quote:
RIP BBQquote:Op woensdag 3 december 2014 19:52 schreef BBQSausage het volgende:
Whehe, WoW account dat ik een hele poos geleden had uitgeleend, en nooit meer naar om heb gekeken was blijkbaar banned. Heb even een mailtje gestuurd om te kijken of het nog wat was.. Gewoon een lvl 84 character.
Neuh. 't is dat m'n vrienden toen speelden, ik deed toen gezellig mee, maar zie 't mezelf echt niet meer spelen.quote:
Mooie datum 08/09quote:Op woensdag 3 december 2014 19:55 schreef BBQSausage het volgende:
08/09/2010, jup, da's echt lang geleden.
Afzetterij.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:10 schreef Geo4kant het volgende:
Vieze ratten van de jumbo/pathe, 5 euro korting beloven en dan 5euro korting geven op een normale voorstelling met een kleine popcorn, ik wil de popcorn niet ik wil 5 euro korting.. maar dat kan niet.
Goede film, maar kijk 'm het liefst gewoon zonder reclame.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:14 schreef Ro-ald het volgende:
Twijfelen of ik The Green Mile ga kijken voor de zoveelste keer die vanavond op tv komt
Kost allemaal geld om daar code voor te schrijven joh.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
Als je hebt gekozen voor een Pathé bioscoopvoucher, dan ontvang je de e-voucher(s) in een aparte e-mail vanuit Pathé binnen 1 werkdag
Niet eens geautomatiseerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |