abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 17 januari 2015 @ 14:39:17 #201
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148775574
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 19:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Er zal wel iets mis zijn gegaan in de opvoeding.. zo van een afstand komt het over als hoogmoed en grootheidswaanzin waar die familie last van heeft.. als je denkt dat regels er zijn voor anderen en niet voor jou omdat jij zo speciaal bent, dan kan je een keer op je plaat gaan
:D Voorspellende woorden :P

'Max Moszkowicz wilde vier kopietjes, dat is mislukt' :D

De advocatendynastie van de familie Moszkowicz stort steeds verder in. Nu ook oudste zoon David uit zijn ambt dreigt te worden gezet, mogen drie van de vier zoons van 'de oude' Max zich niet eens meer advocaat noemen. Waar ging het mis? ,,Ze hebben te lang gedacht dat ze onaantastbaar zijn.''

Max Moszkowicz senior
Misschien is het maar goed dat de oude Max de aftakeling van zijn imperium niet meekrijgt. 's Lands bekendste strafpleiter, woonachtig in het Belgische Hasselt, is dementerend. ,,Als hij helder van geest was geweest, zou hij dit het allerergste vinden wat hem kon overkomen,'' denkt Harry Lensink, misdaadjournalist en schrijver van Het Geheim van Bram Moszkowicz. ,,Max wilde vier kopietjes van zichzelf, maar dat is mislukt."



Dat kun je wel zeggen nu oudste zoon David, als derde van de vier telgen van Max, uit het ambt is gezet door de Raad van Discipline, omdat hij in een moordzaak zowel de verdachte als nabestaanden wilde verdedigen.

Sinds 2006 mag ook broer Robert zich geen advocaat meer noemen, na wantoestanden op zijn kantoor. 7 jaar later ging jongste broer Bram erachteraan, omdat hij grote bedragen contant geld aannam zonder dat te melden. Alleen Max junior is nog smetvrij.

Opvoeding
David, Robert, Max en Bram; ze móesten advocaat worden. Hoewel pleitvader Max sr. altijd beweerde dat zijn zoons de vrije keuze hadden, voedde hij ze met harde hand op. Als kleine jongens moesten ze mee naar de rechtbank om naar zijn pleidooien te luisteren. Hij wees hen op dure sportauto's met de woorden 'dat moeten jullie ook bereiken'. De competitiedrift onder de zoons was moordend. ,,We moesten overlevers worden, net als hij," zei Robert later.

De oude Max had als enig familielid Auschwitz overleeft, vond onderdak bij een boerenfamilie en maakte een ongelooflijke wederopstanding. Hij deed drie gymnasiumklassen in één jaar, bouwde een advocatenmaatschap op en werd groot door topcriminelen als Klaas Bruinsma, Cor van Hout en Willem Holleeder te verdedigen.

Ondernemer
Volgens kleinzoon Yehudi Moszkowicz, zoon van Robert, was grootvader Max 'allesbepalend' en zo achteraf bekeken zelfs onmisbaar voor de maatschap. ,,Mijn grootvader had tot aan zijn beroerte écht de leiding. Hij behoedde ze voor fouten. Toen hij wegviel, zag je het misgaan. Als eerste met Bram. Een advocatenkantoor runnen betekent ook dat je moet kunnen ondernemen.''

De vraag is of de zoons dat zonder vader konden, zegt oud-misdaadjournalist Bert Voskuil. ,,Max sr. was ook altijd al een goed ondernemer hè. Hij zat in het vastgoed, had juwelierszaken. Zijn zoons hebben laten zien dat zij dat níet kunnen, dat ondernemen.''

Yehudi, zelf ook advocaat, heeft een kantoor in Utrecht. Eigen keuze. Dat kan je van zijn ooms niet zeggen. ,,Het werd niet eens gezegd dat ze advocaat moesten worden, het werd gewoon verwácht."

Yehudi wil graag benadrukken dat hij zakelijk 'niks te maken' heeft met zijn vader en ooms, die zichzelf bij Ivo Niehe ooit de vier musketiers noemden. Van die broederschap lijkt weinig over. Allemaal stonden ze al eens tegenover elkaar en hun dominante vader. Ze maakten het goed, en ruzieden opnieuw. Wie nog met wie praat, is onnavolgbaar.

Collega en bekende van de familie, Gerard Spong, noemt de familietragiek intrigerend. ,,Geschrapt worden uit de advocatuur is sowieso al een zeldzaamheid en dan gebeurt het drie van vier broers. Maar ik heb de verklaring niet. Dat ze zich ontworsteld hebben aan de regisserende rol van hun vader, onttrekt ze niet van de plicht om zich netjes aan de regels van de advocatuur te houden.''

Harry Lensink denkt dat de zoons zich te lang onaantastbaar hebben gewaand, net als hun vader. ,,In de tijd van Max sr. stelde niemand vragen over betalingen. Hij groeide als joodse jongen uit tot de meest toonaangevende strafpleiter van Nederland. Hij kon geen fout maken. Maar dit is een andere tijd, de regels rond betalingen zijn strenger geworden. De jongens dachten dat zij ook onaantastbaar waren. Dát is hen boven het hoofd gegroeid. Ze zijn arrogant en laks geworden."

Duur
Privédetective en rechercheur Ben Zuidema kent de familie Moszkowicz goed: ,,De ouwe Max leerde zijn zoons altijd twee dingen. 1: gebruik de media. Iedereen heeft ze daarmee later ook nageaapt. En 2: zorg dat je duur bent. Want als je niet duur bent, dan kan je niks.''

Er werd gelachen om hun 'prijslijst'. ,,In de advocatuur deed de grap de ronde: als je Moszkowicz inhuurt, maak je twee dingen duidelijk. Je bekent schuld en je laat blijken dat je er veel aan hebt overgehouden,'' zegt Bert Voskuil.

Maar toch: van 'Moszkowicz' is de advocatuur nog niet af. Yehudi heeft zonder familiesteun zijn advocatenkantoor opgebouwd, maar wil wel de goede naam van grootvader in ere herstellen. ,,Ze zeggen wel eens over familiebedrijven: de eerste generatie bouwt het op, de tweede verstiert het en de derde bouwt het weer op.''

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dat-is-mislukt.dhtml

:D :D
pi_148775962
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 14:39 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

:D Voorspellende woorden :P

Haha komt inderdaad aardig in de buurt van wat ik postte
  zondag 18 januari 2015 @ 16:41:10 #203
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148809975
WEEKENDINTERVIEW. FEMMETJE DE WIND OVER HAAR AFFAIRE MET BRAM MOSZKOWICZ EN HAAR OORLOGSDEMONEN

Ze werkte tien jaar bij Yves Gijrath in een hoofdredactionele functie en is nu succesvol uitgever. Femmetje de Wind debuteerde deze week met haar eerste roman Rivka waarin een van de hoofdpersonages veel gelijkenissen vertoont met Bram Moszkowicz. :P
Je hebt acht jaar gewerkt aan deze deels autobiografische roman.

’Ja, toen ik zwanger was van mijn eerste dochter Golda ben ik aan de roman begonnen. Directe aanleiding om het boek af te ronden was de dood van mijn ouder.’

Die nogal prominent in je boek voorkomt…

’Ja, na zijn dood was er voor mij ineens de urgentie om het verhaal waar ik al op broedde af te maken. Dat ben ik gaan doen, tussen alle bedrijven door. Mijn vader had een bizar leven achter de rug. Op weg naar de vernietigingskampen is hij ter hoogte van Utrecht uit de trein gesprongen. Een aardige spoorwegbeambte heeft zijn leven gered doordat mijn vader hem met zijn blauwe ogen smeekte de deur te openen. Bijna de hele familie van vaders kant is omgekomen. Op papier ben ik een tweede generatie kind, maar vanwege mijn leeftijd bevond ik me altijd in de groep derde generatie joden. Mijn vader kreeg mij toen hij ver in de vijftig was. De zoektocht naar mijn identiteit moest ik kennelijk verwoorden.’

Je vader vertoont gelijkenissen met romanhoofdpersoon Daniel Rubinstein die weer heel erg lijkt op een flirt van je: Bram Moszkowicz. Dit boek lijkt bijna een therapeutische sessie om met je leven in het reine te komen.

’Ik denk dat alle debutanten moeten afrekenen met ‘demonen’ uit het verleden. Bram was een aanleiding. In Bram zag ik een kopie van mijn vader maar in werkelijkheid liep ik regelrecht van het ene trauma in het andere. Het was een episode in mijn leven een tijd waarin ik op zoek was naar mijzelf. Toen ik hem ontmoette dacht ik: hij is mijn vader zonder al die angsten, maar dat bleek niet helemaal het geval. Dat neemt niet weg dat hij op dat moment een enorme indruk op mij heeft gemaakt en ik kon hem daarna ook heel goed gebruiken als basis voor een personage in mijn boek. Bram wordt altijd overal met de haren bijgesleept - hij heeft ook een leuke bos haar - maar hij zit inmiddels op verre afstand van mij.’

Klinkt obsessief.

‘Ik ben in therapie gegaan om te kunnen leven met deze last van de oorlog. Om die interne processen te kunnen kanaliseren, heb ik hulp gezocht. Ik heb geleerd mezelf goed te blijven monitoren. Maar door allerlei angsten heb ik wel een enorme drang om te willen scoren. Soms zeg ik tegen mezelf: doe heel even rustig. Maar een interne onrust drijft me voort. Er is altijd het besef dat het morgen afgelopen kan zijn. Ik denk ook vaak dat ik een enorme mazzelaar ben en er in wezen niet had moeten zijn.’

Bram is diep gevallen. Zag je dat aankomen?

’Ik heb me daar niet zo mee bezig gehouden. Ik vond hem stoer in zijn kwetsbaarheid en zijn pogingen om rechtop te blijven staan. Hij pakte de handschoen op tegen onrecht in de rechtszaal. Hij wist altijd: ik moet me verweren.’

Toch was je niet erg lovend over hem in je boek: Wat wil de man? Daarin maak je hem behoorlijk belachelijk vanwege zijn kokette gedrag en onbetrouwbaarheid. In je roman ben je afstandelijker.

’Wat wil de man?' was een gimmick, dit is héél iets anders.’ Hapert even: ’Ik besef dat de gelijkenissen tussen Moszkowicz en Rubinstein opvallen, maar je moet er doorheen kijken. Het is een vertelling hè. Op verzoek van een paar critici heb ik alles herschreven om de gelijkenis af te zwakken. Ik liet het lezen aan de uitgever en die zei: ’Wat heb je nú gedaan? Daniel is helemaal niet meer Daniel. Zet die passages onmiddellijk terug.' Nu moeten de lezers zelf maar uitmaken in hoeverre hij erop lijkt. Ik vind dat eigenlijk niet zo boeiend meer. Het gaat me om het boek.’

Voor een Nederlands boek zit er weinig seks in.

’Seks vind ik niet zo interessant. Ik heb ook nooit seks met Bram gehad. :D Daar ging het ook niet om in de vier maanden dat we elkaar zagen. Misschien wel omdat je ook geen seks met je vader wil.’

Heb je ooit nog contact met hem gehad?

’Nee, ik heb het nog wel geprobeerd. Misschien had het te maken dat hij nog andere verplichtingen had. Maar het is prima zo.’

Toen je deze week werd geïnterviewd voor Het Parool in het Hilton, een plek waar jullie vaak afspraken, zat hij er toevallig ook.

’Ja, hij zat twee stoelen verderop. Met een andere man.’

Heb je nog naar hem gezwaaid?

’Nee, dat leek me niet gepast. Na de publicatie van Wat wil de man? zei hij dat hij niks meer met mij en de andere auteur (Quote-hoofdredacteur Mirjam van den Broeke) te maken wilde hebben. Wij waren in zijn ogen twee rancuneuze ex-en.’

Je bent nu een tamelijk succesvolle uitgeefster. Recent met de verkoop van een Wendy van Dijk magazine. Daarvoor met boeken van Heleen van Royen en Peter R. de Vries.

’Ja, van het Wendy-magazine zijn 170.000 exemplaren verkocht. Op de website hebben we een half miljoen unieke bezoekers. Ik kan even niet meer rustig schrijven. Helaas.’

Je runt een uitgeverij met 15 mensen.

’Gaat heel goed. De laatste jaren hebben we goed gedraaid. Het eerste jaar (2012) hadden we al ¤1,5 miljoen euro omzet. Zonder investeerders ben ik begonnen. Bij een eerste project - een boek over Beatrix dat je meekreeg bij C1000 bij aankoop van ¤50 boodschappen - had ik ¤250.000 voorschot nodig. Dat was niet te krijgen. Ik heb drie gesprekken gevoerd bij banken. Niemand wilde een krediet geven, tenzij ik in privé volledig garant zou staan. Ik kon het gelukkig persoonlijk ophoesten met hulp van mensen om me heen.’

Van dat Beatrix boek werd in twee weken een half miljoen exemplaren verkocht.

’Daar zit een kleine marge op hè, anders moet je het niet doen.’

Hoe hebberig ben je?

’Niet.’

Hoe hou je dat vol?

’Ik keer mezelf een keurig directeurssalaris uit. Ik werk met allemaal jonge ambitieuze meiden. Ik heb echt een leuk bedrijf. Mijn kantoor zit in Amsterdam-Zuid op een paar straten van mijn huis in een pand dat ik kan huren. Mooie projecten bevredigen me meer dan veel geld.’

Je bent de vrouwelijke Gijrath.

’Ik hoop het niet, tenminste niet op de manier waarop hij het heeft aangepakt. Dat bedoel ik niet negatief hoor. Yves heeft mij ook geïnspireerd en alle ruimte gegeven om mijn ondernemerschap uit te nutten in een relatief veilige omgeving’

Gaat toch goed met hem?

’Ik hoop dat het hem goed gaat. Net als Bram.’

Wat is het verschil tussen die twee?

’Met Yves had ik niet wat ik met Bram had. Ik hou er wel van als iemand een beetje sophisticated is.’

http://www.quotenet.nl/Ni(...)orlogsdemonen-143895

Geen seks gehad met Bram :D :|W
  zondag 18 januari 2015 @ 20:39:14 #204
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_148818350
Je kan veel kwaads zeggen over hem maar het is wel een echte hosselaar. :)
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  donderdag 22 januari 2015 @ 19:50:09 #205
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148954023
BRAM MOSZKOWICZ REAGEERT OP FAMILIEDRAMA

Bram Moszkowicz is morgenavond te zien in “24 uur Met”.

Hij reageert daar voor het eerst op de heftige uitspraken van twee van zijn broers, die beweren dat zij hem ieder 500.000 euro hebben geleend.

Filmpje 8-)
http://www.show.nl/showfl(...)ert-op-familiedrama/

En hij gaat helemaal los :P Dat zullen zijn broertjes niet leuk vinden :D
  vrijdag 23 januari 2015 @ 09:42:01 #206
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148970730
Theo Maassen ontvangt een interessante laatste gast in deze voorlopig laatste 24 uur met...: Bram Moszkowicz.

De boomlange cabaretier zal daarin proberen het nogal turbulente leven van de voormalige advocaat te verkennen.

Bram Moszkowicz werd eind 2012 na een reeks beschuldigingen uit zijn ambt gezet. Zo zou hij grote contante betalingen niet hebben gemeld aan de Orde van Advocaten, onvoldoende studiepunten hebben gehaald, en was zijn financiële bedrijfsvoering niet duidelijk. In 2013 volgden nog twee berispingen en het afgelopen jaar kwam Moszkowicz weer in het nieuws vanwege belastingschulden en andere geldproblemen. Zal hij tijdens de 24 uur met Maassen ingaan op de vele beschuldigingen en veroordelingen? En hoe ziet de gewezen strafpleiter zijn toekomst?

Andere weg
Duidelijk is inmiddels al wel dat Moszkowicz een andere weg is ingeslagen. Vorige maand verscheen zijn eerste fictieboek, Maffiamaat, aangekondigd als eerste deel van een trilogie. Het boek, dat door een samenwerking met Leon de Winter tot stand is gekomen, gaat over een advocaat die zijn baan verliest en vervolgens wordt 'wat hij nooit heeft willen zijn'. De titel verwijst naar de vete die Bram in 2007 met toenmalig Quote-hoofdredacteur Jort Kelder tot aan de rechter uitvocht. Kelder had Moszkowicz op de radio maffiamaat genoemd vanwege een vermeende vergaande vriendschap met cliënt Willem Holleeder.

http://www.tvgids.nl/Een_etmaal_met_Moszkowicz/artikel/72756/

Titel:24 uur met...Zender:NPO 3Datum:23 januari 2015
Uitzendtijd:
20:30 - 21:20 uur

kijken dus 8-)
pi_148972541
Het is nogal hypocriet van hem dat hij woedend wordt op die ex-vriendinnetjes van hem die een boek over hun relatie met hem schreven terwijl hij zelf een boek schrijft over zijn aanvaringen met Jort Kelder.

Nu is het nog wachten op een boek van Jort Kelder over zijn grote vriend Mark Rutte (ze kennen elkaar van de JOVD en ze gaan nog jaarlijks met elkaar skiën) of vice versa. _O-
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 25 januari 2015 @ 13:59:31 #208
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_149038885
DIT ZIJN ZE: DE NIEUWE GENERATIE TOPADVOCATEN

In de befjesselectie vinden we ook de enige Moszkowicz die niet op het strafbankje van de Raad van Discipline zit :D _O- : Yehudi Moszkowicz (33) zet zich af tegen de praktijken van vader Robert en ooms David en Bram.

Met zijn Moszkowicz Advocaten Utrecht – de naam mag hij blijven voeren, ondanks de aanspraak die David en Max Moszkowicz jr. op de ‘merknaam’ Moszkowicz maakten – wil Yehudi het niveau van zijn grootvader evenaren.

‘De dag dat ik de letters aan het pand hing werd oom Bram van het tableau geschrapt. :D Mijn vader moest het bordje van zijn kantoor schroeven vanwege zijn heroïneverslaving. Ik was toen pas vijf. Omdat ik mijn hele leven tegen negatieve vooroordelen heb moeten vechten, heb ik een enorme geldingsdrang. Ik ben wie ik ben, en niets zal mij ervan weerhouden trots op mezelf te zijn.’

http://www.quotenet.nl/Ni(...)-topadvocaten-144457

Goed bezig :P
  zondag 22 februari 2015 @ 20:27:59 #209
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_149931120
Bram Moszkowicz wil politiek in :|W

Na een besproken carrière als advocaat wil Bram Moszkowicz een switch maken naar de politiek.

In het RTL programma Business Class deed hij de onthullende uitspraak. :D

http://www.telegraaf.nl/t(...)l_politiek_in__.html

8-) Filmpje :P

Als het maar geld schuift he Bram :') en liegen kan hij ook :r
pi_149931258
quote:
6s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bram Moszkowicz wil politiek in :|W

Na een besproken carrière als advocaat wil Bram Moszkowicz een switch maken naar de politiek.

In het RTL programma Business Class deed hij de onthullende uitspraak. :D

http://www.telegraaf.nl/t(...)l_politiek_in__.html

8-) Filmpje :P

Als het maar geld schuift he Bram :') en liegen kan hij ook :r
tja als je corrupt bent, maffia vriendjes, en een totale mislukkeling ben dan kun je idd altijd nog politicus worden.
  maandag 23 februari 2015 @ 00:33:13 #211
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_149942500
Hier maar ff de gordijntjes dicht en koptelefon op zit ik nu business class te kijken :@ ;( _O-
Tot Bram weer eens voor de camera komt :7
pi_149942622
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 00:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hier maar ff de gordijntjes dicht en koptelefon op zit ik nu business class te kijken :@ ;( _O-
Tot Bram weer eens voor de camera komt :7
Als je nu eens de nieuwsberichten zonder smileys post dan zou het een stuk beter te pruimen zijn.

Volgens mij ben jij straks een nieuwsbericht hier als stalker van Bram M. en Dave Roelvink :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_149942689
In de krant stond eens een interview met een bedelaar die 200 Euro had gehad van een man in een Aston Martin, die gulle gever was onze Mosko.

Nog even en hij staat ook op straat te bedelen ;(
pi_149942754
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 00:43 schreef WammesWaggel het volgende:
In de krant stond eens een interview met een bedelaar die 200 Euro had gehad van een man in een Aston Martin, die gulle gever was onze Mosko.

Nog even en hij staat ook op straat te bedelen ;(
Ik geef hem mijn Aston Martin :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_149942809
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 00:46 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik geef hem mijn Aston Martin :7
Hij heeft meer aan een woonwagen vrees ik.
pi_149943388
quote:
10s.gif Op maandag 23 februari 2015 00:49 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Hij heeft meer aan een woonwagen vrees ik.
Volgens mij zijn de woonwagens zoals ze tegenwoordig zijn prijziger dan een Aston Martin :')
Wel veul lelijker.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_149943422
quote:
10s.gif Op maandag 23 februari 2015 00:49 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Hij heeft meer aan een woonwagen vrees ik.
Maargoed, ik denk niet dat het zover zal komen met onze wereldberoemde advocaat in Nederland.

Als het wel zo mocht zijn dat hij een 'chalet' kan gaan huren op een Polenpark dan heeft hij niet de juiste vrienden gematst de afgelopen weetikveelhoeveel jaren.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_149943494
Moszkowicz heeft net zo veel recht als ieder ander om politiek actief te worden. Net zoals iedere Nederlander oud en wijs genoeg is om zelf te bepalen of -ie op Bram wil stemmen.
pi_149943525
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 01:50 schreef Elfletterig het volgende:
Moszkowicz heeft net zo veel recht als ieder ander om politiek actief te worden. Net zoals iedere Nederlander oud en wijs genoeg is om zelf te bepalen of -ie op Bram wil stemmen.
StemBram!?

Ik had even gemist dat het hier over politiek ging.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_149949066
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 01:50 schreef Elfletterig het volgende:
Moszkowicz heeft net zo veel recht als ieder ander om politiek actief te worden. Net zoals iedere Nederlander oud en wijs genoeg is om zelf te bepalen of -ie op Bram wil stemmen.
Benieuwd.
  maandag 23 februari 2015 @ 12:14:40 #221
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_149950466
Zou de man voldoende krediet en geloofwaardigheid hebben om een serieuze beweging van de grond te krijgen?
pi_149950540
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:14 schreef Coelho het volgende:
Zou de man voldoende krediet en geloofwaardigheid hebben om een serieuze beweging van de grond te krijgen?
Nee, hij heeft miscchien genoeg fanboys om iets te beginnen, maar serieus zal het nooit worden.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  maandag 23 februari 2015 @ 12:39:49 #223
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_149951188

Wie wil mij hebben in Den Haag :?

Welke partij wil Bram Moszkowicz hebben?

Links valt af, de christen-partijen ook. Blijven alleen de VVD en PVV over. Bram Moszkowicz wil naar Den Haag, zei hij tegen Harry Mens. Een voorzichtige voorspelling deze ochtend? De VVD heeft al genoeg mensen met een financieel vlekje binnen de gelederen. Die gaan niet happen. Blijft alleen de PVV over, toch? Dat is het meest logisch. De oud-advocaat van Wilders kan zo de Eerste Kamer in.

http://www.quotenet.nl/Ni(...)naar-Den-Haag-146920

Nu maar hopen dat het genoeg schuift he Bram :P
Reiskosten van Amsterdam naar Den Haag a 500 euro de km zit er niet in _O-
pi_149951716
Het Europarlement lijkt mij meer iets voor De Bram der Brammen.
pi_149951888
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:14 schreef Coelho het volgende:
Zou de man voldoende krediet en geloofwaardigheid hebben om een serieuze beweging van de grond te krijgen?
Krediet sowieso niet... :D
  maandag 23 februari 2015 @ 14:01:33 #226
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_149953755
Krediet krijgt hij alleen nog maar van de joodse gemeenschap ;)
Banken en criminelen en familie hebben hem al uitgekotst :7
  maandag 23 februari 2015 @ 14:03:34 #227
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_149953822
quote:
6s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
Krediet krijgt hij alleen nog maar van de joodse gemeenschap ;)
Banken en criminelen en familie hebben hem al uitgekotst :7
Dan zal geld het probleem niet zijn, i reckon
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  maandag 23 februari 2015 @ 14:15:03 #228
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_149954171
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:03 schreef Bugno het volgende:
Dan zal geld het probleem niet zijn, i reckon
Joden en geld is een combinatie die alleen maar problemen geeft :P
  maandag 23 februari 2015 @ 14:16:21 #229
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_149954220
En dan de post Staatssecretaris van Justitie krijgen? Ik vraag me serieus af of we dan zoveel slechter af zijn dan nu.
Non possumus non loqui
pi_149957865
GeenStijl meldt dat Harry Mens zich zou hebben laten ontvallen met welke partij Moszkowicz in gesprek is. Dat is niet de PVV en ook niet de VVD.

Het zou gaan om VNL, de partij van Bontes en Van Klaveren.
pi_149957983
Mosko lijkt mij wel een goede ambassadeur van Suriname bij de EU in Brussel.
Dat is voor Bouterse zo te regelen.
  maandag 23 februari 2015 @ 19:41:48 #232
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_149964150
NEE! Failliete ex-advocaat aast op Haags pluche :D

winkelmeisjemoszko.pngGodverdomme Bram, wat flik je ons nou? Gisteren ff gemist want niemand die niet door een rietje hoeft te eten, kijkt naar Harry Onmens. Maar in Business Class suggereerde Bram Moszkowicz dat hij de politiek in wil. Nee, nee, NEE, NEE, NEIN, NEIN, NEIN, Bram, ouwe opportunistische broodjood.

De overstap naar de politiek is een laatste uitvlucht voor rock bottom opportunisten die nergens meer uitzicht op hebben tenzij ze hun leven willen slijten als co-host van RTL Boulevard. De taakomschrijving is wel hetzelfde: je hoeft niks te kunnen, en het betaalt nog lekker ook. Het enige dat je nodig hebt, is de schaamteloosheid om ongegeneerd je hand op te houden voor een salaris uit algemene middelen zonder er ook maar een greintje idealisme tegenover te zetten. Of kennis van zaken. Of ervaring. Of een visie. Oh je hebt een standpunt over Israël en de islam?

Lekker fucking belangrijk. Wat wil je met zorg, met onderwijs, met de kapotbezuinigde brandweer of de CAO-loze Nationale Politie? Wat ga je doen aan de werkloosheid, hoe zijn je ideeën voor de toekomst van Nederland en hoe worden innovatie en ondernemerschap weer dragende krachten in een optimistische samenleving? Heel benieuwd naar je partijprogramma. Of wordt het gewoon een stoeltje naast Greet, zodat je 'm steeds vrij kan pleiten van de verwijten die populistje Pechtold naar z'n hoofd slingert in het eeuwige egotheatertje dat die twee altijd tegen elkaar op staan te voeren?

Het laatste wat Den Haag nodig heeft, is nóg zo'n zetelgeile zelfverrijker die met lege kretologie de Kamer binnenwandelt. Zeker als het iemand is die zijn vorige baan niet meer uit mag oefenen omdat hij de boel belazerde. Echt, de arrogantie dat je denkt dat we daar op zitten te wachten. Doei Bram, ga eerst maar eens een Echte Baan zoeken. :D

Partij: Overigens wordt het geen PVV maar VNL voor De Moszk, verklapte Harry Mens al dan niet per ongeluk. "Dat zal Wilders niet leuk vinden.."

http://www.geenstijl.nl/m(...)_wil_o.html#comments


:D
pi_149964494
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 16:26 schreef Elfletterig het volgende:
GeenStijl meldt dat Harry Mens zich zou hebben laten ontvallen met welke partij Moszkowicz in gesprek is. Dat is niet de PVV en ook niet de VVD.

Het zou gaan om VNL, de partij van Bontes en Van Klaveren.
Dat wordt nog leuk na de verkiezingen als ze 1 zetel of 2 zetels krijgen, op meer hoeven ze volgens mij niet te rekenen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149965182
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
NEE! Failliete ex-advocaat aast op Haags pluche :D

winkelmeisjemoszko.pngGodverdomme Bram, wat flik je ons nou? Gisteren ff gemist want niemand die niet door een rietje hoeft te eten, kijkt naar Harry Onmens. Maar in Business Class suggereerde Bram Moszkowicz dat hij de politiek in wil. Nee, nee, NEE, NEE, NEIN, NEIN, NEIN, Bram, ouwe opportunistische broodjood.

De overstap naar de politiek is een laatste uitvlucht voor rock bottom opportunisten die nergens meer uitzicht op hebben tenzij ze hun leven willen slijten als co-host van RTL Boulevard. De taakomschrijving is wel hetzelfde: je hoeft niks te kunnen, en het betaalt nog lekker ook. Het enige dat je nodig hebt, is de schaamteloosheid om ongegeneerd je hand op te houden voor een salaris uit algemene middelen zonder er ook maar een greintje idealisme tegenover te zetten. Of kennis van zaken. Of ervaring. Of een visie. Oh je hebt een standpunt over Israël en de islam?

Lekker fucking belangrijk. Wat wil je met zorg, met onderwijs, met de kapotbezuinigde brandweer of de CAO-loze Nationale Politie? Wat ga je doen aan de werkloosheid, hoe zijn je ideeën voor de toekomst van Nederland en hoe worden innovatie en ondernemerschap weer dragende krachten in een optimistische samenleving? Heel benieuwd naar je partijprogramma. Of wordt het gewoon een stoeltje naast Greet, zodat je 'm steeds vrij kan pleiten van de verwijten die populistje Pechtold naar z'n hoofd slingert in het eeuwige egotheatertje dat die twee altijd tegen elkaar op staan te voeren?

Het laatste wat Den Haag nodig heeft, is nóg zo'n zetelgeile zelfverrijker die met lege kretologie de Kamer binnenwandelt. Zeker als het iemand is die zijn vorige baan niet meer uit mag oefenen omdat hij de boel belazerde. Echt, de arrogantie dat je denkt dat we daar op zitten te wachten. Doei Bram, ga eerst maar eens een Echte Baan zoeken. :D

Partij: Overigens wordt het geen PVV maar VNL voor De Moszk, verklapte Harry Mens al dan niet per ongeluk. "Dat zal Wilders niet leuk vinden.."

http://www.geenstijl.nl/m(...)_wil_o.html#comments

:D
Eens.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 23 februari 2015 @ 23:01:02 #235
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_149973933
Geenstijl, zijn dat niet die dezelfde idioten die op kosten van de belastingbetaler kutprogrammas maakt?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_149973967
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:01 schreef VeX- het volgende:
Geenstijl, zijn dat niet die dezelfde idioten die op kosten van de belastingbetaler kutprogrammas maakt?
Nee.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  maandag 23 februari 2015 @ 23:12:00 #237
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_149974402
Jawel.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  dinsdag 24 februari 2015 @ 00:33:40 #238
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_149976539
http://www.dumpert.nl/med(...)iek_in_voor_vnl.html

Filmpje 8-)

Harry bij slot eetentje einde uitzending waarin Bram zich verslikt in de wijn *O* _O-
pi_149976772
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:12 schreef VeX- het volgende:
Jawel.
Nee.
pi_149976874
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:01 schreef VeX- het volgende:
Geenstijl, zijn dat niet die dezelfde idioten die op kosten van de belastingbetaler kutprogrammas maakt?
"kijk mij me eens lekker hip afzetten tegen GeenStijl". :')
Je loopt 5 jaar achter op de hipsters. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 24 februari 2015 @ 01:41:32 #241
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_149977461
Geenstijl is al bijna een decennium kut en dat powned is zo mogelijk nog triester.

Stoer afgeven op Bram maar wel lekker ontzettende kuttv op mijn kosten maken.

Fuck maar off.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_149990399
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 01:41 schreef VeX- het volgende:
Geenstijl is al bijna een decennium kut en dat powned is zo mogelijk nog triester.
Dat mag jij vinden maar het is pas sinds een jaar of 5 hip bij de PC-mensen om trendy af te geven op GeenStijl terwijl ze zichzelf op de borst kloppen. Just saying.

quote:
Stoer afgeven op Bram maar wel lekker ontzettende kuttv op mijn kosten maken.
Hoe verschilt dat met de BNN, de TROS, de NOS, ...
Allen maken ze t.v. op onze kosten. Dat Pietje het ene programma leuker vindt dan het andere is niet relevant, zolang er genoeg mensen zijn die de programma's voldoende waarderen heeft die omroep bestaansrecht. Zelf ben ik een voorstander van een herinvoering van het kijkgeld maar dan deze keer via de kabelboeren: de kabelboeren moeten dan een vast bedrag per tv-abo betalen (niet voor internetabo's!) en rekent dit door naar de klant. Het door de overheid gegeven argument voor afschaffing was dat de inning te omslachtig is en teveel geld kost. Een ongeldig argument aangezien je de kabelboer als doorgeefluik kan gebruiken. Waarom graag kijkgeld? Omdat moment de overheid het budget bepaalt en de NPO de overheid dus voldoende moet pleasen, dit brengt de kwaliteit van de verslaggeving in gevaar. Het valt trouwens op dat de NPO veel minder kritiek uitte op het functioneren van de centrale overheid naa elke bezuiniging. De parodie van ministers en de leden van de koninklijke familie is ook grotendeels verdwenen. Toeval? Ik denk het niet.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149990507
Voor de duidelijkheid, ik kom slechts een paar keer per maand op GeenStijl en ik kijk incidenteel naar Powned. Ik ben behoorlijk objectief in deze kwestie, ik heb niets met hen en niets tegen hen. Sociaaleconomisch ben ik het grondig oneens met hen, in andere opzichten ben ik het overwegend eens met hen. Het is altijd goed om verschillende geluiden te horen en je niet op te sluiten in enkel je eigen politieke/maatschappelijke zuiltje.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 25 februari 2015 @ 14:00:18 #244
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_150028868
Bram Moszkowicz: 'Korvinus praat nonsens' :D

Bram Moszkowicz is het oneens met de verklaring die de advocaat van zijn broer David geeft voor het vergeten van het instellen van het hoger beroep, waardoor zijn cliënt door de politie in de boeien werd geslagen.

“Moet u eens horen, het is volstrekte nonsens en bovendien vals wat de heer Korvinus (raadsman van David Moszkowicz - red.) beweert. Alsof de onrust op mijn kantoor reden was voor het verzuim. Ik word er weer bij gesleurd, terwijl ik op dat moment al maandenlang geen voet meer in het advocatenkantoor had gezet”, laat de gewezen advocaat telefonisch weten.
Ook de bewering van de gedupeerde cliënt Tjeerd R. dat Bram hem had uitgenodigd voor een avondje theater, is volgens hem onjuist. “Ik heb die viespeuk niet uitgenodigd. Hij heeft gewoon zelf een kaartje gekocht”.
Maar volgens Tjeerd R. heeft Bram hem wel degelijk uitgenodigd voor het avondje in het DeLaMar Theater. “Hij zou me na de voorstelling voorstellen aan zijn collega. Het kaartje moest ik zelf kopen, maar dat zou hij me later terugbetalen. Dat heeft hij echter nooit gedaan”. _O-

http://www.telegraaf.nl/b(...)raat_nonsens___.html

Goed bezig bram :7 :+
pi_150029755
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bram Moszkowicz: 'Korvinus praat nonsens' :D

Bram Moszkowicz is het oneens met de verklaring die de advocaat van zijn broer David geeft voor het vergeten van het instellen van het hoger beroep, waardoor zijn cliënt door de politie in de boeien werd geslagen.

“Moet u eens horen, het is volstrekte nonsens en bovendien vals wat de heer Korvinus (raadsman van David Moszkowicz - red.) beweert. Alsof de onrust op mijn kantoor reden was voor het verzuim. Ik word er weer bij gesleurd, terwijl ik op dat moment al maandenlang geen voet meer in het advocatenkantoor had gezet”, laat de gewezen advocaat telefonisch weten.
Ook de bewering van de gedupeerde cliënt Tjeerd R. dat Bram hem had uitgenodigd voor een avondje theater, is volgens hem onjuist. “Ik heb die viespeuk niet uitgenodigd. Hij heeft gewoon zelf een kaartje gekocht”.
Maar volgens Tjeerd R. heeft Bram hem wel degelijk uitgenodigd voor het avondje in het DeLaMar Theater. “Hij zou me na de voorstelling voorstellen aan zijn collega. Het kaartje moest ik zelf kopen, maar dat zou hij me later terugbetalen. Dat heeft hij echter nooit gedaan”. _O-

http://www.telegraaf.nl/b(...)raat_nonsens___.html

Goed bezig bram :7 :+
Toch knap dat hij in zijn eentje zo'n beetje alle vooroordelen over strafrechtadvocaten bevestigt. _O-
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_150037152
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bram Moszkowicz: 'Korvinus praat nonsens' :D

Bram Moszkowicz is het oneens met de verklaring die de advocaat van zijn broer David geeft voor het vergeten van het instellen van het hoger beroep, waardoor zijn cliënt door de politie in de boeien werd geslagen.

“Moet u eens horen, het is volstrekte nonsens en bovendien vals wat de heer Korvinus (raadsman van David Moszkowicz - red.) beweert. Alsof de onrust op mijn kantoor reden was voor het verzuim. Ik word er weer bij gesleurd, terwijl ik op dat moment al maandenlang geen voet meer in het advocatenkantoor had gezet”, laat de gewezen advocaat telefonisch weten.
Ook de bewering van de gedupeerde cliënt Tjeerd R. dat Bram hem had uitgenodigd voor een avondje theater, is volgens hem onjuist. “Ik heb die viespeuk niet uitgenodigd. Hij heeft gewoon zelf een kaartje gekocht”.
Maar volgens Tjeerd R. heeft Bram hem wel degelijk uitgenodigd voor het avondje in het DeLaMar Theater. “Hij zou me na de voorstelling voorstellen aan zijn collega. Het kaartje moest ik zelf kopen, maar dat zou hij me later terugbetalen. Dat heeft hij echter nooit gedaan”. _O-

http://www.telegraaf.nl/b(...)raat_nonsens___.html

Goed bezig bram :7 :+
Als ik het goed begrijp liegt volgens Bram M. iedereen.
Uiteraard spreekt hij zelf wel altijd de waarheid. :Y
  vrijdag 27 februari 2015 @ 09:06:51 #247
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_150101669
Moszkowicz vraagt zakelijk faillissement aan'

Ex-advocaat Bram Moszkowicz heeft gisteren zelf zijn zakelijk faillissement aangevraagd. Volgens Moszkowicz zijn twee van zijn vennootschappen niet meer in staat openstaande schulden te betalen. Dat meldt De Telegraaf vandaag.

Als de rechtbank het faillissement uitspreekt, moeten schuldeisers zoals de Belastingdienst bij de curator hun geld zien te krijgen. Moszkowicz zegt dat hij geen andere mogelijkheid meer ziet zijn financiële problemen op te lossen. Naast het zakelijk bankroet dreigt ook nog een persoonlijk faillissement.

De grootste schuldeiser, de fiscus, dwong hem zijn woonhuis en kantoorpand te verkopen en legde vanwege een restschuld van tonnen beslag op alle andere inkomsten.

http://www.parool.nl/paro(...)llissement-aan.dhtml

Gaat weer lekker Bram :D
  vrijdag 27 februari 2015 @ 09:24:56 #248
165633 eriksd
The grand facade...
pi_150102075
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 14:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik kom slechts een paar keer per maand op GeenStijl en ik kijk incidenteel naar Powned. Ik ben behoorlijk objectief in deze kwestie, ik heb niets met hen en niets tegen hen. Sociaaleconomisch ben ik het grondig oneens met hen, in andere opzichten ben ik het overwegend eens met hen. Het is altijd goed om verschillende geluiden te horen en je niet op te sluiten in enkel je eigen politieke/maatschappelijke zuiltje.
Dank Bram, het hield de gemoederen al bezig.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 09:27:59 #249
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_150102151
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat wordt nog leuk na de verkiezingen als ze 1 zetel of 2 zetels krijgen, op meer hoeven ze volgens mij niet te rekenen.
Ik denk dat het je nog zal verbazen hoeveel Henk en Ingrids vinden dat Bram pootje gehaakt is door de gevestigde orde, en maar al te graag op die charmante meneer van RTL Boulevard zullen stemmen. :X
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
  vrijdag 13 maart 2015 @ 11:20:29 #250
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_150593064
Ook als tv-presentator maakte Moszkowicz grote belastingschuld :D

De voormalige strafpleiter Bram Moszkowicz moet over de verdiensten uit zijn media-optredens, lezingen en het boek Maffiamaat aan de belastingdienst nog 165.895,50 euro betalen wegens niet afgedragen loon- en omzetbelasting. De schuld is in minder dan twee jaar tijd opgebouwd.

Dit blijkt uit het eerste faillissementsverslag dat de door de Amsterdamse rechtbank benoemde curator Herman Kreikamp heeft opgesteld over de stand van zaken bij de begin deze maand failliet verklaarde firma Chatan BV. In dit in juni 2013 – de maand waarin hij door de Orde van Advocaten werd geschrapt als advocaat – opgerichte bedrijf had Moszkowicz zijn media-activiteiten ondergebracht. De belastingschuld van 165.000 staat los van de al eerder bekend geworden schuld van enige tonnen die Moszkowicz heeft wegens zwart geld dat hij als advocaat heeft verdiend.

Ook nadat Moszkowicz als advocaat is geschrapt heeft hij volgens de curator vrijwel nooit belasting betaald. Moszkowicz genoot inkomsten voor optredens bij RTL Boulevard, het programma Businessclass van Harry Mens, Radio538 en de Speakers Academy. De voormalige strafpleiter kreeg ook geld van Pownews, De Telegraaf en Robijn wasmiddelen. Curator Kreikamp schrijft in zijn verslag dat de administratie van Chatan BV niet op orde is “vanwege het ontbreken van een aantal bankafschriften”.

De rechtbank Amsterdam beraadt zich nog over de faillissementsaanvraag van de firma Abraham Moszkowicz BV waar de zakelijke juridische activiteiten in waren ondergebracht. Op 7 april buigt de rechtbank zich ook nog over het persoonlijk faillissement van Moszkowicz dat door twee particuliere schuldeisers is aangevraagd.

Moszkowicz wil geen commentaar geven.

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)m_source=syndication

:D
Joden en geld het blijft een lastige combinatie _O-
pi_150593135
Ik blijf het 'knap' vinden hoe iemand het toch voor mekaar krijgt om het telkens zo enorm voor zichzelf te vernachelen :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 11:43:42 #252
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_150593693
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:22 schreef StateOfMind het volgende:
Ik blijf het 'knap' vinden hoe iemand het toch voor mekaar krijgt om het telkens zo enorm voor zichzelf te vernachelen :')
En dan ook nog voor de camera roepen dat hij de belastingdienst WIL betalen en daarom moeilijk kan rondkomen :|W

Hoe dom kan je zijn :7
pi_150618768
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dit blijkt uit het eerste faillissementsverslag dat de door de Amsterdamse rechtbank benoemde curator Herman Kreikamp heeft opgesteld over de stand van zaken bij de begin deze maand failliet verklaarde firma Chatan BV. In dit in juni 2013 – de maand waarin hij door de Orde van Advocaten werd geschrapt als advocaat – opgerichte bedrijf had Moszkowicz zijn media-activiteiten ondergebracht.
Lijkt mij een schrijffout. Dat bedrijfje had natuurlijk Charlatan BV moeten heten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2015 22:59:09 ]
  zaterdag 14 maart 2015 @ 13:36:42 #254
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_150630977
Moszkowicz lichtte opnieuw de fiscus op' :D

Ex-advocaat Bram Moszkowicz heeft de afgelopen twee jaar opnieuw de Belastingdienst benadeeld. Nadat hij als advocaat werd geschrapt, heeft hij een bedrijf opgericht waarin hij zijn werkzaamheden onderbracht. Over zijn inkomsten heeft hij vervolgens geen loon- en omzetbelasting afgedragen

Dat concludeert De Volkskrant, na het lezen van het eerste faillissementsverslag van het bedrijf Chatan bv. In dit bedrijf kwamen onder meer de inkomsten binnen van zijn televisieoptredens zoals bij RTL Boulevard en de royalty's van zijn boek Maffiamaat.

Uit het faillissementsverslag blijkt dat het bedrijf over 'nagenoeg' de hele periode dat het actief was geen loon- en omzetbelasting heeft afgedragen. Opmerkelijk, want zijn advocaat Herman Loonstein zei eind vorig jaar dat Moszkowicz zijn schuldeisers niet kon betalen omdat al zijn inkomsten direct naar de Belastingdienst gingen.

Bram Moszkowicz en zijn advocaat willen nog niet reageren op een verzoek tot commentaar.

http://www.telegraaf.nl/b(...)eer_fiscus_op__.html

Altijd leuk als je zo in de krant staar :+ _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door ikweethetookniet op 15-03-2015 12:23:04 ]
pi_150631284
Hij kan dus prima de politiek in, daar is dat schering en inslag.
pi_150631539
Die man is toch gewoon al lang niet meer serieus te nemen?

Door zijn (met name voor vrouwen) aantrekkelijke uitstraling en erudiete voorkomen, heeft hij lang het voordeel van de twijfel genoten en heeft men hem kwaliteiten toegedicht waarover hij helemaal niet beschikte. Maar nu is het sprookje uit.

Zo gaat het vaak met charlatans.
pi_150631620
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 13:58 schreef hpeopjes het volgende:
Die man is toch gewoon al lang niet meer serieus te nemen?

Door zijn (met name voor vrouwen) aantrekkelijke uitstraling en erudiete voorkomen, heeft hij lang het voordeel van de twijfel genoten en heeft men hem kwaliteiten toegedicht waarover hij helemaal niet beschikte. Maar nu is het sprookje uit.

Zo gaat het vaak met charlatans.
Dan is er vast nog wel een partij waar hij precies op de plek is.
pi_150634097
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 13:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hij kan dus prima de politiek in, daar is dat schering en inslag.
Er zijn twee vacatures bij het Ministerie van V&J en bij de VVD is corruptie eerder een aanbeveling dan een diskwalificatie, dus...
  zaterdag 14 maart 2015 @ 17:03:14 #259
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_150635916
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:58 schreef k_man het volgende:

[..]

Lijkt mij een schrijffout. Dat bedrijfje had natuurlijk Charlatan BV moeten heten.
Chanant dit alles.
:P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 14 maart 2015 @ 17:11:27 #260
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_150636154
Boekhouder werd niet betaald :D _O-

Daarnaast was de administratie van het bedrijf een rommeltje. :') Zo is er geen winst- en verliesrekening over 2013, ontbreken er bankafschriften, en is de administratie over 2014 niet op orde omdat de boekhouder zijn werk neerlegde omdat hij niet werd betaald. :|W :|W _O- _O-

http://www.z24.nl/geld/br(...)g-loon-rtl-boulevard

Bram is echt de leukste thuis :+ :P
  zaterdag 14 maart 2015 @ 17:17:52 #261
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_150636365
Gelukkig heeft hij zijn broer nog :P

Juristengroep mr. Robert Moszkowicz

Prinsengracht 699
1017 JV Amsterdam
Telefoonnummer
020 5205350
Over Juristengroep mr. Robert Moszkowicz
Algemeen Juristen & Belastingadviseurs :+ _O-

Fax: 020-5205351
Dienstverlening
Particulier / zakelijk:

Diensten:Advisering

Dus bram bel robert ff die is gewend om nota's niet te betalen :')
  zondag 15 maart 2015 @ 12:25:57 #262
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_150658531
BEST TREURIG. MOSZKOWICZ TE ARM OM EEN CITROËN DS TE LEASEN :D

De curator kent geen genade met mr. Bram. Alles moet hij inleveren. Mr. Drs. H.H. Kreikamp, curator van de Bram-boedel, heeft nog eens voor bijna ¤ 175.000 aan fiscale vorderingen laten leggen bij de failliete voormalige advocaat. Mozkowicz heeft van juni 2013 tot en met februari 2015 geen of nauwelijks omzet- en loonbelasting betaald.

De fiscus is idioot streng voor Moszkowicz. Waar elke ondernemer met praten wel een paar maanden uitstel van betaling kan krijgen van de fiscus is het geduld helemaal op bij de vrienden van de belastingdienst. Wie het verslag van Kreikamp bestudeert krijgt een inkijkje in de financiële positie van Moszkowicz. Die is niet best. Het curatoren-rapport leest als een financiële stripteaseshow van een man die al naakt op de grond ligt.

Na het schrappen van het tableau in oktober 2012 bikkelt de advocaat zich als een ZZP-er door het bestaan. Een praatje hier, een presentatie daar. Een dingetje bij Pownews, een ingestudeerd deskgesprekje bij RTL Boulevard, een paar weinig kritische interviews voor De Telegraaf. In totaal toch nog goed voor 2 ton, maar daar zit ’m meteen de pijn.

De advocaat betaalt geen inkomsten- en loonbelasting over de inkomsten, iets wat volgens de belastingdienst wel zou moeten, aangezien de fiscale bonentellers 'Mosko' aanmerken als ’enig werknemer’ van zijn persoonlijke holding: Chatan BV. Het nu uitgelekte dossier, dat verdacht up to date is voor een curatorenverslag, is kanonnenvoer voor de Moszkowicz-bashers. :P

Maar het wordt voor ons, Bram-critici, zo langzamerhand pathetisch om nu nog naar beneden te trappen. De voormalige bef heeft niks meer. Hij ligt op de grond en kruipt aangeschoten voor ons uit.

Meest saillante detail is dat auto-afficionado Moszkowicz zelfs zijn leasecontract van een Citroën DS3 niet kan betalen. :|W _O- De curator onderzoekt of de Almelose autoverhuurder op de hoogte was van de financiële malaise toen het een pandrecht opeiste en aldus mogelijk schuldeisers benadeelde. Het Citroën-uitleen bedrijf is mogelijk verantwoordelijk voor paulianeus handelen.

Arme, arme Bram. Die man die ooit in Maserati's, Ferrari's, Bentley's en Range Rovers door de PC tufte kan zich tegenwoordig zelfs geen Franse roestbak meer permitteren. :P Tip van onze kant. Misschien moet Bram eens op Marktplaats kijken. Voor minder dan 150 euro per maand rijd je al in deze gele DS3.

http://www.quotenet.nl/Ni(...)-DS-te-leasen-148733

Bram in een citroen :D Dan voelt hij zich ws net zo als al zijn clienten die hij uitgeknepen heeft *O*
  zondag 15 maart 2015 @ 12:27:41 #263
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_150658578
Faillissementsverslag lezen we hier ;)

https://www.isolvency.nl/bedrijf/insolventie/221274/Chatan-BV

PDF downloaden doen we hier ;)

https://www.isolvency.nl/(...)13_ams_15_96_F_V_01/

en lezen maar :7
  zondag 15 maart 2015 @ 12:31:16 #264
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_150658691
Een citroen DS3



Kunt u het zich voorstellen :D
pi_150658783
Doorstart onder de naam Charlatan B.V.?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 15 maart 2015 @ 12:57:25 #266
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_150659414




_O- _O-
  zondag 15 maart 2015 @ 13:15:37 #267
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_150659927
De soap blijft maar doorgaan :D
  zondag 15 maart 2015 @ 14:02:09 #268
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_150661298
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 13:15 schreef Richestorags het volgende:
De soap blijft maar doorgaan :D
:{w Zeg dat nou niet o|O
We hebben al de Roelvinkjes op RTL5 :')
Straks Bram op RTL7 :D
Vergeet hij weer belasting af te dragen :+ _O- _O-
Krijgen we dat weer :|W
  maandag 16 maart 2015 @ 16:22:41 #269
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_150701764
Hoe kan iemand die toch best als intelligent kan worden aangemerkt er nu zo'n potje van maken. Je ligt onder een vergrootglas en dan gewoon wéér geen omzet- en loonbelasting afdragen... Ik vind het werkelijk onbegrijpelijk.
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_150711339
quote:
3s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:22 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Hoe kan iemand die toch best als intelligent kan worden aangemerkt
Bron? :P

Denk je dat het dommigheid is? Of is het kwade opzet? Een paar ton binnen harken, de bv failliet laten gaan en vervolgens is er niks meer te halen. Dat geld is wel ergens gebleven...

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2015 20:31:26 ]
pi_150714027
Ook een Citroen DS3 kost geld.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 07:49:43 #272
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_150724639
quote:
6s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:26 schreef k_man het volgende:

[..]

Bron? :P

Denk je dat het dommigheid is? Of is het kwade opzet? Een paar ton binnen harken, de bv failliet laten gaan en vervolgens is er niks meer te halen. Dat geld is wel ergens gebleven...
Dat zou je toch zeggen, inderdaad. Ik vermoed echter dat het gewoon een kwestie is geweest van het ene gat met het andere vullen. Als je al zo lang als Bram Mozko een gevierd strafrechtadvocaat bent met een succesvolle eigen praktijk, dan is een paar ton echt niet zo'n onoverkomelijke som geld. Ik geloof niet dat er ergens nog een geheime bankrekening is met gigantische bedragen erop die hij achterover heeft gedrukt. Zijn burn-rate van z'n hoge inkomsten was al die jaren simpelweg te hoog
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
  dinsdag 17 maart 2015 @ 08:08:20 #273
165633 eriksd
The grand facade...
pi_150724812
quote:
6s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:26 schreef k_man het volgende:

[..]

Bron? :P

Denk je dat het dommigheid is? Of is het kwade opzet? Een paar ton binnen harken, de bv failliet laten gaan en vervolgens is er niks meer te halen. Dat geld is wel ergens gebleven...
Dat werkt als je daarna met de noorderzon vertrekt.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_150724829
Die arme man is helemaal de weg kwijt.
pi_150728917
quote:
6s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:26 schreef k_man het volgende:

[..]

Bron? :P

Denk je dat het dommigheid is? Of is het kwade opzet? Een paar ton binnen harken, de bv failliet laten gaan en vervolgens is er niks meer te halen. Dat geld is wel ergens gebleven...
Een paar ton was natuurlijk peanuts voor zo iemand als Bram. Hij dacht waarschijnlijk dat hij de achterstallige belastingen vrij snel zou terug verdienen.

Dat bleek iets te optimistisch. Dat 'wisselgeld' heeft hij simpelweg uitgegeven.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 11:07:28 #276
198365 Morendo
The Real Deal
pi_150729094
Het lijkt mij niet uitgesloten dat Bram binnenkort een leuke erfenis kan ontvangen. De sekstape van hem en Eva Jinek moet wat waard zijn.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_150729418
Hij blijft gaan die Bram,
pi_150729677
quote:
3s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:22 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Hoe kan iemand die toch best als intelligent kan worden aangemerkt er nu zo'n potje van maken. Je ligt onder een vergrootglas en dan gewoon wéér geen omzet- en loonbelasting afdragen... Ik vind het werkelijk onbegrijpelijk.
Hoogmoed heet dat, schijnt meer voor te komen onder mensen die vallen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_150729754
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 11:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hoogmoed heet dat, schijnt meer voor te komen onder mensen die vallen.
Je kent het?
pi_150729783
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 11:31 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Je kent het?
Ja, het concept is goed gedocumenteerd.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 11:33:36 #281
198365 Morendo
The Real Deal
pi_150729824
Mwoah, het zijn natuurlijk ook typische kinderen van een Holocaust/andere erge ramp-overlever.
Die Lebenslust bringt dich um.
  woensdag 18 maart 2015 @ 19:49:51 #282
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_150784938
Bram Moszkowicz geniet van luxe liefdesvakantie

Even weg van álle problemen. Dat is Bram Moszkowicz nu, op tropisch Curaçao, waar alleen het regelmatig rinkelende mobieltje, op zijn ligbed aan het zwembad, af en toe herinnert aan de boze buitenwereld, die het de laatste jaren zo op hem heeft voorzien. En hij is niet alleen...


Op de Antillen maakten de onberispelijke maatpakken dezer dagen plaats voor Brams ruim bemeten zwembroek, die de indruk moet wekken dat de drager van een onbezorgde vakantie geniet. Daarvan kan echter geen sprake zijn, hoewel het aan de reisbestemming niet zal liggen.

Het luxe resort waar Moszkowicz, enigszins verrassend, opduikt is een van de meest exclusieve onderkomens op Curaçao met eigen zwembaden, eigen strand en eigen golfbaan. En, hij is daar bovendien in zeer goed én trouw gezelschap...

http://www.telegraaf.nl/p(...)efdesvakantie__.html

Zo Gordon nu ben je eens van achteren genaaid in je poepert zonder vleselijke gnoegens van een onbesneden snikkel :P

Bram is echt om te :r
  woensdag 18 maart 2015 @ 20:14:34 #283
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_150786022
Hihi
Hij is gewoon betaald in onsjes coke.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 19 maart 2015 @ 00:41:02 #284
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_150799763
Bah, laat die vent dan ook gewoon een keer met rust denk ik dan.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_150805939
quote:
Opnieuw een zakelijke tegenslag voor Bram Moszkowicz. Zijn advocatenkantoor Mr. Abraham Moszkowicz B.V is failliet verklaard.
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:32:44 #286
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_150808397
Vandaag blijkt ook het roemruchte advocatenkantoor failliet verklaard.

Curator Herman Kreikamp zegt dat het nog te vroeg is om over de oorzaak van het faillissement te spreken, maar bevestigt dat de advocatenpraktijk nog een fiscale schuld heeft. :|W _O- _O-

http://www.telegraaf.nl/d(...)wicz_failliet__.html

Joden en belasting betalen :D Blijft moeilijk blijkbaar :+ _O-
pi_150817666
De Telegraaf schaamt zich er niet eens voor dat het een rioolblad is.

BRAM MOSZKOWICZ ’tóch nog effe PLEITE!’
AMSTERDAM -

Nederlandse vakantiegangers op tropisch Curaçao keken hun ogen uit toen zij, in een van de meest luxe resorts op het eiland, BRAM MOSZKOWICZ (54) ontwaarden! Was dat niet de man die onlangs geen paar duizend euro had om de verkoop van zijn inboedel te voorkomen? Op zijn ligbedje probeert de voormalige strafpleiter, ver weg van alle problemen, even te ontsnappen aan alles. Maar met wíé?



Het volledige artikel lezen?

Het volledige artikel is beschikbaar als Premium artikel
en in de digitale versie van de krant op deze site.


Wat een niveau. _O-
Journalistieke waarde = 0
Lezers lokken met dit soort fratsen. :N
Volledige naam in hoofdletters. :|W
De journalistieke waarde van zijn leeftijd ontgaat mij ook.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_150817855
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 00:41 schreef VeX- het volgende:
Bah, laat die vent dan ook gewoon een keer met rust denk ik dan.
Hij zoekt zelf al meer dan 15 jaar lang veelvuldig de media op.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 20 maart 2015 @ 15:44:59 #289
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_150851370
WIE BETAALT DE VAKANTIE VAN BRAM MOSZKO?

Gisteren nam Ruud de Wild (ja hij is er nog steeds) in zijn radioshow op 538 even de moeite om Bram Moszkowicz te bellen op diens vakantieadres te Curaçao. Ruud wilde namelijk weten of het eigenlijk legaal is om in een burka te gaan stemmen in Nederland. Gha! Geinige vraag Ruud, maar de echte reden voor het belletje was natuurlijk de ontstane commotie omtrent de vakantie van Bram.

Het Boulevard-gezicht bivakkeert namelijk in een zeer luxe resort (kosten: 3000 euro per week) en da's toch wel opmerkelijk voor iemand die thuis in Nederland een klaslokaal aan schuldeisers heeft zitten wegens het ontduiken van de belasting en wat dies meer zij _O- _O-

Dankzij een onbekende 'NSB'er' (Bram's woorden!) lekte een foto van de vakantie uit, en dus moet hij zich nu WEDEROM verdedigen voor zijn gedrag. 'Diep triest' noemt Bram dat zelf, maar gelukkig ís er wel een verklaring: de trip is gratis voor hem. Drie vrinden van Moszko deden hem de vakantie cadeau omdat ze vonden dat 'ie er eens uit moest. :')

Oké lekker, doe ons ook zulke vrienden! Maarrr wie oh wie zouden het zijn, die Bram zomaar op zo'n dure vakantie sturen? Van Gordon weten we het wel zeker, maar wie zijn die andere twee? Gerard Joling? Zijn uiterst lekker gaande zoon Nathan -ondernemer- Moszkowicz? Albert Verlinde? Matsoe Matsoe? Ja weten wij veel hoe die vriendengroep van Brammie er precies uit ziet... Andere wereld, kunnen wij ons niet voorstellen..

http://glamora.ma/2015/03/wie_betaalt_de_vakantie_van_br.html

Bram goed bezig weer :') |:(

Hier zit hij :P
http://www.santabarbararesortcuracao.com/nl/
pi_150852009
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 15:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dankzij een onbekende 'NSB'er' (Bram's woorden!)
Dat waren niet zijn woorden.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 23:58:05 #291
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_151006617
Zojuist rtl late night gezien waarin peter de vries wat tapes liet horen van opgenomen gesprekken tussen willem holleeder en zijn zuster :D

Moskowicz is de laatste jood die mij mijn geld heeft afgepakt :D :D

Willem is niet zo blij meer met Bram ;)

Wie wel eigenlijk _O-
pi_151006743
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 23:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist rtl late night gezien waarin peter de vries wat tapes liet horen van opgenomen gesprekken tussen willem holleeder en zijn zuster :D

Moskowicz is de laatste jood die mij mijn geld heeft afgepakt :D :D

Willem is niet zo blij meer met Bram ;)

Wie wel eigenlijk _O-
Wimpie klonk verder als een boze Martin Morero _O-
pi_151010536
quote:
Moskowicz is de laatste jood die mij mijn geld heeft afgepakt :D :D
Klinkt ook niet als een tevreden client.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_151014436
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 23:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist rtl late night gezien waarin peter de vries wat tapes liet horen van opgenomen gesprekken tussen willem holleeder en zijn zuster :D

Moskowicz is de laatste jood die mij mijn geld heeft afgepakt :D :D

Willem is niet zo blij meer met Bram ;)

Wie wel eigenlijk _O-
Triest dat zo'n stuk wordt afgespeeld, Letterlijk 0 nieuwswaarde en is puur gedaan om na te trappen. Als je al die fragmenten hoort in die uitzending merk je gewoon dat Holleeder helemaal paranoïde is geworden en om het minst geringste al uit zijn slof schiet. Als Holleeder Moszkowicz zo'n slechte advocaat vond waarom heeft hij dan verklaard, nadat Moszkowicz stopte met zijn verdediging, dat hij het een goede advocaat vindt? Klik
  woensdag 25 maart 2015 @ 17:29:31 #295
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_151026101
Het is ongetwijfeld een reclamestunt of een 1 april grap, Maar hij is wel goed. :D

http://www.geenstijl.nl/m(...)m_m_koopt_nieuw.html
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
  woensdag 1 april 2015 @ 12:40:19 #296
16715 Mylene
*schatje*
pi_151258695
quote:
Bram Moszkowicz klaar met Nederland

Bram Moszkowicz, bekend als oud-strafpleiter en crimedeskundige in RTL Boulevard, is klaar met Nederland. Dat vertelt hij vandaag in weekblad Story. Moszkowicz, die er niet in is geslaagd om een eigen talkshow van de grond te krijgen, overweegt een verhuizing naar het buitenland. “Ik ben een beetje kláár met dit land. Ik kan hier niets goed doen. Tijdens mijn vakantie op Curaçao realiseerde ik me hoe fijn ik me daar voelde“, geeft de vroegere topadvocaat aan.

Dat heeft Moszkowicz aan het denken gezet. “Het is een heerlijk eiland met ontzettend aardige mensen. Misschien verhuis ik wel naar Curaçao.”
bron
pi_151259657
Het gras bij de buren is altijd groener.
  woensdag 1 april 2015 @ 14:52:40 #298
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_151263361
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:40 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Zo voorspelbaar dat het saai is. :)
Als zo iemand die hoog op de wolken en hoog in de ivoren toren zat veel kritiek krijgt dan ligt het natuurlijk aan de samenleving en dan heeft hij het gehad met de samenleving. Het is dat ik het zielig vind, anders zou ik hem uitlachen. Maar goed, als hij het beter heeft op Curaçao dan moet hij vooral daar gaan wonen. Ik ben benieuwd wat hij daar dan zou gaan doen. Een of andere baan in de HoReCa? Ik zie het nog niet voor me dat hij fysiek werk gaat doen maar ik laat me graag verrassen. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_151263694
Curacao stikt van de kantoren van Trust blabla

Maar ik zou hem mijn NV niet toevertrouwen.
  woensdag 1 april 2015 @ 17:28:26 #300
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_151268391
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Zo voorspelbaar dat het saai is. :)
Als zo iemand die hoog op de wolken en hoog in de ivoren toren zat veel kritiek krijgt dan ligt het natuurlijk aan de samenleving en dan heeft hij het gehad met de samenleving. Het is dat ik het zielig vind, anders zou ik hem uitlachen. Maar goed, als hij het beter heeft op Curaçao dan moet hij vooral daar gaan wonen. Ik ben benieuwd wat hij daar dan zou gaan doen. Een of andere baan in de HoReCa? Ik zie het nog niet voor me dat hij fysiek werk gaat doen maar ik laat me graag verrassen. :)
Als je in Nederland al faalt, faal je in andere landen alleen maar harder.
Succes, Bram. :7
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')