Is niet erg. Heb meteen de OP beetje geupdate.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:09 schreef Blaadjes het volgende:
Heb ik je die last post mooi in de maag gesplit he. :p
Uhh de OP is bijna leegquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is niet erg. Heb meteen de OP beetje geupdate.
Helemaal leeg zou nog beter zijn. Minimalisme FTWquote:
Meen je dat?quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Helemaal leeg zou nog beter zijn. Minimalisme FTW
Qua moderatie zou dat wel handig zijn, maar liever niet nee.quote:
Ohh wou al zeggen waar moet ik anders mijn diepgaande topics kwijt. :pquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Qua moderatie zou dat wel handig zijn, maar liever niet nee.
En koude.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
En alweer zo'n fijne grauwe dag
Hoi L alles goed?quote:Op woensdag 3 december 2014 09:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
En alweer zo'n fijne grauwe dag
Ja alles goed. Nou ja, ik moet zo naar de kapper en daar heb ik echt een hekel aan. Dat gepruts aan je hoofdquote:Op woensdag 3 december 2014 09:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L alles goed?
De TT is wel van toepassing inderdaad.
ow ik hou daar wel van de gefrunnik aan m'n kop. Massage erbij.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja alles goed. Nou ja, ik moet zo naar de kapper en daar heb ik echt een hekel aan. Dat gepruts aan je hoofd![]()
En de TT is zeker van toepassing. Alleen niet voor Fogel want die zit weer in hogere sferen, de bofkont.
Nee, echt heel speciaal. Papa's Beachhouse heet het restaurant. Helemaal in de stijl van Hemingway en de gerechten zijn gebaseerd op de plaatsen waar 'Papa' allemaal geweest is, zoals bijv Havana.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ow ik hou daar wel van de gefrunnik aan m'n kop. Massage erbij.
Vanavond uit eten toch? Iets speciaals of gewoon friet van Piet of een broodje van Kootje?
Ow lekker dat wordt genieten.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, echt heel speciaal. Papa's Beachhouse heet het restaurant. Helemaal in de stijl van Hemingway en de gerechten zijn gebaseerd op de plaatsen waar 'Papa' allemaal geweest is, zoals bijv Havana.
Iets meer dan 10km hoog. Maar ik woon er niet.quote:
Hoe was je hachee B? En daar was het zéker weer voorquote:Op woensdag 3 december 2014 09:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow lekker dat wordt genieten.
Ik hou het maar bij hachee.....lijkt het me een heerlijke dag voor.
beeflappen als vlees.
Was echt heerlijk. Veel te veel gegeten. ..pffff lekker uit buiken.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe was je hachee B? En daar was het zéker weer voor.
Nu eens kijken wat we voorgeschoteld krijgen bij Papa's!
Fijne avond luitjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |