Grootste qua omzet?quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe heet het grootste conglomeraat ter wereld in luxeproducten?
Alleen de volledige naam geeft punten
General Motors? Procter and Gambler? Of moet ik groter denken?quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omzet ja![]()
Maar ik weet vrijwel zeker dat ze ook qua market cap de grootste zijn
Je moet luxeproducten denkenquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:24 schreef Targaryen het volgende:
[..]
General Motors? Procter and Gambler? Of moet ik groter denken?
Unilever ?quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet luxeproducten denken
Ik vind auto best luxequote:Op vrijdag 5 december 2014 18:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet luxeproducten denken
Calvé pindakaas is wel een luxe product natuurlijk,quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boter is een luxeproduct?![]()
Nee meer richting luxe statusproducten.
Nee dat kan het niet zijn. Die producten zijn geen luxeproductenquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Calvé pindakaas is wel een luxe product natuurlijk,
Net als Unox rookworst.
Montres Rolex Benelux ?
Op deze manier kan het even goed playboy of disney zijn.
Jammer anders had je een puntquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:33 schreef Targaryen het volgende:
Luis Vuitton is maakt volgens mij deel uit van een conglomeraat, zijn ooit eens gefuseerd met Moët. Lijkt mij een vrij grote, maar weet de totale naam niet.
Louis Vuitton Moet Hennesy.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:33 schreef Targaryen het volgende:
Luis Vuitton is maakt volgens mij deel uit van een conglomeraat, zijn ooit eens gefuseerd met Moët. Lijkt mij een vrij grote, maar weet de totale naam niet.
Ford.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:12 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Louis Vuitton Moet Hennesy.
Vind luxeproducten overigens maar een vage omschrijving waar je veel kanten mee uitkan.Maar begrijp dat dit het goede antwoord moet zijn.
Wacht even op de stand, maar alvast een volgende vraag:
Werk bedrijf paste het gebruik van een lopende band bij het productieproces voor het eerst op grote schaal toe?
Kaoma met Lambada?quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:19 schreef Pandaplint het volgende:
Welk refrein loze nummer van een Amerikaanse band stond in april 1991 3 weken op nummer 1 in de top 40?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |