Noch Donald G. noch Moskovitch hebben het OM ingeschakeld. Het OM doet er gewoon alles aan om de centen te innen die ze van Donald G. moeten krijgen. Daar hoort bij dat ze beslag leggen op dingen van de schuldenaar die geld waard zouden kunnen zijn. Dat kan fysiek bezit zijn maar ook (vermeende) vorderingen. Dat is heel gebruikelijk en normaal en gebeurt wel vaker.quote:Op maandag 8 december 2014 13:08 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
Dus kan je eigendom zonder bezit dan het OM maar inschakelen om het wel tot je bezit te krijgen?
Hij had de vordering beter bij de rechter kunnen betwisten dan bij een roddelrubriek.quote:Op maandag 8 december 2014 13:08 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
Dat klopt, ongeveer. Met dit verschil dat een auto tastbaar bezit is welke het eigendomsrecht en bezit beiden bij Donald G. liggen dan.
Met de vordering heeft Donald G. misschien wel het eigendomsrecht, maar niet het bezit over de vordering want Moskowicz heeft niets betaald nog. Daarbij betwist Moskowicz de vordering openlijk en publiekelijk bij RTL Boulevard en in de media.
Dat jij twijfelt over hoe het zit maakt het nog niet twijfelachtig.quote:Dus kan je eigendom zonder bezit dan het OM maar inschakelen om het wel tot je bezit te krijgen?
Laat Donald G. lekker zelf het geld ophalen, en dan mag hij het afdragen aan het OM, pas als Donald G, het ook in bezit heeft. Want ik vraag me af of het OM wel beslag mag leggen op een wettelijke aanspraak zonder bezit en waarbij het geheel zeer twijfelachtig is.
Ik krijg eerder de indruk dat Moszkowicz al een tijdje meer bezig is met mooi weer spelen op tv dan met de nodige aandacht geven aan rechtszaken.quote:Want het geld zou contant zijn afgeleverd, we hebben geen enkel feit waaruit een bestaande vordering blijkt, en het is een vonnis bij verstek. Waarom bij verstek? Wist Moskowicz van niets? Dagvaarding is misschien niet juist betekend waardoor Moskowicz onwetend was van een zitting.
Dat is niet zoals het nu staat, de vordering is toegewezen. De vordering is een vermogensbestanddeel van G. Op basis van de ontnemingswetgeving komt dat aan het OM toe, anders zouden criminelen nog snel even een boel geld kunnen uitlenen, om na de ontnemingsvordering dat geld weer terug te krijgen en er lekker van leven.quote:Dit zaakje stinkt een uur in de wind, zo twijfelachtig is het. Maar dan gaat het OM zich er even in mengen om Moskowicz onder druk te zetten? Wat nu als het een leugen blijkt van Donald G. en er geen sprake is van een lening aan Moskowicz, Wat dan?
Hij had toch al een megabelasting schuld? Als je verder altijd leeft naar wat er binnenkomt zit er niet veel speling op. Z'n inkomsten zullen vast wel geslonken zijn nu hij zelf geen advocaat meer is.quote:Op maandag 8 december 2014 23:30 schreef hans1985 het volgende:
maar die bram lijkt mij toch een slim mannetje. top advocaat geweest, in tv wereld. Hoe kan het dat hij moeite heeft met zulke relatief kleine bedragen. Zou die echt financieel kapot zijn of is die lekker aan het dwarsliggen?
en zijn familie die hem niet helpt :Squote:Op maandag 8 december 2014 23:41 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Hij had toch al een megabelasting schuld? Als je verder altijd leeft naar wat er binnenkomt zit er niet veel speling op. Z'n inkomsten zullen vast wel geslonken zijn nu hij zelf geen advocaat meer is.
Als je leeft als topadvocaat en werkt als een prutsadvocaat kan het snel gaan natuurlijk.quote:Op maandag 8 december 2014 23:30 schreef hans1985 het volgende:
maar die bram lijkt mij toch een slim mannetje. top advocaat geweest, in tv wereld. Hoe kan het dat hij moeite heeft met zulke relatief kleine bedragen. Zou die echt financieel kapot zijn of is die lekker aan het dwarsliggen?
Ja, en dan toert hij langs de theaters en maakt hij zijn intrede als nieuw personage in GTST?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:05 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Als hij slim is dikt hij alles aan voor een soort Charlie Sheen effect.
Men gelooft erger gemaakte waarheden graag en de bijkomende hype en aandacht levert weer extra centen op.
Die komt dus niet aldus de websitequote:Op dinsdag 9 december 2014 12:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
.............
En vrijdag komt Bram zelf bij Pauw om over zijn boek Maffiamaatje te praten![]()
..............
http://pauw.vara.nl/gemist
Of de vragen die men hen daar wilde stellen werden al te abject en infaam geacht.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die komt dus niet aldus de website![]()
http://pauw.vara.nl
Geen geld meer voor reiskosten Bram![]()
Bram wilde geen homo's trouwen.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe kan je trouwens uit het ambt gezet zijn als je geen ambtenaar was?
Heeft hij er zo weinig vertrouwen in dat hij gewoon een pdf uitprint?quote:
Om de paar seconden trekt hij zijn ogen even stevig dicht.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:57 schreef raptorix het volgende:
Ben ik enige die vond dat hij enorm zenuwachtig over vond komen? Hij had hele zenuwachtige trekken enzo.
Ik denk eerder angst, als je zo dom bent om spaarpotjes op te maken van criminelen dat je niet zo een goede nachtrust hebt, overigens is dat storten van geld door criminelen niet ongebruikelijk, nu zal de ene strafrecht advocaat daar netter mee omgaan als de ander, maar vrijwel alle strafrecht advocaten geven hier aan toe, omdat hun clientele nu eenmaal meer zwart dan wit heeftquote:
Wat?quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk eerder angst, als je zo dom bent om spaarpotjes op te maken van criminelen dat je niet zo een goede nachtrust hebt, overigens is dat storten van geld door criminelen niet ongebruikelijk, nu zal de ene strafrecht advocaat daar netter mee omgaan als de ander, maar vrijwel alle strafrecht advocaten geven hier aan toe, omdat hun clientele nu eenmaal meer zwart dan wit heeft
Wehehe zie het nu pas, lig half op bed te typen, misschien vandaarquote:
Bram kwam altijd al zo over.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk eerder angst, als je zo dom bent om spaarpotjes op te maken van criminelen dat je niet zo een goede nachtrust hebt, overigens is dat storten van geld door criminelen niet ongebruikelijk, nu zal de ene strafrecht advocaat daar netter mee omgaan als de ander, maar vrijwel alle strafrecht advocaten geven hier aan toe, omdat hun clientele nu eenmaal meer zwart dan wit heeft
'Ze hebben me mijn vak afgenomen, boehoe'. Nee, je oefende je vak niet meer uit.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:37 schreef theunderdog het volgende:
Bram was weer een triest mannetje bij Pauw, met dat zielige lipje van hem altijd.
Slachtofferrol much.
Pauw had hem een stoot op zijn bakkes moeten geven toen die dat zei.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
'Ze hebben me mijn vak afgenomen, boehoe'. Nee, je oefende je vak niet meer uit.
Ook door Pauw werd hij gespaard.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Pauw had hem een stoot op zijn bakkes moeten geven toen die dat zei.
Helaas, zou graag een keer pure primitieve emotie willen zien bij Pauw, sven van oog in oog doet dat beter.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ook door Pauw werd hij gespaard.
ik heb het niet gezien, maar kan me zo voorstellen dat hij niet zo lekker in zn vel zitquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:57 schreef raptorix het volgende:
Ben ik enige die vond dat hij enorm zenuwachtig over vond komen? Hij had hele zenuwachtige trekken enzo.
Hij leek erg veel op Endstra bij harry mens in bc paar dagen voordat hij werdt afgeknaldquote:Op zaterdag 13 december 2014 16:30 schreef Marrije het volgende:
ik heb het niet gezien, maar kan me zo voorstellen dat hij niet zo lekker in zn vel zit
Voor zover ik weet kan de belastingdienst niet zo ver terug vorderen.quote:Het geschil gaat over nog te betalen belasting over de periode 2003 tot begin 2015.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |