Ik heb aardig snel de Xbox One controller aan de PC gehangen omdat de tactical camera besturing echt zoog met muis en toetsenbord en mijn muis kon niet alles selecteren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:10 schreef LelijKnap het volgende:
Iemand ervaring met de pc versie en de besturing? Went dat snel of blijft het erg behelpen?
Dat was mijn ervaring ook. Daarom ook een controller aangesloten (een Logitech van een kennis) maar de helft v.d. knoppen reageren niet en wat wel werk is heel raar gebind.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:33 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik heb aardig snel de Xbox One controller aan de PC gehangen omdat de tactical camera besturing echt zoog met muis en toetsenbord en mijn muis kon niet alles selecteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: al gelukt
[ Bericht 10% gewijzigd door Vault-Boy op 19-12-2014 23:36:12 ]
Volgens mij werkt een XBox controller (360 of One) meteen goed als je die op de pc aansluit, maar voor alle overige merken moet je de controller eerst configureren met een speciaal programma.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat was mijn ervaring ook. Daarom ook een controller aangesloten (een Logitech van een kennis) maar de helft v.d. knoppen reageren niet en wat wel werk is heel raar gebind.
Puzzels?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:23 schreef Vault-Boy het volgende:
Man dacht dat ik best wel een goed inzicht had, maar bij sommige puzzels kom ik er echt niet doorheen zonder het op te moeten zoeken
Die bij Morrin's Outlook zeker? Gisteren ook nog gedaan. Duurde veel langer dan de eerste keer.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:39 schreef Vault-Boy het volgende:
Die AstrariumsHad er net 1 op Storm Coast. Damn die was pittig zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Altijd bij een ster met een oneven aantal verbindingen beginnen en ook eindigen, hoeft niet per se dezelfde ster te zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:23 schreef Vault-Boy het volgende:
Man dacht dat ik best wel een goed inzicht had, maar bij sommige puzzels kom ik er echt niet doorheen zonder het op te moeten zoeken
Er is een truuk met die dingen. Altijd beginnen bij een puntquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:23 schreef Vault-Boy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:11 schreef Vault-Boy het volgende:
Fuck man nu zit ik bij een stuk wat best pittig is.Dat is een leuke grind plek. Trek er 1 of 2 uit die cave en ze blijven respawnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: al gelukt![]()
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Is er wat mis met je pc? De pc-versie van (sowieso) Origins is superieur aan de consoleversies.quote:Op maandag 22 december 2014 00:08 schreef Vault-Boy het volgende:
Man net in Skyhold aangekomen. Wow wat een moment wat dat
Ik merk alleen wel dat ik nu wel de neiging krijgt om deel 1 en 2 te spelen. Gewoon puur om het verhaal mee te maken van die delen. Maarja heb geen oude consoles meerHad ik er toch maar 1 van de 2 bewaard, maar ja wist niet dat dit deel en deze game mij zo zou pakken
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:04 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Die bij Morrin's Outlook zeker? Gisteren ook nog gedaan. Duurde veel langer dan de eerste keer.
Ben aan m'n tweede playthrough begonnen, voornamelijk om te zien wat er met de templars gebeurde (i.p.v. Redcliffe) en ik moet zeggen...Eens, al vind ik de verhaallijn van de mages toch beter in elkaar gezet tot dusver. Gisteren MQ verder gedaan en me daarna behoorlijk ziek gelachen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Dit en DA: Origins Ultimate Edtion kost je zo'n 11¤ op Steamquote:Op maandag 22 december 2014 01:41 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Is er wat mis met je pc? De pc-versie van (sowieso) Origins is superieur aan de consoleversies.
10 momenteel (50% off) -> http://store.steampowered.com/app/47810/quote:Op maandag 22 december 2014 11:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dit en DA: Origins Ultimate Edtion kost je zo'n 11¤ op Steam
quote:Op maandag 22 december 2014 08:34 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Eens, al vind ik de verhaallijn van de mages toch beter in elkaar gezet tot dusver. Gisteren MQ verder gedaan en me daarna behoorlijk ziek gelachen:Had je de community service sentence gekozen? Die is echt geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uiteraardquote:Op maandag 22 december 2014 13:24 schreef Cikx het volgende:
[..]
Had je de community service sentence gekozen? Die is echt geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |