SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik heb mijn pyjama broek onder mijn spijkerbroek. Bazencombinatiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik nemen of zijn (deze) Timberlands te lomp/getto?![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 16:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb nieuwe winterschoenen nodig en mijn oog was gevallen op deze...Die onderkant is veel te dik. Niet mooi imo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik nemen of zijn Timberlands te lomp/getto?
Ik heb nieuwe winterschoenen nodig en mijn oog was gevallen op deze...Niks ghetto aan die schoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik nemen of zijn Timberlands te lomp/getto?
Ik heb nieuwe winterschoenen nodig en mijn oog was gevallen op deze...Zien er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik nemen of zijn (deze) Timberlands te lomp/getto?Valt echt mee manquote:Op woensdag 3 december 2014 16:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die onderkant is veel te dik. Niet mooi imo.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Er staat toch imo?quote:Op woensdag 3 december 2014 16:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zien er goed uit
[..]
Valt echt mee man
Ik heb nieuwe winterschoenen nodig en mijn oog was gevallen op deze...Nee man echt niet getto. Die zijn cool. Vooral als je combineert met nette pantalon want contrastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik nemen of zijn (deze) Timberlands te lomp/getto?![]()
Rustigquote:Op woensdag 3 december 2014 16:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er staat toch imo?
Ik vind dat niet mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |