SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Gaan bij elkaar op bezoek wtfDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
IF GreenBoohhh wat keept die man goed
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Wat een kutwijf zegMaar gelukkig is ze wel heel goed
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jinx ik even zijn IF
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Krijgt ie toch niet want midweeksquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De Gea
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
omg die scrimmageAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
komen ze goed weg![]()
heb ze wel in mijn combo staan, dus ze moeten wel winnen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ongelooflijk die fouten die er dan nog achterin worden gemaakt zeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stiekem staat Man Utd er gewoon weer prima voor in de PL
Elke dag![]()
Ja, hadden gewoon tweede ofzo gestaan als ze die eerste weken tegen al die kneuzenteams niet zo hadden lopen falen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Stiekem staat Man Utd er gewoon weer prima voor in de PL
Maar er zit echt nog geen lijn in het spel..gaat nergens over.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit. Tegen een topploeg worden ze met gemak weggezet.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, hadden gewoon tweede ofzo gestaan als ze die eerste weken tegen al die kneuzenteams niet zo hadden lopen falen.
Maar er zit echt nog geen lijn in het spel..gaat nergens over.Hala Madrid !
Fok
Elke dag![]()
Doet ie het weer?
Elke dag![]()
Hebben we voorlopig niet ff genoeg gekke packs gehad :|quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:19 schreef Roypsv het volgende:
komen er vandaag niet van die gekke packs?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:20 schreef Henrys het volgende:
Ik heb waarschijnlijk kwalitatief gezien het beste team ooit maar toch verlies ik allesDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gewoon morgen nog eens proberen, misschien mag je dan wel winnen van EA.quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:20 schreef Henrys het volgende:
Ik heb waarschijnlijk kwalitatief gezien het beste team ooit maar toch verlies ik alles![]()
Misschien ben jij kwalitatief gezien niet de beste speler.quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:20 schreef Henrys het volgende:
Ik heb waarschijnlijk kwalitatief gezien het beste team ooit maar toch verlies ik allesPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Damn, heerlijk team gemaakt maar de stamina van al m'n middenvelders ligt niet veel hoger dan 70. Maar even verder puzzelen.![]()
![]()
Ben in divisie 1 gekomen met een budget ligue 1 team. En nu gebruik ik Lewandowski,Reus en Robben en zit ik in divisie 3quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Misschien ben jij kwalitatief gezien niet de beste speler.![]()
Zullen die pacenegers uit ligue 1 wel geweest zijn denkquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:29 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ben in divisie 1 gekomen met een budget ligue 1 team. En nu gebruik ik Lewandowski,Reus en Robben en zit ik in divisie 3Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
denk het nietquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:20 schreef Henrys het volgende:
Ik heb waarschijnlijk kwalitatief gezien het beste team ooit maar toch verlies ik alles
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Wow, alleen in FIFA kan je met 6-3 verliezen van iemand die maar 6 keer over de middenlijn komt in de hele wedstrijd. Maar hij kon wel erg hard zigzaggen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat was vast van Henrys want hij heeft kwalitatief het beste team ooitquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:44 schreef Tim86 het volgende:
Wow, alleen in FIFA kan je met 6-3 verliezen van iemand die maar 6 keer over de middenlijn komt in de hele wedstrijd. Maar hij kon wel erg hard zigzaggen.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Arsenal gaat gewoon kk harde batta krijgen pelle 2 golasso'sHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ja beter wel hij moet weer even punten gaan verzamelen voor mijn FPLquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:51 schreef DuTank het volgende:
Arsenal gaat gewoon kk harde batta krijgen pelle 2 golasso's![]()
![]()
De dag dat ik in één keer in de WebApp kom moet nog komen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wat is dat allemaal voor gedoe? Bateson heeft er al meer over gepost.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
is natuurlijk een grote gok maar wel een fijne odd. ik kies liever voor de langzame weg met iets minder risicoquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:49 schreef Roypsv het volgende:
maar dan ook arsenal - southampton is kut![]()
![]()
Ja, beetje verdacht natuurlijkquote:Op woensdag 3 december 2014 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weer iemand met zo'n standaard teamnaam
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Is het niet zo dat deze Fifa iedereen een standaard teamnaam heeft gekregen, en slechts een enkeling deze heeft aangepast? Ik maak me nooit zo druk om mijn teamnaam dus vandaar dat ik bijv. nog Paris Us heb staanquote:Op woensdag 3 december 2014 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die mensen met standaard teamnamen hebben echt bijna elke speler waar ik naar zoek.![]()
![]()
Oké. Niemand geeft een neuk.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die mensen met standaard teamnamen hebben echt bijna elke speler waar ik naar zoek.![]()
welke site is dat ?quote:Op woensdag 3 december 2014 00:02 schreef Donaldo het volgende:
[..]
is natuurlijk een grote gok maar wel een fijne odd. ik kies liever voor de langzame weg met iets minder risico
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee, het zijn AB-accounts van andere mensen. In het begin werd er gevraagd of ik mijn oude teamnaam wilde houden.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:21 schreef Freire het volgende:
[..]
Is het niet zo dat deze Fifa iedereen een standaard teamnaam heeft gekregen, en slechts een enkeling deze heeft aangepast? Ik maak me nooit zo druk om mijn teamnaam dus vandaar dat ik bijv. nog Paris Us heb staanBlijkbaar wel hé.. ik zit er al weken mee.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oké. Niemand geeft een neuk.![]()
Is maar waar je je eigen druk om maakt.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, het zijn AB-accounts van andere mensen. In het begin werd er gevraagd of ik mijn oude teamnaam wilde houden.
[..]
Blijkbaar wel hé.. ik zit er al weken mee.![]()
Comeon, is een nederlandse bookie waar je 5 euro gratis mag wedden zonder te storten en ook wel een aardige welkomstbonus had geloof ik.quote:![]()
Boh eindelijk een team dat de tegenstanders tot wanhoop drijft i.p.v dat het enkel mij op de zenuwen werkt.![]()
![]()
Picsquote:Op woensdag 3 december 2014 00:27 schreef Lastpost het volgende:
Boh eindelijk een team dat de tegenstanders tot wanhoop drijft i.p.v dat het enkel mij op de zenuwen werkt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wow, ik heb mijn Ibra al verkocht. 831k schoon aan de haak. 80k meer dan de laagste BIN
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Een voor Tim86
Hala Madrid !
haha ik kwam hem al tegen jaquote:![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
RIP daily giftsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vier wedstrijden gespeeld, drie keer beter en ik word gedisconnect en 1x weggespeeld en dan is er natuurlijk niks mis met de verbinding![]()
![]()
Moggel![]()
![]()
Elke dag![]()
Weer jaquote:Maar denk datik het wel ken, eigenlijk wat te vroeg opgestaan
Maar over een halfuurtje al trein
Elke dag![]()
Hoe laat ben je opgestaan? Half 5 ofzo? Ik heb dat soort geintjes ook wel eens geprobeerd, maat voor mij werkte het niet zo goedquote:Op woensdag 3 december 2014 06:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weer jaMaar denk datik het wel ken, eigenlijk wat te vroeg opgestaan
Maar over een halfuurtje al trein
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Japquote:Op woensdag 3 december 2014 06:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe laat ben je opgestaan? Half 5 ofzo? Ik heb dat soort geintjes ook wel eens geprobeerd, maat voor mij werkte het niet zo goed
Werkt voor mij meestal wel prima, als ik laat opsta bij een vroeg tentamen ben ik meestal ook niet zo goed wakker, kan ik beter die opstart problemen eerder pakken
Maar het is zo kut dat er geen fatsoenlijk tentamen beschikbaar is. Ach zie het straks wel en anders lekker met mijn verjaardag leren
Elke dag![]()
Kan me goed voorstellen dat je die mist. Niks is fijner dan voorafgaand aan een tentamen al een gevoel hebben bij wat voor vragen er gaan komen, want daar kun je je manier van stof bestuderen dan een beetje op aanpassen en focussen op bepaalde zaken. Als je dat niet hebt, heb je het idee dat je alles moet kennen en wetenquote:Op woensdag 3 december 2014 06:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jap
Werkt voor mij meestal wel prima, als ik laat opsta bij een vroeg tentamen ben ik meestal ook niet zo goed wakker, kan ik beter die opstart problemen eerder pakken
Maar het is zo kut dat er geen fatsoenlijk tentamen beschikbaar is. Ach zie het straks wel en anders lekker met mijn verjaardag leren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iddquote:Op woensdag 3 december 2014 06:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat je die mist. Niks is fijner dan voorafgaand aan een tentamen al een gevoel hebben bij wat voor vragen er gaan komen, want daar kun je je manier van stof bestuderen dan een beetje op aanpassen en focussen op bepaalde zaken. Als je dat niet hebt, heb je het idee dat je alles moet kennen en weten
Naja we gaan het zien. Tot strakkies
Elke dag![]()
Succesquote:Op woensdag 3 december 2014 06:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd
Naja we gaan het zien. Tot strakkies
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik sliep toen al lang omdat ik er vroeg uit moest.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
DS2 is voor niks tot zo laat opgebleven![]()
Bohh Carvajal al 11k gestegen #zeihettoch #wachtenindegymzaalquote:Op woensdag 3 december 2014 07:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morgen Stewie
Inkopen van gisterochtend (NIF's) lijken al direct te renderenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Moet je daar nu serieus nog een half uur wachten?quote:Op woensdag 3 december 2014 07:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bohh Carvajal al 11k gestegen #zeihettoch #wachtenindegymzaal
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja pak 's ochtends altijd een trein eerder voor tentamens. Just in case, ken er zat die te laat waren door kuttreinen 's ochtendsquote:Op woensdag 3 december 2014 07:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Moet je daar nu serieus nog een half uur wachten?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Is een hoax hequote:
Elke dag![]()
Dat kan ik zo niet zien he.quote:
Watskeburt trouwens met mijn favo 41212(2) opstellingineens loopt dat team als dikke strontpoep.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bij jou ook al?quote:Op woensdag 3 december 2014 08:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat kan ik zo niet zien he.
Watskeburt trouwens met mijn favo 41212(2) opstellingineens loopt dat team als dikke strontpoep.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Volgens mij is er iets met die patch aangepast want ik kom er gewoon niet meer doorheen zonder over de flanken te gaan en dat is nogal kut met een CM.quote:
En ik heb juist helemaal geen zin ook om over de flanken te gaanquote:Op woensdag 3 december 2014 08:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij is er iets met die patch aangepast want ik kom er gewoon niet meer doorheen zonder over de flanken te gaan en dat is nogal kut met een CM.Gewoon recht door het midden, de kortste weg.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Cabella liep 1:1 maar dat is nu ook verneukt.quote:Op woensdag 3 december 2014 08:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En ik heb juist helemaal geen zin ook om over de flanken te gaanGewoon recht door het midden, de kortste weg.
kan toch nog steeds je wint alleen wat minderquote:Op woensdag 3 december 2014 08:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En ik heb juist helemaal geen zin ook om over de flanken te gaanGewoon recht door het midden, de kortste weg.
#FreeTrapz![]()
Ik denk dat ik de boel maar ga omgooien. Het loopt ineens voor geen ene meter meer. Het contrast: ik was na 7 wedstrijden ongeslagen kampioen in divisie 6. 4-0, 6-1, 5-2...dat soort uitslagen. Door een bug kreeg ik wel mijn coins voor promotie, maar bleef ik in div6. Tweede seizoen in die divisie dus gisteren afgerond, ik mocht blij zijn met 11 schamele puntjes (en dus lijfsbehoud)quote:Op woensdag 3 december 2014 08:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Cabella liep 1:1 maar dat is nu ook verneukt.
Dat verschil is echt te groot, en ook niet te verklaren met een beetje EAids oid![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Overstappen op een 41212 dan maar denk ik.quote:Op woensdag 3 december 2014 08:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de boel maar ga omgooien. Het loopt ineens voor geen ene meter meer. Het contrast: ik was na 7 wedstrijden ongeslagen kampioen in divisie 6. 4-0, 6-1, 5-2...dat soort uitslagen. Door een bug kreeg ik wel mijn coins voor promotie, maar bleef ik in div6. Tweede seizoen in die divisie dus gisteren afgerond, ik mocht blij zijn met 11 schamele puntjes (en dus lijfsbehoud)
Dat verschil is echt te groot, en ook niet te verklaren met een beetje EAids oid![]()
De spitsen in 41212(2) lopen ineens ook niet meer fijn: ze lopen niet meer waar ik ze wil hebben. Die opkomende CM's zijn handig, maar zonder hen kon ik het normaal ook wel stellen. Ware het niet dat er dus iets "mis" is met die spitsen...en ik vraag me af of dat beter wordt in "gewoon" 41212. Ik overweeg eigenlijk om het weer op 433 te gooien.quote:Op woensdag 3 december 2014 08:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Overstappen op een 41212 dan maar denk ik.
Overigens heb ik ook last van die patch (als het echt de patch is) bij mijn 4321-team, maar wel in iets mindere mate.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 08:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De spitsen in 41212(2) lopen ineens ook niet meer fijn: ze lopen niet meer waar ik ze wil hebben. Die opkomende CM's zijn handig, maar zonder hen kon ik het normaal ook wel stellen. Ware het niet dat er dus iets "mis" is met die spitsen...en ik vraag me af of dat beter wordt in "gewoon" 41212. Ik overweeg eigenlijk om het weer op 433 te gooien.
Overigens heb ik ook last van die patch (als het echt de patch is) bij mijn 4321-team, maar wel in iets mindere mate.
Hier maar iets van proberen te bakken
Barfa op RW voor de link en de skilliesquote:Op woensdag 3 december 2014 08:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier maar iets van proberen te bakken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen inspiratie om een team te maken.
Ik heb Toure, Aguero IF Pogba en nog wat andere bazen te koop..
Ongeveer een miljoenoe.
Mijn team maken dan.quote:Op woensdag 3 december 2014 08:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Boh.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mijn team maken dan.
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Griezmann, Benzebaas, Lucasquote:Op woensdag 3 december 2014 08:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Marchisio Pogbaas Matuidi
Evra Castan Silva Aurier
SiriguPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Speelt echt heel fijn.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Tiempjen hoorquote:Op woensdag 3 december 2014 09:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mijn team maken dan.
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Hm.... fuck niet genoeg coinos voor Bale denk ik
Alleen als ik de chem styles zie. Maar ik had gedacht dat je de opmerking wel zou herkennen.quote:Op woensdag 3 december 2014 08:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Meestal heb jij wel wat aan te merken op mijn teams...![]()
IF Rodrigo op RW kan ook, naast de Benz...quote:Op woensdag 3 december 2014 09:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Hm.... fuck niet genoeg coinos voor Bale denk ikNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zwarte Piet op LBquote:Op woensdag 3 december 2014 09:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Hm.... fuck niet genoeg coinos voor Bale denk ik
zo goed is ie niet dit jaar.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik wil graag die 5* skills jwz.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Op woensdag 3 december 2014 09:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan kan Barfa op RW dus ook, is daarna makkelijk te linken richting Pogba.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil graag die 5* skills jwz.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
welke 5* moves doe je vaak dan?quote:Op woensdag 3 december 2014 09:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil graag die 5* skills jwz.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Uhh akka, fake rabona, hocus pocus etc etc.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
welke 5* moves doe je vaak dan?
Die gebruik ik niet meer. En ik herkende hem wel hoorquote:Op woensdag 3 december 2014 09:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen als ik de chem styles zie. Maar ik had gedacht dat je de opmerking wel zou herkennen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ok wie kan er een leuk team maken met Pogba als CAM in een 433(4) en een 5* op LW of RW en die andere mag een 4* skiller zijn. gr gr
Het liefst 2 5* skillers en snel
skkl sloeberquote:Op woensdag 3 december 2014 09:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Hm.... fuck niet genoeg coinos voor Bale denk ik![]()
en ronaldo mag zeker niet 1 van die 5star skiller zijn.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ok wie kan er een leuk team maken met Pogba als CAM in een 433(4) en een 5* op LW of RW en die andere mag een 4* skiller zijn. gr gr
Het liefst 2 5* skillers en snelDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 09:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het liefst 2 5* skillers en snel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben een pauperquote:Op woensdag 3 december 2014 09:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
en ronaldo mag zeker niet 1 van die 5star skiller zijn.
Nu heb ik alles gelezenquote:ben ik nou eigenlijk de enige die nog bestwel symphatie voor Kazim heeft? ik vind hem echt gewoon een toffe gozer, doet veel kleine dingen in het veld. loopt gewoon te kletsen tegen zo'n ventje die hij aan de hand t veld moet op moet nemen, geeft een hi five aan de ballenjongen die hem snel een bal toegooit.
Normaliter kijk je naar doelpunten/assists en hij kijkt hoe Kazim omgaat met de ballenjongen![]()
![]()
Gewoon instellen dat hij niet mee verdedigd.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Was het maar zo eenvoudig, over_hedge.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon instellen dat hij niet mee verdedigd.![]()
Dat is het ook, Kiidd.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was het maar zo eenvoudig, over_hedge.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:![]()
Je boy gebruikte Di Maria op CAM en ondanks dat ik 'alleen aanvallen' had staan kwam hij toch terug.![]()
![]()
Player Instructions gebruikenquote:Op woensdag 3 december 2014 09:47 schreef Kiid het volgende:
[..]![]()
Je boy gebruikte Di Maria op CAM en ondanks dat ik 'alleen aanvallen' had staan kwam hij toch terug.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mijn lb en rb blijven wel gewoon achter als ik dat instel. Werkt prima.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zei ik ook al, maar die gasten bakken er gewoon niets vanquote:Op woensdag 3 december 2014 09:58 schreef over_hedge het volgende:
Mijn lb en rb blijven wel gewoon achter als ik dat instel. Werkt prima.![]()
kiid
#FreeTrapz![]()
kan je ook gewoon aan het aantal sterren zien hequote:Op woensdag 3 december 2014 10:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Even een overzichterlijker gemaakt.
Onmin - Zilver
Tantoe - Goudkan alles Tantoe blijven
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Als ik sweaty wil spelen bronze bench ik die shit en dan zie ik dat niet meer.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kan je ook gewoon aan het aantal sterren zien hekan alles Tantoe blijven
welke is het tantoeskills geworden?quote:Op woensdag 3 december 2014 10:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Even een overzichterlijker gemaakt.
Onmin - Zilver
Tantoe - GoudPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Staat nu nog een Barfa en Shirley in maar ik wil die Aguero niet als lone ST.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
welke is het tantoeskills geworden?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |