TAP, die foto's.

. Ik herken het trouwens verder niet, dat je je huisdieren niet meer goed kan hebben. Onze poes is juist veel rustiger geworden en accepteert ook zonder morren dat ze niet meer bij ons op de slaapkamer mag. Het was alleen wel verwarrend voor d'r toen we een paar keer per nacht beneden kwamen om flesjes uit te koken en zo, tijdens de spruw. 's Ochtends beneden komen betekent melk krijgen en ze begreep niet zo heel goed dat dat niet élke keer zo is.

.
Hier is de rust weer een beetje wedergekeerd. Ik heb rond drie uur I gevoed en hij leek daarna weer niet te gaan slapen, dus toen heb ik hem maar in de doek geknoopt. Daar zit 'ie nu nog in, slapend, en ik heb eindelijk een paar wassen kunnen doen, de vaatwasser uitgeruimd en de co-sleeper en wieg verschoond.
Het valt me tegen hoe slecht ik tegen het plakken kan. 's Ochtends wil I steeds alleen maar drinken en bij mij liggen, totdat 'ie op een gegeven moment een lange dut van drie uur maakt. 's Avonds is het dan weer plakken en drinken. Ik word wanhopig en gefrustreerd van het gehuil en het niet even kunnen wegleggen. Vooral als hij dan duidelijk wel wil drinken, maar steeds de borst weer loslaat of niet goed wil aanhappen. Ik functioneer erg slecht zolang ik niet heb ontbeten en gedoucht en huil de halve ochtend gewoon gezellig met baby mee.

. Als Baard 's avonds thuis komt ga ik wel eens naar de supermarkt of zo puur om even in m'n eentje het huis uit te kunnen.

.
Maar het wordt beter, toch?

.