Ja, lag wat achter met lezen.quote:Op woensdag 3 december 2014 07:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik reageerde alleen op die post hoor
Heb je nu een favoriet?quote:Op woensdag 3 december 2014 07:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij huilen toch ook om Isa?
Mijn vriendin vroeg me gisteren nog waarom ik in hemelsnaam "dat stomme Utopia" had aangezet, terwijl ze zelf ook behoorlijk verslaafd was. Die kijkt echt helemaal niet meer nu Isa eruit is
heb nu beeld van jullie pb jullie zaten samen te kijken naar isa met een grote smilequote:Op woensdag 3 december 2014 07:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn vriendin vroeg me gisteren nog waarom ik in hemelsnaam "dat stomme Utopia" had aangezet, terwijl ze zelf ook behoorlijk verslaafd was. Die kijkt echt helemaal niet meer nu Isa eruit is
Nee. Ik vind Nikki wel leuk. Die meid meid heeft van die heerlijke droge humor.quote:
Wat denk je zelluf?quote:Op woensdag 3 december 2014 07:47 schreef doodmoe het volgende:
Oma Tokkie al uit bed? De eerste was hangt al aan de waslijn? Aardappelen voor vanavond zijn al geschild?
Hier is mijn hond naar vernoemd en dus ook ik. lief toch?quote:Op woensdag 3 december 2014 07:46 schreef doodmoe het volgende:
[..]
ja sorry, de enige vrouwelijke gremlin die ik ken uit de film was niet bepaald een mooi plaatje![]()
Ohh horen jullie bij elkaarquote:Op woensdag 3 december 2014 07:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Denk het wel, of wou je beweren dat ik een slechte smaak qua vrouwen heb.
ow ik zie liever een chinchilla danquote:Op woensdag 3 december 2014 07:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hier is mijn hond naar vernoemd en dus ook ik. lief toch?
[ afbeelding ]
In het prille begin was ik Kamp-Aike en mijn vriendin Kamp-Isa.quote:Op woensdag 3 december 2014 07:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb nu beeld van jullie pb jullie zaten samen te kijken naar isa met een grote smile
Ja die is ook wel oke, hoewel ik nog niet veel van haar heb gezien.quote:Op woensdag 3 december 2014 07:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee. Ik vind Nikki wel leuk. Die meid meid heeft van die heerlijke droge humor.
quote:Op woensdag 3 december 2014 07:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als we beginnen met 10.000 net als deze bewoners, krijg jij een nieuwe keuken.
Ach, van de Charlottes en Laura's van deze wereld heb ik ook nog niet veel gezien en die vind ik niet leukquote:Op woensdag 3 december 2014 07:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja die is ook wel oke, hoewel ik nog niet veel van haar heb gezien.
Stttt, zometeen weet iedereen het.quote:Op woensdag 3 december 2014 07:50 schreef Fauvve het volgende:
[..]
Ohh horen jullie bij elkaarwat leuk !!
Ik stem voorquote:Op woensdag 3 december 2014 07:40 schreef Fauvve het volgende:
[..]
Maar dan wil ik wel een nieuwe keuken
quote:Op woensdag 3 december 2014 07:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die zien er leuk uit, maar dat zijn pas felle mietersquote:Op woensdag 3 december 2014 07:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow ik zie liever een chinchilla dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |