik nu bohhhhhhDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Elke dag![]()
hmm c helsea spurs of arsenal southampton?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
#firstworldproblemsquote:Op woensdag 3 december 2014 20:40 schreef poker4lifee het volgende:
hmm c helsea spurs of arsenal southampton?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
IF Benatquote:Op woensdag 3 december 2014 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leuk voor onderscheppingen maar ik heb een passer nodigDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Normaal zou ik direct Kroos zeggen, maar sinds die patch heb ik het idee dat ik beter een 53 long passing random speler neer kan zetten, komen de ballen nog beter aan.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leuk voor onderscheppingen maar ik heb een passer nodig![]()
Ben meer van de shortquote:Op woensdag 3 december 2014 20:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Normaal zou ik direct Kroos zeggen, maar sinds die patch heb ik het idee dat ik beter een 53 long passing random speler neer kan zetten, komen de ballen nog beter aan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Chelski heeft moeiteHala Madrid !
Reff bij Arsenal
Hala Madrid !
IF Benat is een CM he. Je zocht toch een passer? Kan prima op CMquote:Op woensdag 3 december 2014 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beter dan bijv Neymar of Vela ?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zal eens proberenquote:Op woensdag 3 december 2014 20:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IF Benat is een CM he. Je zocht toch een passer? Kan prima op CM
RED ONS HENNIEGOD![]()
Palacio heb ik net vervangen voor tevez in mijn fijne team. Thnx voor 't sharen!quote:Op woensdag 3 december 2014 20:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou ook nog twee serie a teams kunnen maken dus
Zijn er nog anderen met cheap teams?![]()
dan zou ik eerder naar een kantoorwinkel gaan.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leuk voor onderscheppingen maar ik heb een passer nodig![]()
Te erg Chelsea
LOL CityHala Madrid !
Leuke pot bij Chelsea.Hala Madrid !
hehequote:Op woensdag 3 december 2014 21:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan zou ik eerder naar een kantoorwinkel gaan.
RED ONS HENNIEGOD![]()
AguerrroooooooooooooooooHala Madrid !
OMG Lucas ...
Hala Madrid !
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:16 schreef Lastpost het volgende:
Handig dat WeFut de stats al heeft van IF Benat, die gaat zeker Xavi's plek overnemen.
Puike stats ja!Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
EA is lekker los gegaan op de stats van IF Clichy hoor. +8 volleys
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alle IF's deze week hebben flinke upgrades gekregen, zouden ze steeds meer verbeteren hoe verder het seizoen gaat?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Valt toch wel mee?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Alle IF's deze week hebben flinke upgrades gekregen, zouden ze steeds meer verbeteren hoe verder het seizoen gaat?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je zo wat +1/2/3/4 ziet valt het niet zo op, maar dat verschil bij deze voorbeelden is idd wel erg groot. Was me eigenlijk niet specifiek opgevallen. Wel beter dan, want ik vind nu echt alleen de goedkopere IF's en de IF's met nieuwe posities interessant.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Fernandez [ afbeelding ]
[ afbeelding ] Maher
Is toch best een verschil qua upgraded stats?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt, daarom was ik ook zo verbaasd over de stats van Benat en Fernandez die imo echt ver omhoog zijn gegaan, en daarom interessant (zeker met deze prijzen)quote:Op woensdag 3 december 2014 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je zo wat +1/2/3/4 ziet valt het niet zo op, maar dat verschil bij deze voorbeelden is idd wel erg groot. Was me eigenlijk niet specifiek opgevallen. Wel beter dan, want ik vind nu echt alleen de goedkopere IF's en de IF's met nieuwe posities interessant.
Sif Tevez heb ik ook meer als investering want daar merk ik echt 0 verschil met de IF en de NIF
Elke dag![]()
Mourinho speelt nu al 11 at the back![]()
Hala Madrid !
Nu ik weer een tijdje redelijk veel fifa speel, zie je ook steeds meer dingen die gewoon scripted zijn..
Vanuit buitenspel positie scoor ik echt 99%, vanuit de meest onmogelijk hoeken.
Kopballen, die dit spel juist enorm moeilijk vallen, alles..
Wanneer je niet buitenspel had gestaan, waren ze nooit gevallen
Oftwel EA wil gewoon even showen/trollen met hun nieuwe 'filmpje' dat er pas later wordt gefloten om de goal af te keuren.
![]()
Tevez is als spits niet meer dan middelmatig. Zelfs een TOTY zou ik niet opstellen.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt, daarom was ik ook zo verbaasd over de stats van Benat en Fernandez die imo echt ver omhoog zijn gegaan, en daarom interessant (zeker met deze prijzen)
Sif Tevez heb ik ook meer als investering want daar merk ik echt 0 verschil met de IF en de NIF![]()
Van Dijk
Hala Madrid !
Eindelijk mijn laatste Bonucci kwijt voor 25kHeeft lang geduurd
Elke dag![]()
Arsenal kan het niet makkelijker krijgen
Hala Madrid !
Niet normaal hoor Forster. Had normaal altijd een IF gehad na deze pot
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ratatata AlexissssssssssssssssssssssssssssssAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt lucky Arsenal weerquote:
Hala Madrid !
Wie vinden jullie na Ronaldo de beste lw?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Denk dat nagenoeg niemand met al die dure wingers heeft gespeeld in FUT om er echt fatsoenlijk over te kunnen oordelen. Ik ben zelf wel erg enthousiast over Hazard en Neymar in ieder geval. Reus viel wat tegen, maar die laatste heb ik alleen op 6/7 chem in de spits gehad.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:35 schreef over_hedge het volgende:
Wie vinden jullie na Ronaldo de beste lw?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In de 94e minuut bij 1-0 gewoon de vrije trap in de pot slingeren ipv kort te spelen en naar de cornervlag te gaan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En Ribéry? Ik heb zelf alleen Alessandrini gehad.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk dat nagenoeg niemand met al die dure wingers heeft gespeeld in FUT om er echt fatsoenlijk over te kunnen oordelen. Ik ben zelf wel erg enthousiast over Hazard en Neymar in ieder geval. Reus viel wat tegen, maar die laatste heb ik alleen op 6/7 chem in de spits gehad.![]()
Niet mee gespeeld.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En Ribéry? Ik heb zelf alleen Alessandrini gehad.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het zou wel heel erg sneu zijn als je nog tijd gaat rekken met een man meerquote:Op woensdag 3 december 2014 22:37 schreef Tim86 het volgende:
In de 94e minuut bij 1-0 gewoon de vrije trap in de pot slingeren ipv kort te spelen en naar de cornervlag te gaan
Hala Madrid !
Ik krijg het altijd moeilijk tegen teams met reus op LW.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:35 schreef over_hedge het volgende:
Wie vinden jullie na Ronaldo de beste lw?
Hij vloeit echt door mijn defensie heen en heeft een prima shot in huis..
Zelf niet geprobeerd.
Ik vond hazard (niet in mijn eigen team meegespeeld) erg tegenvallen in een BPL squad![]()
![]()
Ach, dat heb ik al zo vaak gezien. Tegen veel mindere tegenstanders ook nog.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het zou wel heel erg sneu zijn als je nog tijd gaat rekken met een man meerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
FUT15 goaltje hoor van RemyAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik speel nu met hazard. Maar vind hem niet geweldig. Neymar helemaal vergeten. Misschien die maar eens proberen. Reus ook al mee gespeeld.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk dat nagenoeg niemand met al die dure wingers heeft gespeeld in FUT om er echt fatsoenlijk over te kunnen oordelen. Ik ben zelf wel erg enthousiast over Hazard en Neymar in ieder geval. Reus viel wat tegen, maar die laatste heb ik alleen op 6/7 chem in de spits gehad.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Royke ook even 240 euro door de neus geboord
Hala Madrid !
Door PSG alleen tochquote:Op woensdag 3 december 2014 23:01 schreef BDIL het volgende:
Royke ook even 240 euro door de neus geboord?
Elke dag![]()
Jepquote:
Hala Madrid !
![]()
BohhhhDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja dat het 1x gebeurt zegt toch niets of dat een odd van 2.01 hoog genoeg isquote:
Elke dag![]()
Ik las een keer ergens dat het slecht is om verdedigers met dezelfde work rates te hebben klopt dat?![]()
Lijkt me onzin.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:19 schreef Henrys het volgende:
Ik las een keer ergens dat het slecht is om verdedigers met dezelfde work rates te hebben klopt dat?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nu gaat ie het ineens daar over hebbenquote:Op woensdag 3 december 2014 23:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat het 1x gebeurt zegt toch niets of dat een odd van 2.01 hoog genoeg is. Had toen even gezegd dat je ook die odd in beschouwing nam
.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ramos en Mathieu hebben wel vervelende workrates. Dat ze hetzelfde zijn boeit normaal niet zo, maar 2x high attacking workrate op CB zou ik niet doen.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:21 schreef Henrys het volgende:
[..]
Bedankt, twijfel tussen Ramos en Mathieu en Ramos en Pepe. Miranda vind ik te zwakAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar ging het me juist om, lees maar terugquote:Op woensdag 3 december 2014 23:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nu gaat ie het ineens daar over hebben. Had toen even gezegd dat je ook die odd in beschouwing nam
.
Ik had het over de odd van 2.1 die ik te laag vond
Elke dag![]()
Wat een kutteam met Aguero.Creeër geen kansen, en Aguero loopt zich alleen maar vast omdat de tegenstanders allemaal verdedigend spelen... En de tegenstander hoeft de bal maar naar voren te peren en staat 1 op 1 met de keeper.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Affiche hoor op BBC 2 vrijdag
Hartlepool-Blyth
Elke dag![]()
Denk dat ik Ramos maar verkoop, heb echt vaak last van steekballen die echt dwars door mijn verdediging heen gaan en denk dat het komt omdat Ramos te veel naar voren staat. Denk dat ik Pepe/Varane maar ga proberenquote:Op woensdag 3 december 2014 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ramos en Mathieu hebben wel vervelende workrates. Dat ze hetzelfde zijn boeit normaal niet zo, maar 2x high attacking workrate op CB zou ik niet doen.![]()
Weer dezelfde teamnaam.. dit begint echt verdacht te worden.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:45 schreef Maver24 het volgende:
QPR Remy op de Playstation, 3m start prijs, 10m bin, weer een foute kaart van EA.![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:46 schreef Henrys het volgende:
[..]
Denk dat ik Ramos maar verkoop, heb echt vaak last van steekballen die echt dwars door mijn verdediging heen gaan en denk dat het komt omdat Ramos te veel naar voren staat. Denk dat ik Pepe/Varane maar ga proberenMaar diep van binnen lach ik.![]()
het team van CSI Vancouver is al opgeroepen.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Weer dezelfde teamnaam.. dit begint echt verdacht te worden.![]()
![]()
Dit lijkt me wel een aardige voorhoede. Hazard is al verkocht, en Reus aangetrokken. Costa op de TP, Sanchez volgt zijn weg richting de TP. Iets van 3 ton uit te geven nog dusMaar diep van binnen lach ik.![]()
Nice. Goede toevoeging in ieder geval. Prijzen wellicht iets duidelijker in beeld..grotere/andere font of in bold?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik dacht dat hij de mening over die voorhoede wilde hebbenquote:Op donderdag 4 december 2014 00:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice. Goede toevoeging in ieder geval. Prijzen wellicht iets duidelijker in beeld..grotere/andere font of in bold?
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Refresh eens? Dat grijs was misschien wat vaag ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice. Goede toevoeging in ieder geval. Prijzen wellicht iets duidelijker in beeld..grotere/andere font of in bold?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dit is beter jaquote:Op donderdag 4 december 2014 00:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Refresh eens? Dat grijs was misschien wat vaag ja.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit is een goede toevoeging alleen heb ik liever de prijzen voluit in cijfers. Ik maak nu teams op futhead omdat daar de prijs gelijk bij staat.quote:![]()
![]()
41212 voor het eerst weer geprobeerd, Neymar en Bale zijn nog dominanter in deze formatie dan in 4321.![]()
Benzema en Suarez voorin met Rodriguez erachter, custom tactic en wat instructies en m'n tegenstander speelt net zulke kansloze partijen als ik voorheen met m'n topteams.![]()
![]()
Ik ook ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:26 schreef Ajacied7 het volgende:
Dit is een goede toevoeging alleen heb ik liever de prijzen voluit in cijfers.Krijg ze zo aangeleverd. Maar ik zal ze wel even herformatteren.
quote:Op donderdag 4 december 2014 00:26 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik maak nu teams op futhead omdat daar de prijs gelijk bij staat.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik gebruik juist WeFut veelvuldig omdat ik daarna direct via die FutBin calculator de boel kan inzien. Geniale site!
Edit: En ja dat kan ook op die andere, maar WeFut werkt 10 keer beter op de mobiel.![]()
quote:Op donderdag 4 december 2014 00:28 schreef Lastpost het volgende:
Ik gebruik juist WeFut veelvuldig omdat ik daarna direct via die FutBin calculator de boel kan inzien. Geniale site!
Edit: En ja dat kan ook op die andere, maar WeFut werkt 10 keer beter op de mobiel.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Typisch dat Pogba nu hij weer terug in de packs is opeens wel weer stijgt, heb er sinds 19:00 vijf verkocht (nog twee over).![]()
Ramos verkocht en alles gaat weer een stuk beter. Geen H/M verdedigers meer gebruiken dus. Casillas bakt er nog weinig van![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Wou hem ook kopen maar vind 260k was te veel voor een IF CB. Is eigenlijk alleen omdat hij week 1 TOTW is. Zal hopelijk wel nog een SIF krijgenquote:Op donderdag 4 december 2014 02:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst verkocht, daarna toch maar terug gekocht.
[ afbeelding ]![]()
Had hem op het begin gekocht voor 55K.quote:Op donderdag 4 december 2014 02:07 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wou hem ook kopen maar vind 260k was te veel voor een IF CB. Is eigenlijk alleen omdat hij week 1 TOTW is. Zal hopelijk wel nog een SIF krijgen
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik zweer juist bij Ramos. Samen met Boateng, geweldig koppel.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:38 schreef Henrys het volgende:
Ramos verkocht en alles gaat weer een stuk beter. Geen H/M verdedigers meer gebruiken dus. Casillas bakt er nog weinig van![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:01 schreef BDIL het volgende:
Royke ook even 240 euro door de neus geboordIk voel jullie genieten van dit verlies.quote:
Maargoed jammer maar helaas.....![]()
ik voel met je mee roy. Ook mijn 3de x dat 1 top ploeg zijn werkt niet doet waardoor ik veel geld misloop.quote:Op donderdag 4 december 2014 03:49 schreef Roypsv het volgende:
[..]
[..]
Ik voel jullie genieten van dit verlies.
Maargoed jammer maar helaas.....![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 4 december 2014 04:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
Zo en nu ga ik naar disney.
Doei doei grgr kusje kroel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Moggel
Elke dag![]()
Ja tis feestquote:
Elke dag![]()
Ja omdat 2 tentamens 2 dagen achter elkaarquote:
Sarcastisch dus, dat ik jou dat moet uitleggen
Elke dag![]()
Ik had al een vermoeden, maar wist het niet zekerquote:Op donderdag 4 december 2014 06:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja omdat 2 tentamens 2 dagen achter elkaar
Sarcastisch dus, dat ik jou dat moet uitleggenwelk vak?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Industrial Organisation, Nederlandse Naam Externe Organisatie en het komt neer op micro met kartelvorming, the game theory, Courton Model dat soort dingen.quote:Op donderdag 4 december 2014 07:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden, maar wist het niet zekerwelk vak?
Elke dag![]()
Prisoners dilemma en dat soort ongein...mooi was die tijd. Volgens mij heb ik ook nog een vervolgvak (EO2) gehadquote:Op donderdag 4 december 2014 07:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Industrial Organisation, Nederlandse Naam Externe Organisatie en het komt neer op micro met kartelvorming, the game theory, Courton Model dat soort dingen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Idd, allemaal van die meuk die heel leuk is op papier maar nergens op slaat in real life omdat het met te weinig shit rekening houdtquote:Op donderdag 4 december 2014 07:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prisoners dilemma en dat soort ongein...mooi was die tijd. Volgens mij heb ik ook nog een vervolgvak (EO2) gehad
Elke dag![]()
Ik kan moeilijk bepalen of niemand er ooit wat aan gaat hebben...maar ik heb er nooit meer wat mee gedaan in ieder gevalquote:Op donderdag 4 december 2014 07:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd, allemaal van die meuk die heel leuk is op papier maar nergens op slaat in real life omdat het met te weinig shit rekening houdt
Ach, het gaat om het "conceptueel denken" wat je jezelf eigen moet maken enzo
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tjah dat is het met alles ongeveer op de uni, hoeveel gebruik je nou werkelijk op je werkquote:Op donderdag 4 december 2014 07:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk bepalen of niemand er ooit wat aan gaat hebben...maar ik heb er nooit meer wat mee gedaan in ieder geval
Ach, het gaat om het "conceptueel denken" wat je jezelf eigen moet maken enzo
Elke dag![]()
Niet heul veulquote:Op donderdag 4 december 2014 07:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah dat is het met alles ongeveer op de uni, hoeveel gebruik je nou werkelijk op je werk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
En wat doen we, gewoon het eigen risico omhoog gooien
Kutland, betaal al fucking veel geld aan de zorg, heb er toch niets aan want alles wat ik nodig heb (en dat is vrijwel niets, oa ook vanwege het eigen risico), moet ik toch zelf betalen
Elke dag![]()
aah het Crouton model, goede tijden waren datquote:Op donderdag 4 december 2014 07:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Industrial Organisation, Nederlandse Naam Externe Organisatie en het komt neer op micro met kartelvorming, the game theory, Courton Model dat soort dingen.![]()
![]()
Jij doet zeker een Micro economische opleiding? Of Economie en Bedrijfseconomie?quote:Op donderdag 4 december 2014 07:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aah het Crouton model, goede tijden waren datDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Crouton model? Kevin leert voor soepdraaierquote:Op donderdag 4 december 2014 07:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij doet zeker een Micro economische opleiding? Of Economie en Bedrijfseconomie?![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha, had Crouton niet gezienquote:Op donderdag 4 december 2014 07:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Crouton model? Kevin leert voor soepdraaier![]()
![]()
Elke dag![]()
Even serieus: laat VGZ een portefeuille hebben met 1 miljoen deelnemers...en 25% daarvan heeft een betalingsregeling?? Dat is bizar veel. Volgens mij heeft dit niks te maken met niet kunnen betalen, maar meer met niet willen betalen. Als soort van protest tegen het systeem ofzoquote:Op donderdag 4 december 2014 07:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
En wat doen we, gewoon het eigen risico omhoog gooien
Kutland, betaal al fucking veel geld aan de zorg, heb er toch niets aan want alles wat ik nodig heb (en dat is vrijwel niets, oa ook vanwege het eigen risico), moet ik toch zelf betalen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tjaah ik vind het maar matig. Vorige jaar ook 350 euro moeten betalen voor 2 verstandskiezen omdat ik in het ziekenhuis moest later trekken. Als student is het niet fijn om nog 350 euro te moeten betalen eind van het jaar.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Even serieus: laat VGZ een portefeuille hebben met 1 miljoen deelnemers...en 25% daarvan heeft een betalingsregeling?? Dat is bizar veel. Volgens mij heeft dit niks te maken met niet kunnen betalen, maar meer met niet willen betalen. Als soort van protest tegen het systeem ofzoHala Madrid !
Voor alles is er een eerste keer.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit werken? gr grHala Madrid !
Ik denk dat het voor niemand fijn is hoorquote:Op donderdag 4 december 2014 08:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tjaah ik vind het maar matig. Vorige jaar ook 350 euro moeten betalen voor 2 verstandskiezen omdat ik in het ziekenhuis moest later trekken. Als student is het niet fijn om nog 350 euro te moeten betalen eind van het jaar.
Maar je gaat mij niet vertellen dat 25% van de mensen dat bedrag niet kan betalen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Onder de lage inkomens is het wel te begrijpen ( onderste 2 belastingschijven), het maakt 3% > van je totale inkomen uit in het hele jaar.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor niemand fijn is hoor
Maar je gaat mij niet vertellen dat 25% van de mensen dat bedrag niet kan betalen.Hala Madrid !
Nou, in dat geval moeten we er maar even niet aan denken dat hun wasmachine en televisie er in een keer mee stoppen.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Onder de lage inkomens is het wel te begrijpen ( onderste 2 belastingschijven), het maakt 3% > van je totale inkomen uit in het hele jaar.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is ook een probleem. Ze hebben daarom ook bijzondere bijstand om dit soort problemen te verhelpen.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, in dat geval moeten we er maar even niet aan denken dat hun wasmachine en televisie er in een keer mee stoppen.Hala Madrid !
Ik kreeg ineens ook een brief van onze zorgverzekeraar dat ik nog 4 maanden moest betalen... Gezeik met deurwaarder blabla na een paar telefoongesprekken bleek het iemand anders in dezelfde straat te zijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Even serieus: laat VGZ een portefeuille hebben met 1 miljoen deelnemers...en 25% daarvan heeft een betalingsregeling?? Dat is bizar veel. Volgens mij heeft dit niks te maken met niet kunnen betalen, maar meer met niet willen betalen. Als soort van protest tegen het systeem ofzo
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Daar moet ik anders ook niet aan denken dat dat bij mij gebeurtquote:Op donderdag 4 december 2014 08:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, in dat geval moeten we er maar even niet aan denken dat hun wasmachine en televisie er in een keer mee stoppen.Beetje denigrerend Pots
Ik heb het wel hoor, maar vind het wel zonde om daarvoor mijn buffers te plunderen
Elke dag![]()
25% van Nederland heeft bijzondere bijstand?quote:Op donderdag 4 december 2014 08:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat is ook een probleem. Ze hebben daarom ook bijzondere bijstand om dit soort problemen te verhelpen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Van die 25% denk ik niet dat iedereen tegen een minimum inkomen aan zit. Maar voor de minimum inkomens is het wel een optie om bijzondere bijstand aan te vragen en dit is niet hetzelfde als een uitkering.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
25% van Nederland heeft bijzondere bijstand?Hala Madrid !
Het is helemaal niet denigrerend bedoeld: als ik 400 euro voor een tandarts moet betalen, doet dat bij mij ook best pijn hoor. Maar wat moet, dat moet. Mijn stelling is dat Nederland helemaal niet zo arm is als dit artikel wil doen laten lijken, maar dat mensen het gewoon geen zin hebben om te betalen...quote:Op donderdag 4 december 2014 08:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar moet ik anders ook niet aan denken dat dat bij mij gebeurtBeetje denigrerend Pots
Ik heb het wel hoor, maar vind het wel zonde om daarvoor mijn buffers te plunderenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kan ik ook bijzondere bijstand aanvragen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja feliciteer hem hierquote:![]()
![]()
Elke dag![]()
Heb je minimuminkomenquote:Op donderdag 4 december 2014 08:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kan ik ook bijzondere bijstand aanvragen??
Hala Madrid !
Okequote:
Hoi Timmy
Van harte gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van en succes met je toets toi toi toi![]()
Heet dat niet gewoon een zorgtoeslag?quote:Op donderdag 4 december 2014 08:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Van die 25% denk ik niet dat iedereen tegen een minimum inkomen aan zit. Maar voor de minimum inkomens is het wel een optie om bijzondere bijstand aan te vragen en dit is niet hetzelfde als een uitkering.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als je 400 voor een tandarts moet betalen, moet je gewoon beter je tandenpoetsen jaquote:Op donderdag 4 december 2014 08:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is helemaal niet denigrerend bedoeld: als ik 400 euro voor een tandarts moet betalen, doet dat bij mij ook best pijn hoor. Maar wat moet, dat moet. Mijn stelling is dat Nederland helemaal niet zo arm is als dit artikel wil doen laten lijken, maar dat mensen het gewoon geen zin hebben om te betalen...![]()
Klopt ook wel, maar als je bekijkt wat je per jaar kwijt bent aan zorg en wat je ervoor terugkrijgtIk snap het wel, die tegenzin
Elke dag![]()
Nopequote:Op donderdag 4 december 2014 08:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heet dat niet gewoon een zorgtoeslag?
Hala Madrid !
Nee maar als ik een bepaalde formule hanteer kom ik daar vast wel aan.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee gelukkig pas 7 Januariquote:Op donderdag 4 december 2014 08:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Morgen je hertentamen dan?
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 4 december 2014 08:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee maar als ik een bepaalde formule hanteer kom ik daar vast wel aan.
Hala Madrid !
Gefeliciteerdquote:![]()
Zit je trouwens nog in Tilburg ?Hala Madrid !
Dus je krijgt al zorgtoeslag, maar als dat nog niet genoeg is, kan je ook nog bijzondere bijstand aanvragen?quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klopt, 4de koningquote:Op donderdag 4 december 2014 08:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mijn ingewikkelde berekening ben je dan 6 januari jarig hoor
Haha ben dus niet jarigquote:Op donderdag 4 december 2014 08:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Zit je trouwens nog in Tilburg ?Dag voor mijn her pas
Jawohl, nu lekker mijn mijn minor tentamens bezig
Elke dag![]()
Max zorgtoeslag is 60 euro oid, dat tikt natuurlijk niet echt aanquote:Op donderdag 4 december 2014 08:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus je krijgt al zorgtoeslag, maar als dat nog niet genoeg is, kan je ook nog bijzondere bijstand aanvragen?
Elke dag![]()
Hebben we trouwens vrij na dit tentamenperiode ?quote:Op donderdag 4 december 2014 08:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt, 4de koning
[..]
Haha ben dus niet jarigDag voor mijn her pas
Jawohl, nu lekker mijn mijn minor tentamens bezigIk zie nog niks op mijn rooster staan
![]()
Hala Madrid !
Voor specifieke dingen wel, volgens mij ligt het max bedrag op 450 euro.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus je krijgt al zorgtoeslag, maar als dat nog niet genoeg is, kan je ook nog bijzondere bijstand aanvragen?Hala Madrid !
Nou ik heb tentamens tot 19 dec, daarna is het kerstvakantie, en daarna van 5 tm 28 januari op mijn rooster herkansingenquote:Op donderdag 4 december 2014 08:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hebben we trouwens vrij na dit tentamenperiode ?Ik zie nog niks op mijn rooster staan
![]()
![]()
Dus als ik alles haal heb ik dadelijk vakantie van 19 dec tot 2 februari![]()
Weet niet of eerstejaars ook zolang herkansingen hebben, miss dat jullie een weekje eerder weer beginnen
Elke dag![]()
Even nagezocht omdat ik wel benieuwd was:quote:Op donderdag 4 december 2014 08:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Max zorgtoeslag is 60 euro oid, dat tikt natuurlijk niet echt aan850 ekkies per jaar...dat vind ik toch best aardigquote:De toeslag bedraagt voor een alleenstaande maximaal ¤ 72,- per maand en voor een stel maximaal ¤ 138,-.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bohh laatste tentamen op 14 december en dan pas 4 januari beginnen herkansingenquote:Op donderdag 4 december 2014 08:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou ik heb tentamens tot 19 dec, daarna is het kerstvakantie, en daarna van 5 tm 28 januari op mijn rooster herkansingen![]()
Dus als ik alles haal heb ik dadelijk vakantie van 19 dec tot 2 februari![]()
Weet niet of eerstejaars ook zolang herkansingen hebben, miss dat jullie een weekje eerder weer beginnen
Hala Madrid !
Covert het meeste van de zorg ja, maar je merkt er dus niets van omdat het meteen opgaat aan die zorgquote:Op donderdag 4 december 2014 08:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Even nagezocht omdat ik wel benieuwd was:
[..]
850 ekkies per jaar...dat vind ik toch best aardig
Elke dag![]()
welkom in tilburgquote:Op donderdag 4 december 2014 08:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bohh laatste tentamen op 14 december en dan pas 4 januari beginnen herkansingen
TT aidsjong jij bent voorlopig niet jarig!11!1!!![]()
Ik ken mensen die vandaag al hun laatste tentamen hebben en daarna dus vakantiequote:Op donderdag 4 december 2014 08:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bohh laatste tentamen op 14 december en dan pas 4 januari beginnen herkansingen
Elke dag![]()
Tjaah eerst was het 35 euro per maand zorg en nu krijg je zorgtoeslag terug achteraf. Dan cashen de maatschappijen met rente bohhhh.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Even nagezocht omdat ik wel benieuwd was:
[..]
850 ekkies per jaar...dat vind ik toch best aardigHala Madrid !
Daar gaat het toch niet om?quote:Op donderdag 4 december 2014 08:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Covert het meeste van de zorg ja, maar je merkt er dus niets van omdat het meteen opgaat aan die zorg
850 euro per jaar is 850 euro. Of je het nu voor een X periode op je bankrekening hebt staan of niet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
sqrt(salaris) + sqrt(salaris) * 12 bohh kom ik er bijna op uitquote:50 te kort.
...aldus de man die gepokt en gemazeld zijn carriere maakt in het bedrijfslevenquote:Op donderdag 4 december 2014 08:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Externe organisatie.. mooi vak was dat. Allemaal theorieen van mensen die nooit in een bedrijf hebben gezeten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 4 december 2014 08:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
sqrt(salaris) + sqrt(salaris) * 12 bohh kom ik er bijna op uit50 te kort.
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 4 december 2014 08:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Rodriguez weer gedaald trouwens.. gisteren was hij 235k en nu 240k.
Hala Madrid !
Ik heb die post ook al 3x gelezen, en besloten dat ik het niet begrijp. En daar heb ik het bij gelaten.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zie de edit.
Hij was 250k en toen daalde hij in prijs. Nu is hij wel gestegen maar nog steeds minder duur dan toen ik hem kocht.![]()
Ds had hem iig voor 250k![]()
![]()
![]()
Elke dag![]()
Ik snap best dat hij dat tentamen niet heeft gehaald.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 4 december 2014 08:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik snap best dat hij dat tentamen niet heeft gehaald.
Hala Madrid !
Nee dat kwam door de vraagstelling. Die was van mensen die nog nooit in het bedrijfsleven hebben gewerkt.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik snap best dat hij dat tentamen niet heeft gehaald.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
1. Boer Harm heeft 4 appels en Boer Bert heeft 8 appels. Boer Bert laat 3 appels van zijn kar vallen. Welke boer heeft er nu meer appels?quote:
Boer HarmRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik leg het toch uit man.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik snap best dat hij dat tentamen niet heeft gehaald.![]()
Geen idee want deze 2 boeren hebben over duidelijk nog nooit in een bedrijf gewerktquote:Op donderdag 4 december 2014 08:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
1. Boer Harm heeft 4 appels en Boer Bert heeft 8 appels. Boer Bert laat 3 appels van zijn kar vallen. Welke boer heeft er nu meer appels?
Boer HarmDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 4 december 2014 08:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geen idee want deze 2 boeren hebben over duidelijk nog nooit in een bedrijf gewerkt
quote:Op donderdag 4 december 2014 08:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geen idee want deze 2 boeren hebben over duidelijk nog nooit in een bedrijf gewerkt![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
echt niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die quote komt van iemand waar ik bij in de klas heb gezeten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat dacht jij: die neem ik klakkeloos over?quote:Op donderdag 4 december 2014 08:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die quote komt van iemand waar ik bij in de klas heb gezeten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vdm zekerquote:Op donderdag 4 december 2014 08:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die quote komt van iemand waar ik bij in de klas heb gezeten.
Elke dag![]()
Daarom haalt hij dat tentamen nooit want als hij de aantekening van de grootste josti klakkeloos overneemt en daar mee aan de slag gaat.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat dacht jij: die neem ik klakkeloos over?
inb4 Aantekeningen van zichzelf overnemen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, want ik vond hem wel relevant in deze situatie.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat dacht jij: die neem ik klakkeloos over?![]()
Relevant, dat zeker. Maar niet erg steekhoudendquote:Op donderdag 4 december 2014 08:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, want ik vond hem wel relevant in deze situatie.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet nice. Ik moet hem nog kopenquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
In dat geval zou ik maar gewoon een maandje wachtenquote:Op donderdag 4 december 2014 09:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet nice. Ik moet hem nog kopen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Weet nog niet. Misschien wel. Speel weer even minder fifa door die 3=2 actie bij de media markt. Heb nog 2 spellen om uit te spelen.quote:Op donderdag 4 december 2014 09:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval zou ik maar gewoon een maandje wachten![]()
Ik wacht vooral eigenlijk tot coins kopen weer lekker goedkoop is.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat is vaak wanneer IF's ook op hun duurst zijnquote:Op donderdag 4 december 2014 09:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Weet nog niet. Misschien wel. Speel weer even minder fifa door die 3=2 actie bij de media markt. Heb nog 2 spellen om uit te spelen.![]()
Ik wacht vooral eigenlijk tot coins kopen weer lekker goedkoop is.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iddquote:Op donderdag 4 december 2014 09:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is vaak wanneer IF's ook op hun duurst zijnIk hou mijn investeringen mooi even aan, probeer ze te DSL'en als dat gebeurt koop ik de goedkoopste gewoon terug
Elke dag![]()
Dan coins kopen. en pas uitgeven als toty er isquote:Op donderdag 4 december 2014 09:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is vaak wanneer IF's ook op hun duurst zijn
Dat doe ik dus ook vaak...nog een paar weken dit volhoudenquote:Op donderdag 4 december 2014 09:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IddIk hou mijn investeringen mooi even aan, probeer ze te DSL'en als dat gebeurt koop ik de goedkoopste gewoon terug
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die handelsgeestquote:Op donderdag 4 december 2014 09:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan coins kopen. en pas uitgeven als toty er is
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Handelenquote:![]()
Ik wil nog if benzema, if pogba en if clichy. Dus dat is op dat moment zo`n 1 000 000
Ik weet niet wie ik dat heb horen roepen, maar IF Benz geeft niks extra's boven zijn NIF...quote:Op donderdag 4 december 2014 09:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Handelen![]()
Ik wil nog if benzema, if pogba en if clichy. Dus dat is op dat moment zo`n 1 000 000NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat heb ik sowieso vaak met if`squote:Op donderdag 4 december 2014 09:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet niet wie ik dat heb horen roepen, maar IF Benz geeft niks extra's boven zijn NIF...Maar ik wil gewoon van alle spelers uit mijn team wat ik nu heb alle if`s.
Cool, met dat vak ben ik nu bezig. Heb je dat vorig jaar gefaald?quote:Op donderdag 4 december 2014 07:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Industrial Organisation, Nederlandse Naam Externe Organisatie en het komt neer op micro met kartelvorming, the game theory, Courton Model dat soort dingen.![]()
Economie en Bedrijfseconomie ja, dus Micro heb ik ook gehadquote:Op donderdag 4 december 2014 07:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij doet zeker een Micro economische opleiding? Of Economie en Bedrijfseconomie?en je bedoelde zeker Cournot?
![]()
Nee zit in mijn Minorquote:Op donderdag 4 december 2014 09:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Cool, met dat vak ben ik nu bezig. Heb je dat vorig jaar gefaald?Ohja lol, my badquote:Op donderdag 4 december 2014 09:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Economie en Bedrijfseconomie ja, dus Micro heb ik ook gehaden je bedoelde zeker Cournot?
Elke dag![]()
Menez in spits?quote:
Elke dag![]()
Best prima jaquote:
Elke dag![]()
Morrie![]()
IF menez wist bij mij in ieder geval geen potten te breken in de spitsPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
We spelen dan ook Fifa en geen Zeldaquote:Op donderdag 4 december 2014 09:48 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
IF menez wist bij mij in ieder geval geen potten te breken in de spitsDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bertrand en Stackelberg zeker ook danquote:Op donderdag 4 december 2014 09:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee zit in mijn Minor
[..]
Ohja lol, my bad![]()
![]()
Bohhh jaquote:Op donderdag 4 december 2014 10:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Bertrand en Stackelberg zeker ook danDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wie?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Bertrand en Stackelberg zeker ook dan![]()
Hij deed het net ook niet iedere wedstrijd bollen. nog geen goal per 2 wedstrijden.quote:Op donderdag 4 december 2014 09:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We spelen dan ook Fifa en geen Zelda
en ook geen geweldig assist aantal.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Thad speel nu tegen een debiel die niet kon handelen dat ik zijn Curry zigzag cheese kon defendenNu loopt hij telkens excesive timeouts te callen zodat game niet stopt
Hala Madrid !
quote:Op donderdag 4 december 2014 10:08 schreef BDIL het volgende:
Thad speel nu tegen een debiel die niet kon handelen dat ik zijn Curry zigzag cheese kon defendenNu loopt hij telkens excesive timeouts te callen zodat game niet stopt
![]()
Gameplay is nog wat te cheese online + die glitch is kut. Over een ruime week is er wel een patch. Ook voor parks chill, behind the back cheese en zigzag hebben ze aangepast. Hopelijk voor Rec center en parks ook wat connectie verbeteringen![]()
Hoezo zit jij gewoon lekker NBA te spelen, student zekerquote:Op donderdag 4 december 2014 10:08 schreef BDIL het volgende:
.
Ik wil mijn play offs afmaken![]()
![]()
Menez heeft wel goede Links.quote:Op donderdag 4 december 2014 09:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We spelen dan ook Fifa en geen Zelda![]()
Ik moet nu weer beginnen met lerenquote:Op donderdag 4 december 2014 10:12 schreef vanpers het volgende:
[..]
Hoezo zit jij gewoon lekker NBA te spelen, student zeker.
Ik wil mijn play offs afmakenStond al 5 uur op
Hala Madrid !
Zoooooooo oud man niet normaal gewoonquote:DS heeft vandaag voor het eerst toegang tot youtube?
Elke dag![]()
Kan je hem mooi aan laten staanquote:Op donderdag 4 december 2014 10:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik moet nu weer beginnen met lerenStond al 5 uur op
Wel opletten dat je controller niet uitvalt haha
![]()
Daarom is het nog niet minder grappig.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zoooooooo oud man niet normaal gewoonDS heeft vandaag voor het eerst toegang tot youtube?
![]()
Hij gaf het opquote:Op donderdag 4 december 2014 10:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan je hem mooi aan laten staanWel opletten dat je controller niet uitvalt haha
Al blijft hij wel berichten nu doorsturen met CPU defense cheese
Hala Madrid !
Moet weer tegen hem3e potje al
Hala Madrid !
Niemand speelt die shit online dan of hoe kan dat?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Sowieso een kleinere community, denk ik...en dat in combinatie met ongunstig tijdstip op de dag ofzo?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niemand speelt die shit online dan of hoe kan dat?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die ratquote:Op donderdag 4 december 2014 10:19 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)den_opvrolijken.html
Elke dag![]()
quote:hij maakt m hoor, hij maakt m
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zit nog hardop te lachen om die rat, die telefoon en dat geluid dat ie maakt![]()
![]()
https://vine.co/v/OilBJKTn2wi
Elke dag![]()
Kijk zijn andere videosquote:Op donderdag 4 december 2014 10:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik zit nog hardop te lachen om die rat, die telefoon en dat geluid dat ie maakt![]()
![]()
https://vine.co/v/OilBJKTn2wi
Die met die uil![]()
of deze
When you hear them magic words about your favourite food!![]()
Waar staan die, ik zie ze er niet tussen staanquote:Op donderdag 4 december 2014 10:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kijk zijn andere videos
Die met die uil![]()
of deze
When you hear them magic words about your favourite food!
Elke dag![]()
https://vine.co/v/OnWXdggrj6Aquote:Op donderdag 4 december 2014 10:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar staan die, ik zie ze er niet tussen staan
https://vine.co/v/O1ngV56THZ3![]()
Heb ze net ja, die rat blijf ik toch het tofst vindenquote:Op donderdag 4 december 2014 10:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
https://vine.co/v/OnWXdggrj6A
https://vine.co/v/O1ngV56THZ3
Elke dag![]()
Jongens, speelt 4321 nog zo goed bij jullie? Of kan ik die ook beter omgooien naar een andere formatie?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
433 4quote:Op donderdag 4 december 2014 10:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jongens, speelt 4321 nog zo goed bij jullie? Of kan ik die ook beter omgooien naar een andere formatie?![]()
Ik vond het niet zo fijn, maar dat was voor de patchquote:Op donderdag 4 december 2014 10:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken (makkelijke switch). Doen dus?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Daar is het me nu juist om te doenquote:Op donderdag 4 december 2014 11:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo fijn, maar dat was voor de patch
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daarom zeg ik het toch ook erbijquote:Op donderdag 4 december 2014 11:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar is het me nu juist om te doenIk vond het toen niet lekker spelen en kan me niet voorstellen dat het nu ineens super is
Elke dag![]()
433 (4) bevalt goed hier. al mis ik wel een CDM, ga zelf straks voor de 433 versie met een CM of CDM en daar een high high spelerquote:Op donderdag 4 december 2014 11:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar is het me nu juist om te doenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik kon me ook niet voorstellen dat 41212(2) ineens voor geen meter meer zou spelen. Van uitslagen als 5-1 en 4-0 in ene in dezelfde divisie naar gelijkspelletjesquote:Op donderdag 4 december 2014 11:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het toch ook erbijIk vond het toen niet lekker spelen en kan me niet voorstellen dat het nu ineens super is
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Elke dag![]()
Nice. Wat had je?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:18 schreef Kamikazie het volgende:
Godverdomme dat tentamen van net ging goed. Misschien wel mijn eerste 10 voor een (open) tentamen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik hoop dat ik dadelijk hetzelfde kan zeggenquote:Op donderdag 4 december 2014 11:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bestuursrecht
Stelt ook niet zoveel voor hoor, maar toch dit ging wel erg simpel
Elke dag![]()
Groep Aquote:Op donderdag 4 december 2014 11:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zit ook een hoop verschil in qua sterkte![]()
Serero kan zijn koffer wel leeg laten
#FreeTrapz![]()
Lastige poule voor Zuid-Afrika.. die gaan de eerste ronde niet overleven (of Serero moet in topvorm zijn)quote:Op donderdag 4 december 2014 11:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zit ook een hoop verschil in qua sterkte![]()
Sereroodbilbaviaan kan na 3 wedstrijden naar huis.
Als ik hem zelf bestuur is hij wel goed maar hij stat altijd zo ver naar voren dat een steekbal zo door mijn verdediging gaat.quote:Op donderdag 4 december 2014 02:58 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik zweer juist bij Ramos. Samen met Boateng, geweldig koppel.
Varane is trouwens echt fijn door zijn ball control, kan echt goed uitverdediging en heb nooit dat als hij de bal wint gelijk weer verliest omdat Ibarbo tegen hem opknalt![]()
Ik moet zeggen dat ik die andere shit niet heb geprobeerd, maar vond het persoonlijk een hele goede formatie. Veel mee gewonnen, maar is wel wat kwetsbaar in de counter en vaak speel je tegen een muur van tegenstanders. Dus je moet wel een beetje dribbelen om ruimte te maken. Als je alleen maar met A passjes naar voren gaat en rent dan werkt het minder denk ikquote:Op donderdag 4 december 2014 10:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken (makkelijke switch). Doen dus?![]()
Alsof steekballen tegenwoordig nog aankomenquote:Op donderdag 4 december 2014 11:49 schreef Henrys het volgende:
[..]
Als ik hem zelf bestuur is hij wel goed maar hij stat altijd zo ver naar voren dat een steekbal zo door mijn verdediging gaat.
Varane is trouwens echt fijn door zijn ball control, kan echt goed uitverdediging en heb nooit dat als hij de bal wint gelijk weer verliest omdat Ibarbo tegen hem opknalt![]()
die schieten als raketten voorbij man
#FreeTrapz![]()
Cartmaaaanieepaaahhh
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 4 december 2014 12:14 schreef Vadid het volgende:
Ha boys, iemand hier die nog wat FIFA 14 stuff voor de XDOOS te koop heeft voor FIFA 15 coins?hi ha ho hij heeft een gaybox
nee sorry heb ik niet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
PS4 gelukkig bijna binnen, tot die tijd mezelf maar zien te vermaken met FIFA 14quote:Op donderdag 4 december 2014 12:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]hi ha ho hij heeft een gaybox
nee sorry heb ik niet.![]()
![]()
In de nieuwe Southpark is Cartman Pewdiepiequote:
Elke dag![]()
Nieuwe aflevering?quote:Op donderdag 4 december 2014 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In de nieuwe Southpark is Cartman Pewdiepiebohh even kijken in mijn pauze.
bohhh sanchez al naar 660
eergister nog geDSL'd voor 640.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
IF of NIF ?quote:Hala Madrid !
IF al 60k gestegen sinds ik hem gisteren gekocht heb. #jizzquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 4 december 2014 10:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]![]()
Gameplay is nog wat te cheese online + die glitch is kut. Over een ruime week is er wel een patch. Ook voor parks chill, behind the back cheese en zigzag hebben ze aangepast. Hopelijk voor Rec center en parks ook wat connectie verbeteringen![]()
![]()
de rijken worden rijkerquote:Op donderdag 4 december 2014 12:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
IF al 60k gestegen sinds ik hem gisteren gekocht heb. #jizz
#FreeTrapz![]()
Je daar nog over verbazenquote:Op donderdag 4 december 2014 13:00 schreef vanpers het volgende:
Bekeuring binnen voor te hard rijden![]()
Durven gewoon 53 euro te vragen voor 7km te hard
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vergeet de administratiekosten niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:00 schreef vanpers het volgende:
Bekeuring binnen voor te hard rijden![]()
Durven gewoon 53 euro te vragen voor 7km te hardpleuris dieven.
Krijg er gelukkig niet zo veel dus verbaas me iedere keer maar weer.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je daar nog over verbazenJa adminkosten waren 7 euro ofzoquote:Op donderdag 4 december 2014 13:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vergeet de administratiekosten niet.pleuris dieven.
![]()
![]()
Daarom reed ik laatst gewoon 23 te hard na correctieweet je gewoon dat je de sjaak bent.
#FreeTrapz![]()
Goede redenquote:Op donderdag 4 december 2014 13:03 schreef FCsuarez het volgende:
Daarom reed ik laatst gewoon 23 te hard na correctieweet je gewoon dat je de sjaak bent.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |