Trots op mezelfquote:Op maandag 19 januari 2015 11:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het geniale briljante straalt er vanaf. Hoe verzin je het ? Hoe maak je het? Hoe trots ben je op jezelf. Zelden iemand met een hogere eigendunk gezien. Werelds. Deze man denkt Kees te overbruggen. Heerlijk om te zien hoe diep iemand kan vallen.
Laten we realistisch zijn, de tekeningen van kees zijn best goed maar die piekartz ons laat zien lijken wel foto's. Als de tekening uit de OP kees zijn beste werk tot nu toe is heeft ie nog heel wat te oefenen voor ie dat niveau kan benaderenquote:Op maandag 19 januari 2015 11:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het geniale briljante straalt er vanaf. Hoe verzin je het ? Hoe maak je het? Hoe trots ben je op jezelf. Zelden iemand met een hogere eigendunk gezien. Werelds. Deze man denkt Kees te overbruggen. Heerlijk om te zien hoe diep iemand kan vallen.
VIEZE VUILE TERINGMOF! SCHWEINHUND! ARSCHLOG!quote:Op maandag 19 januari 2015 11:41 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Raptorix heeft wel een punt hoor.
Ik ben zelf kwart Duits.
Ik vond dat wel een beetje jammer.
Verbeterpuntje voor Kees.
quote:Op maandag 19 januari 2015 12:32 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
VIEZE VUILE TERINGMOF! SCHWEINHUND! ARSCHLOG!![]()
![]()
![]()
Keesquote:
Dit.quote:
Nouhouhouhouhouhouhouhouououquote:Op maandag 19 januari 2015 12:32 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
VIEZE VUILE TERINGMOF! SCHWEINHUND! ARSCHLOG!![]()
![]()
![]()
Et tu Epi ?quote:
dat was ook de enige epi die ik me voor de geest kon halen.quote:
jouw gebruikersnaamquote:Op maandag 19 januari 2015 21:39 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
dat was ook de enige epi die ik me voor de geest kon halen.
Maar wat heeft in .... 's naam Epi Drost hiermee van doen?
Twentsche Ros heten en niet weten wie Epi isquote:
Leer mij Kor kennen. Nogal kort van stof. Maar genieten van z'n vakantieverhalen.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:41 schreef Adames het volgende:
[..]
jouw gebruikersnaam
tong leer je na een tijd wel kennen, net een kind van 5 met een aandachtsprobleem. misschien dat de korsakov zijn intrede doet.
Ik ken Epi Drost wel, maar ik kon met niet voorstellen dat je die bedoelde.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twentsche Ros heten en niet weten wie Epi is
Misverstand dus. Sorry.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:18 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ik ken Epi Drost wel, maar ik kon met niet voorstellen dat je die bedoelde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |