abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6568425
Hoi, ik wil graag kaarten kopen voor het concert van Bruce Springsteen in de Kuip op 6 mei a.s.
Nu, overal waar ik kijk vind ik deze info ongeveer:
quote:
Informatie kaartverkoop concert Bruce Springsteen:
Start voorverkoop: Zaterdag 2 november 2002, 10.00 uur
Datum: Dinsdag 6 mei 2003
Aanvang: 20.00 uur
Entree: 60e, 55e, 50e, 45e, 40e (excl. servicekosten)
Wat ik me nou afvroeg is, waar staat welke prijs voor?
Waar sta/ zit je als je kaarten hebt voor 40e, en waar als je kaarten hebt voor 50e, iemand die hier ervaring mee heeft of dit weet

Alvast bedankt,

Howlin Mad

If you have a problem and no one else can help, I probably can't either, but I'll try.
pi_6568653
op www.dekuip.nl bij plattegrond zie je hoe het stadion is ingedeeld, zijn 4 kleuren gebruikt en deze 4 tribunes hebben ook alle 4 een kleinere tribune vooraan staan. Nu alleen weten waar het podium staat...
Strijd tegen de Mc Donaldisering van de media
pi_6568660
De duurste kaartjes zijn veldkaartjes. En alleen daar zijn er geen zitplaatsen.

40 Euro zal wel ergens achteraan zijn.

Het podium staat (zeer waarschijnlijk) voor het groene vak Y.
Het gele vak TT en RR (dat is tweede ring) zullen wel het goedkoopst zijn, de rest ligt er tussenin maar hoe dat precies verdeeld is... Geen idee!

pi_6568669
Overigens, morgen gaat ook meteen een extra concert op 8 mei in de vvk.
pi_6568766
Thnx so far, dat helpt iig al. Waarom zijn veldkaartjes het duurst? Het is geen zitplek of omdat het dichterbij is?
Dan neem ik aan dat de goedkoopste kaartjes achter het podium zijn in E-H en EE-HH?
If you have a problem and no one else can help, I probably can't either, but I'll try.
pi_6568804
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 12:18 schreef Howlin_Mad het volgende:
Thnx so far, dat helpt iig al. Waarom zijn veldkaartjes het duurst? Het is geen zitplek of omdat het dichterbij is?
Omdat het het dichstebij is! Bij alle concerten zijn de veldkaarten het duurst.
quote:
Dan neem ik aan dat de goedkoopste kaartjes achter het podium zijn in E-H en EE-HH?
Achter het podium worden er geen kaartjes verkocht! Ik denk dat de vakken D t/m K leeg blijven, dat was iig zo bij de concerten die ik daar gezien heb.
pi_6568968
Daar gaat ik zeker effies heen vette sjit effe kijken voor veldkaarten, want dat is toch wel het leukst
pi_6569084
Hmm, ik geloof dat ik nog niet wakker ben, dat van E-H, EE-HH had ik zelf ook kunnen bedenken .
Thnx again iig.
pi_6575045
Ga der alvast maar zitten, zal wel druk worden bij de VVV of Postkantoor
'Who needs Information, just give me confirmation'. RadioParadise | http://www.radioparadise.com/
pi_6583336
En 2 kaartjes zijn online gereseveerd
  zaterdag 2 november 2002 @ 10:36:13 #11
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_6583573
net veldkaartjes gehaald bij het postkantoor....wel duur, maar daar krijg je bij Bruce Springsteen wel een mooie show voor.
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_6583582
Was het druk?

De veldkaartjes waren trouwens 10 euro goedkoper dan ik dacht!!!

zaterdag 2 november 2002 @ 10:41:43 #13
17114 Pistol_Pete
pi_6583614
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 10:38 schreef calvobbes het volgende:
Was het druk?

De veldkaartjes waren trouwens 10 euro goedkoper dan ik dacht!!!

Ik vond het niet echt druk. Ik was een uur voor de start van de vvk in het postkantoor. Er stonden "maar" 20 man voor me. Dat vond ik nog best meevallen.

Klopt ik dacht eerst ook dat de veldkaartjes duurder dan 60 euro zouden zijn..mooi niet dus

zaterdag 2 november 2002 @ 11:43:11 #14
26444 ezzi
mama van ilse
pi_6584172
We hebben het bij ons GWK kantoor extra gezellig gemaakt. Er waren ongeveer 30 mensen voor 1 of meerdere kaarten. De eerste zat er gisteravond om half 7 al. We hebben iedereen koffie gegeven en hebben bonnetjes uitgedeeld. Gelukkig hebben we ook voor iedereen kaarten kunnen uitdraaien.
pi_6584209
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 11:43 schreef ezzi het volgende:

De eerste zat er gisteravond om half 7 al.

OMFG... Dan wil ik niet weten hoe laat ze voor de deur liggen bij het concert zelf

Iig top dat jullie koffie en bonnetjes hebben uitgedeeld!!!!

pi_6584730
6 Mei is al bijna uitverkocht!
pi_6585114
* Tiim heeft een veldkaartje!!
  zaterdag 2 november 2002 @ 13:33:02 #18
26444 ezzi
mama van ilse
pi_6585232
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 12:47 schreef calvobbes het volgende:
6 Mei is al bijna uitverkocht!
Het concert voor 8 mei is om 11.00 uur in de verkoop gegaan.
pi_6587163
Iemand nog veldkaarten voor 6 mei nodig?

Ik had per ongeluk 3 maal 2 kaarten gereserveerd

pi_6591215
We hadden The Boss komt terug! al over het kuipconcert van The Boss
Op zaterdag 23 november 2002 04:51 schreef Cynix ® het volgende:[br]***Non no rien a * chnagh'e!~~***
pi_6591234
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 21:43 schreef OneSoul het volgende:
We hadden The Boss komt terug! al over het kuipconcert van The Boss
Ja en dat is aardig verpest door mensen die dachten dat het over Jos Verstappen ging....
pi_6591261
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 21:44 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ja en dat is aardig verpest door mensen die dachten dat het over Jos Verstappen ging....

Verstappen in [MUZ]

jep en modjes hebben zo'n kruisje zitten bij een mouse-over over het usericon (nieuwe lay-out) (seb?)

Op zaterdag 23 november 2002 04:51 schreef Cynix ® het volgende:[br]***Non no rien a * chnagh'e!~~***
pi_6617004
kaarten zijn besteld voor 8 mei ( 6 mei was al uitverkocht ) wel f*cking duur trouwens 50 pleuro per stuk maja, dan zie je ook Bruce live in de kuip!!
pi_9105489
In New York gaat die eind juli en augustus 9 (negen) stadion concerten (a ongeveer 60.000 man en vrouw publiek) geven
Van zijn eigen site:
quote:
Bruce Springsteen and the E Street Band Add Two Shows to Record-Breaking Summer 2003 Giants Stadium Run, Bringing Total to Nine Nights Scheduled
New dates, August 28 and August 30, go on sale Saturday, March 8 at 9am

Series of nine shows at one stadium is first for any performer worldwide.

Bruce Springsteen and the E Street Band further shatter records for ticket sales, as they add two additional shows to their summer 2003 run at East Rutherford, NJ's Giants Stadium. The new dates, August 28 and August 30, will go on sale Saturday, March 8 at 9am through Ticketmaster only. Tickets will not be sold at the Continental Airlines Arena or Giants Stadium box offices on Saturday, March 8. This announcement brings the total number of Giants Stadium concerts to nine, an all-time record for the venue, and the first time in concert history a performer has played nine stadium shows in the same series.

On March 1, demand for three originally announced dates (July 15, 17, 18) was so great, two additional dates (July 21, 24) were added at 12 noon. Sales continued to be strong, prompting an additional two dates to go on sale at 2:30 PM (July 26, 27). This marked the first time in the history of Ticketmaster that seven stadium shows for one artist went on sale in a single day. A limited number of tickets for these shows are still available.

Springsteen continues to be the top-selling artist ever to perform at the Meadowlands Sports Complex, which includes Giants Stadium and neighboring Continental Airlines Arena. Springsteen has played at the Meadowlands 50 times in his career, including a record 44 performances at the arena and a record 6-show run at Giants Stadium in 1985 (August 18, 19, 21, 22 and 30, Sept. 1). With the 9-show 2003 run, Springsteen clears his own high mark and sets a new record.

Dan heb je het toch wel goed voor elkaar
  zaterdag 26 april 2003 @ 10:40:08 #25
17114 Pistol_Pete
pi_10024287
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 23:13 schreef calvobbes het volgende:
In New York gaat die eind juli en augustus 9 (negen) stadion concerten (a ongeveer 60.000 man en vrouw publiek) geven
Van zijn eigen site:
[..]

Dan heb je het toch wel goed voor elkaar

* eind augustus in NY zit.

Had al een kaartje gekocht bij ticketmaster voor 30-8....bijna $90,- voor een veldkaartje

Ik kan al bijna niet meer wachten op 6 mei, maar die op 30 augustus heb ik nog meer zin in. New Jersey is toch wel z'n thuis, dus dat zal wel een toffe show worden

pi_10087946
Mojo heeft nu wel (Bij Paul McCartney niet) extra treinen geregeld
quote:
P+R
De volgende P(arkeer) en R(eis) stations hebben voldoende parkeerplaats en zijn een goed alternatief voor het parkeren bij Stadion Feijenoord. Deze P+R stations zijn na afloop van het concert per trein bereikbaar.

Richting Eindhoven/Breda/Roosendaal:
P+R station Dordrecht
P+R station Zwijndrecht
P+R station Lage Zwaluwe
P+R station Roosendaal

De laatste trein vanaf treinstation Rotterdam Stadion naar deze parkeerstations vertrekt om 0.26 uur.

Richting Amersfoort/Groningen/Leeuwarden/Enschede
P+R station Zwolle
P+R station Amersfoort
Parkeergarage Jaarbeursplein bij station Utrecht Centraal (24 uur per dag open)
P+R station Gouda
P+R station Rotterdam Alexander

De laatste trein vanaf treinstation Rotterdam Stadion naar deze parkeerstations vetrekt om 0.15 uur.

Richting Haarlem/Amsterdam
P+R station Amsterdam Sloterdijk

De laatste trein vanaf treinstation Rotterdam Stadion naar dit parkeerstation vertrekt om 0.25 uur.

Richting Den Haag
P+R station Den Haag Mariahoeve

De laatste trein vanaf treinstation Rotterdam Stadion naar dit parkeerstaton vetrekt om 23.50 uur.

Richting Nijmegen
P+R station Ede-Wageningen
P+R station Driebergen-Zeist
Parkeergarage Jaarbeursplein bij station Utrecht Centraal (24 uur per dag open)
P+R station Gouda
P+R station Rotterdam Alexander

De laatste trein vanaf treinstation Rotterdam Stadion naar deze parkeerstations vertrekt om 0.20 uur.

Kijk op www.ns.nl of bel 0900-9292 (0,50 ct.p.m.) voor de laatste vervoersinformatie.

Let op! Het concert is afgelopen om 23.30 uur.

Vanwege de beperkte parkeermogelijkheden rondon Stadion Feijenoord, adviseren wij bezoekers met het openbaar vervoer te komen. - Vanaf Rotterdam CS en station Dordrecht is een treinpendel naar station Stadion. Naast de reguliere dienstregeling worden hiervoor extra treinen ingezet; - Vanaf Rotterdam CS is Stadion Feijenoord ook direct te bereiken met buslijn 49 en met tramlijn 23; - Vanaf Rotterdam CS vertrekt bovendien een metrolijn naar Zuidplein. Vanaf Zuidplein is stadion Feijenoord bereikbaar met bus 72 en 75 of met ZWN bus 144. Kijk op www.ns.nl of bel 0900-9292 (0,50 ct.p.m.) voor de laatste vervoersinformatie. Let op: het concert is om 23.30 uur afgelopen.

pi_10089881
Iemand die nog een VELDkaartje (a 54 euro) wilt voor 6 Mei?
pi_10089920
Op de site van de Kuip ( www.dekuip.nl ) kun je de voorbereidingen volgen! Ze zijn nu al bezig met het stadion voor te bereiden
  dinsdag 29 april 2003 @ 12:47:17 #29
19105 Noayla_
Love me tender
pi_10090009
Ik ben d'r ook volgende week donderdag.
Ben benieuwd of ik wat koppies uit 't fotoboek herken
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  zondag 4 mei 2003 @ 20:48:41 #30
9613 Seborik
I, Voyager
pi_10202336
Ik geef dit topic zonder enige achterliggende reden een schop.
  dinsdag 6 mei 2003 @ 01:10:46 #31
17114 Pistol_Pete
pi_10237248
quote:
Op zondag 4 mei 2003 20:48 schreef Seborik het volgende:
Ik geef dit topic zonder enige achterliggende reden een schop.
* geeft een schopje na

kan bijna niet wachten....hoop morgen al om 11uur bij de Kuip te zijn

pi_10239898
Ik heb er ook echt zin in vanavond!
pi_10241431
Iedereen die met de trein gaat moet even goed opletten, de info die op de Mojo site staat, lijkt NIET te kloppen!!!

Volgens pagina 753 van Teletekst gaan er helemaal niet zoveel extra treinen het land in!!!

pi_10242148
Van het ANP
quote:
Al tientallen Springsteenfans bij de Kuip

ROTTERDAM (ANP) - Bij het Feyenoordstadion in Rotterdam hebben zich dinsdagochtend al tientallen fans van de Amerikaanse rockster Bruce Springsteen verzameld. 'The Boss' geeft dinsdagavond een concert in de Kuip, samen met zijn E-street Band.

Een ooggetuige schat het aantal aanwezige Springsteenfans op ongeveer 150. Een aantal van hen heeft de nacht doorgebracht onder zeiltjes die over dranghekken waren gespannen of onder een nabijgelegen viaduct. Ze hebben de regen, naar eigen zeggen, goed doorstaan en luisteren nu alvast naar muziek van hun held.

dinsdag 6 mei 2003 @ 16:07:00 #35
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_10249152
Whooohooo, mijn zwager belt op, hij had nog kaartjes over, of we zin hadden om mee te gaan....
Alright, we zijn erbij vanavond
  dinsdag 6 mei 2003 @ 16:19:25 #36
53244 slettehoea
Ibiza Sport 1.9TDI (96KW)
pi_10249572
Kut... Ik ga donderdag geloof ik...
Tis maar goed dat dit topic d'r is want ik was het gewoon vergeten...
Dat krijg je al je het kaartje al ruim een half jaar heb liggen heh...

[Dit bericht is gewijzigd door slettehoea op 06-05-2003 16:20]

dinsdag 6 mei 2003 @ 16:19:46 #37
53244 slettehoea
Ibiza Sport 1.9TDI (96KW)
pi_10249588
Foutjuh....(per ongeluk mezelf gequote..)
pi_10252261
jaja! ik ga ook donderdagavond! en heb er zin in, nu hopen dat 't een beetje droof blijft (al heb ik wel rang 2 zitplaatsen )
pi_10262918
Van het ANP

The Boss terug in De Kuip

quote:
ROTTERDAM (ANP) - Bruce Springsteen is na 15 jaar terug in de Kuip. Dinsdagavond trad hij er op voor ongeveer 45.000 mensen. The Boss begon zijn concert met een akoestische versie van Born in the USA. In 1988 was dat ook zijn openingsnummer, maar toen elektrisch versterkt.

Op 22 oktober vorig jaar trad Springsteen, eveneens met zijn tour 'The Rising', op in Rotterdam Ahoy'. Die show beëindigde hij met de woorden ,,see you in the spring!''. Die belofte maakt hij dinsdag- en donderdagavond waar. Voor de show op donderdag zijn nog kaarten beschikbaar.

In zijn najaarstournee deed de rockkoning kleinere zalen aan, maar nu vond hij dat het tijd was voor de stadions. De Amerikaan speelde dinsdagavond veel nummers van zijn laatste plaat The Rising, een cd waarop hij zich liet inspireren door de aanslagen in New York van 11 september. Zo zong Springsteen onder meer Empty Sky.

Het publiek zong veel liedjes mee. Springsteen sprak de mensenmassa regelmatig toe in een paar woordjes Nederlands zoals ,,Hallo Nederland''. Het concert begon rond half negen en zou naar verwachting 3 tot 3,5 uur duren. Lange optredens vol dynamische rock zijn het handelsmerk van Bruce Springsteen.

Het werd uiteindelijk "maar" 2:55, tenminste, toen leek het het einde en ging ik weg om de laatste trein te halen.

Ikzelf vond het een beetje tegenvallen, voor een stadionconcert imo te weinig van zijn grootste hits en veel oud werk. Dus de die hard fans zullen het wel kunnen waarderen.

Dit is wat ik van de setlist herkende in het kort

20.25
1. Born in the USA (Bruce solo met basgitaar)
2. The Rising
3. Lonsome day
4. ? Surrender
5. ? Promised land
6. Empty Sky (alleen Bruce en drums)
7. ?
8. Waiting on a sunny day (Bruce paaldansen met microfoon-standaard)
9. ? lalala (mobiel uit publiek 'say what, say who')
10. ? lalala (van the rising, oosters intro)
11. Badlands
12. ? "out on the street"
13. ? "Are you ready"
14. ? Miracle street
22.02
15. ? (Bruce achter piano, neus snuiten, tekst vergeten?)
16. ? Thunderroad
17. Into the fire
toegift 1:
18. ?
19. ?
20. Born to run (stadionlampen aan)
21. ? medley: Good golly Miss Molly - Sisi rider
toegift 2: (stadionlampen uit)
22. My city of ruins
23. ? This train
23.10 applaus
24. Dancing in the dark
23.18

Geluid was erg goed, op het einde stond ik alvast bij de uitgang en ook daar amper echo te horen. En achterin was het ook goed te zien dankzij grote videoschermen link en rechts van het podium.

pi_10263316
Op de site van de Kuip, www.dekuip.nl staan een paar foto's van het eerste concert.
  woensdag 7 mei 2003 @ 09:06:51 #41
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10264706
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 02:27 schreef calvobbes het volgende:
Op de site van de Kuip, www.dekuip.nl staan een paar foto's van het eerste concert.
Wij zaten , net onder de loges , vak L rij 5
dat is aan de linkerkant van het podium. Ik vond het een echt goed concert en het mag dan voor sommige kort zijn, bijna 3 uur is toch best lang voor een concert, veel artiesten kunnen niet eens 3 uur volmaken.

of te wel ik vond het een goed concert en gelukkig waren we met de tram dus helemaal geen vervoers problemen.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  woensdag 7 mei 2003 @ 09:36:55 #42
17114 Pistol_Pete
pi_10265103
Wij stonden midden voor het podium, er stonden ongeveer nog 4 rijen voor ons. Echte topplaatsen dus . We hadden niet verwacht nog in het voorste vak te komen aangezien we pas om 15:30 bij de Kuip waren. Ik vond het concert echt geweldig, Bruce Springsteen & The E-street Band hebben er een mooi feest van gemaakt.Hij kwam wel een beetje traag op gang en het publiek op de zittribunes was zowat helemaal niet voor een feestje te porren. Pas toen Bruce zei dat ze van hun lazy asses af moesten komen begonnen het zitpubliek ook een beetje mee te doen. Helaas voor donderdag geen kaarten...maar ik ga nog een keer dit jaar in Giants Stadium
  woensdag 7 mei 2003 @ 09:48:34 #43
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10265285
Trouwens de prijs van de kaartjes is wel afzetterij .. Je betaald 55 euro voor een kaartje en dan komt er nog eens 3 euro 90 aan service kosten bij. Wat nergens op slaat , welke service kosten is 120 ouwe holandse piekies niet voldoende of zo ?? moet er weer een tientje bij aan service kosten ???

Maar het concert was goed !

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_10265975
Het was echt super!

Ik stond direct naast het gebouwtje waar het geluid en licht werd geregeld...ideaal plekje!

"One more for Holland!" whooo

Top! Ik voelde echt de grond trillen omdat iedereen stond te springen..! (mijn eerste rockconcert trouwens )

woensdag 7 mei 2003 @ 10:40:24 #45
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_10266284
Nou, op de tribunes was het net zo goed een feestje als beneden hoor.
Maar we hadden daar net even wat minder bewegingsvrijheid dan beneden
Dit was mijn eerste Bruce concert en ik vond het hartstikke geweldig!
Wat een energie zeg. Gewoon 3 uur aan een stuk doorrocken.
Van mij hadden er inderdaad ook wel iets meer hits gemogen, maar ik was dik tevreden.
Voor herhaling vatbaar dus!
  woensdag 7 mei 2003 @ 10:58:47 #46
23920 Nitroglycerine
I'm kinda...... explosive
pi_10266683
Ja, dat heb ik gemerkt! Ik was op weg naar huis van werk, en kwam in de enorme mensenmassa op weg naar de kuip terecht. Was even vergeten dat in mei het concertseizoen in de Kuip begint. De agenda maar wat beter in de gaten houden om alternatieve routes te nemen. Want een uur over een stukje dat je anders in 5 minuten rijdt, da's wel errug lang!
Confucius zei ooit eens: Tis maar Fok! weet je. Een simpel forum op het internet. [br] 14-11-2003: De JA-zeg-dag :D
pi_10266803
ja, ik was er ook gisteravond. we kwamen pas om zeven uur. klote file. maar goed: we hebben nergens in de rij moeten wachten en konden zo naar voren lopen. Bruce springsteen is altijd een top artiest en live is hij een van de beste. toch viel het mij, als diehard fan, wat tegen. het publiek was tam, de band was niet echt strak. de setlist was niet verrassend.
Dit was trouwens de setlist:

1.Born in the USA (accoustic -en geen basgitaar (mafketel) maar een 12 snarige acc gitaar)

2.The Rising
3.Lonesome Day
4.No Surrender
5.The Promised Land
6.Empty Sky
7.You're Missing
8.Waiting on a Sunny Day
9.Darlington County
10.Worlds Apart
11.Badlands (met mooie nazang)
12.Out in the Street
13.Mary's Place (korte introductie van de band)
14.Counting on a Miracle
15.Incident on 57th Street (piano)
16.Thunder Road
17.Into the Fire

Encores:
18.Bobby Jean
19.Ramrod
20.Born to Run
21.Detroit Medley (voor het eerst live gehoord in nederland)

22.My City of Ruins
23.Land of Hope and Dreams
24.Dancing in the Dark (mooie lange versie)

pi_10268318
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 11:04 schreef fonzy het volgende:

de setlist was niet verrassend.

Dat viel mij ook al op toen ik naar oude setlists keek. Voor iemand met zo'n groot repetoire was er wel erg veel hetzelfde.
pi_10268412
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 10:40 schreef stuifzand het volgende:

Maar we hadden daar net even wat minder bewegingsvrijheid dan beneden

Nou beneden vooraan was dat ook minimaal.

Dacht een leuk plekje langs 1 van de beveiligingshekken te hebben. Maar al vanaf het moment dat ik daar stond (lang voordat de show begon) was het al dringen. En dat werd alleen maar erger door mensen die veel te laat binnen kwamen en toch naar voren wilden

Gelukkig werd het halverwege de avond beter toen een paar mensen het ook te druk vonden en weggingen.

[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 07-05-2003 12:24]

woensdag 7 mei 2003 @ 12:31:37 #50
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10268759
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 12:15 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nou beneden vooraan was dat ook minimaal.

Dacht een leuk plekje langs 1 van de beveiligingshekken te hebben. Maar al vanaf het moment dat ik daar stond (lang voordat de show begon) was het al dringen. En dat werd alleen maar erger door mensen die veel te laat binnen kwamen en toch naar voren wilden

Gelukkig werd het halverwege de avond beter toen een paar mensen het ook te druk vonden en weggingen.

vauit mijn positie kon ik zien dat een groep halverwege de avond werd toegelaten in het vak recht voor het podium .
blijkbaar was het rustig genoeg daarvoor.
pi_10269083
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 12:31 schreef Lord Dreamer het volgende:

vauit mijn positie kon ik zien dat een groep halverwege de avond werd toegelaten in het vak recht voor het podium .
blijkbaar was het rustig genoeg daarvoor.

Of vond de security dat... Maar meestal komt er wel wat ruimte vrij doordat mensen die zaten zijn gaan staan en daardoor minder ruimte innamen. Dat wil dan nog niet zeggen dat iedereen maar als haringen in een ton moet gaan staan

Overigens

quote:
Op woensdag 7 mei 2003 09:06 schreef Lord Dreamer het volgende:

het mag dan voor sommige kort zijn, bijna 3 uur is toch best lang voor een concert, veel artiesten kunnen niet eens 3 uur volmaken.

Iemand die het kort vond moet niet zo klagen. Ik heb al heel wat concerten gezien, en dit was het langste ooit!
  woensdag 7 mei 2003 @ 12:59:55 #52
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10269359
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 12:47 schreef calvobbes het volgende:

Iemand die het kort vond moet niet zo klagen. Ik heb al heel wat concerten gezien, en dit was het langste ooit!

Dat zeg ik .. ik vond het waar voor je geld , oke het is best duur, maar het was wel 3 uur .. en drie uur muziek zonder pauzes etc..

had je het nog mee gekregen dat Bruce in dat mobieltje van
iemand zat te zingen echt gaaf

pi_10269402
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 12:59 schreef Lord Dreamer het volgende:

had je het nog mee gekregen dat Bruce in dat mobieltje van
iemand zat te zingen echt gaaf

SAY WHAT ...... SAY WHO

Zag het heel even via het videoscherm, anders was het niet te zien. Ben wel benieuwd of diegen aan de andere kant van de lijn wel wist wat er gebeurde

woensdag 7 mei 2003 @ 13:13:15 #54
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10269684
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 13:01 schreef calvobbes het volgende:

[..]

SAY WHAT ...... SAY WHO

Zag het heel even via het videoscherm, anders was het niet te zien. Ben wel benieuwd of diegen aan de andere kant van de lijn wel wist wat er gebeurde

idd .. wel lachen die detroid medley was ook lachen .. er was zelfs iemand met een bordje waar het op stond.
  woensdag 7 mei 2003 @ 16:01:08 #55
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_10274164
leuk dattie incident on 57th street speelde...
De Narcis van Gabon
pi_10276166
Ik zat gisteravond in vak PP 2e ring helemaal aan de overkant,nou je zag maar klein mannetje,maargoed dat er 2 van die videoschermen waren.
Concert zelf was best ok alleen weinig bekende nummers,maar ik ben dan ook geen echte fan,maar vrienden van me wel.Ik ging meer mee voor sfeer enzo.
Enigste nadeel was dat het bier opwas om 8 uur al pas een uur later hadden ze pas een nieuw vat.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
pi_10276592
Ik ga morgen ook met een paar vrienden, vet zin in

Wat we ons alleen afvragen... we gaan met de auto, maar kun je die een beetje fatsoenlijk kwijt bij/in de buurt van het stadion

woensdag 7 mei 2003 @ 17:36:44 #58
19105 Noayla_
Love me tender
pi_10276746
Morgenavond!!!!
Halve dag vrijgenomen en heb er heel veel zin in!!

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_10277961
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 10:24 schreef Tiim het volgende:
Ik stond direct naast het gebouwtje waar het geluid en licht werd geregeld...ideaal plekje!
dat is meestal de beste plek voor het geluid, aangezien de geluidsmensen ook vanuit die positie hun geluid regelen.
pi_10279158
Ik was er ook bij dinsdag avond, helaas 2e ring, CC maar vond 't SUPER, echt top! Hoe die gast 3 uur lang aan mekaar door door BLIJFT gaan, dan denk je van veel energieker en swingender als nu kan 't niet, en dan gaat ie steeds NOG een stapje verder!

Wat ik wel een beetje jammer vond is dat hij al na 1,5 uur deedt alsof hij er mee stopte, en daarna nog 1,5 uur door ging.

En ik miste Born in the USA plugged-versie...

pi_10279489
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 17:29 schreef Timmert het volgende:

Wat we ons alleen afvragen... we gaan met de auto, maar kun je die een beetje fatsoenlijk kwijt bij/in de buurt van het stadion

Geen idee. Het schijnt dat ze de woonwijken daar afsluiten om parkeeroverlast te verkomen.
  woensdag 7 mei 2003 @ 22:10:30 #62
17114 Pistol_Pete
pi_10283934
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 19:44 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Geen idee. Het schijnt dat ze de woonwijken daar afsluiten om parkeeroverlast te verkomen.

nee hoor....wij konden gewoon in een woonwijk parkeren (die naast de Mac en de Shell pomp), maar we waren wel zeer ruim voor aanvang van het concert aanwezig. Kom je later, dan kan het wel moeilijk worden om nog een plekje te vinden in die woonwijk.
pi_10289893
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 17:29 schreef Timmert het volgende:
Ik ga morgen ook met een paar vrienden, vet zin in

Ligt eraan hoe vroeg je weggaat: of bij het ziekenhuis. Of al;s je nog slimmer ben: rij dan naar een woonwijk (staan een aantal flats) en parkeer daar je auto. Hebben wij ook dinsdag gedaan.
pi_10290276
Niemand foto's gemaakt toevallig
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_10291729
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 09:52 schreef Dezz het volgende:
Niemand foto's gemaakt toevallig
Jwel met m'n mobiel dus zijn prutsfoto's zie je niks op...
pi_10292253
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 09:30 schreef fonzy het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe vroeg je weggaat: of bij het ziekenhuis. Of al;s je nog slimmer ben: rij dan naar een woonwijk (staan een aantal flats) en parkeer daar je auto. Hebben wij ook dinsdag gedaan.

Hmmja, zit wat in. Zoals het er nu naar uitziet gaan we met de auto naar dordrecht en van daaruit een stukje met de trein
  donderdag 8 mei 2003 @ 14:57:24 #67
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10297710
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 11:28 schreef Timmert het volgende:

[..]

Hmmja, zit wat in. Zoals het er nu naar uitziet gaan we met de auto naar dordrecht en van daaruit een stukje met de trein

let wel op met je trein, wanneer je laatste trein teruggaat. het concert is nl rond half 12 afgelopen.
  donderdag 8 mei 2003 @ 14:59:05 #68
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10297750
naar wat ik hoorde was het heel erg goed.. jammer dat ik al wat anders had staan

pi_10300116
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 22:10 schreef Pistol_Pete het volgende:

[..]

nee hoor....wij konden gewoon in een woonwijk parkeren (die naast de Mac en de Shell pomp), maar we waren wel zeer ruim voor aanvang van het concert aanwezig. Kom je later, dan kan het wel moeilijk worden om nog een plekje te vinden in die woonwijk.

Woonwijk wordt inderdaad afgesloten ( dat is in ieder geval bij Feyenoord zo)
  donderdag 8 mei 2003 @ 19:56:54 #70
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_10305244
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 14:57 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

let wel op met je trein, wanneer je laatste trein teruggaat. het concert is nl rond half 12 afgelopen.

Niet dat ie er nou nog wat aan heeft, maar die gaan om kwart over 12 nog naar dordrecht. Volgens mij zelfs nog later.
Ik ben dinsdag ook via Dordrecht gegaan, en dat ging prima!
pi_10305273
Ik wil vanaf hier Bruce nog hartelijk bedanken dat ik door zijn kaartjes 700 euro heb verdiend

Bedankt Bruce

(Ik hoorde trouwens ook dat het heel leuk was geweest)

pi_10305338
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 19:58 schreef Poepoog het volgende:
Ik wil vanaf hier Bruce nog hartelijk bedanken dat ik door zijn kaartjes 700 euro heb verdiend
Als dat door het doorverkopen van kaarten door woekerprijzen is, dan wil ik bij deze even graag op je kotsen
pi_10305387
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 20:00 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Als dat door het doorverkopen van kaarten door woekerprijzen is, dan wil ik bij deze even graag op je kotsen

Kots maar raak...

Ik kreeg er door een verkeerde bestelling 30 binnen

Tja en als je ze dan op Marktplaats zet voor de normale prijs en de eerste de beste droplul bied 512 euro voor 5 kaarten... Tja dan ga je natuurlijk niet klagen...

pi_10305425
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 20:02 schreef Poepoog het volgende:

Tja dan ga je natuurlijk niet klagen...

Neuh, dan zeg je gewoon dat ze "maar" 300 euro kosten.
pi_10305454
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 20:04 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Neuh, dan zeg je gewoon dat ze "maar" 300 euro kosten.

Dat zei ik hem ook

Ik heb het er duidelijk bij gezegd.

Even wel zo met RHCP kaarten... Had er vier over... 2 gewoon voor de normale prijs verkocht... Kwam er opeens een gare Amerikaan die bood 290 euro voor twee kaartenen en hij zette ook gewoon door... Ook al zei ik dat hij ze te duur kocht

pi_10305508
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 20:06 schreef Poepoog het volgende:

Dat zei ik hem ook

Ik heb het er duidelijk bij gezegd.

Even wel zo met RHCP kaarten... Had er vier over... 2 gewoon voor de normale prijs verkocht... Kwam er opeens een gare Amerikaan die bood 290 euro voor twee kaartenen en hij zette ook gewoon door... Ook al zei ik dat hij ze te duur kocht

Hmm... vaag
pi_10305567
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 20:08 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Hmm... vaag

Tja dat is eigenlijk wel een interresante discussie; in hoeverre is handel in kaartjes en het doorverkopen tegen hogere prijzen nu verwerpelijk en is het wel goed te praten.
pi_10305605
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 20:11 schreef Poepoog het volgende:

Tja dat is eigenlijk wel een interresante discussie; in hoeverre is handel in kaartjes en het doorverkopen tegen hogere prijzen nu verwerpelijk en is het wel goed te praten.

Ik vind het sowieso verwerpelijk als je er vette winst op maakt. En zeker als je zelf de prijs opdrijft.
pi_10305624
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 20:13 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso verwerpelijk als je er vette winst op maakt. En zeker als je zelf de prijs opdrijft.

Ja maar als iemand het er voor betaald / ervoor over heeft en die persoon er gewoon erg blij mee is?
pi_10305891
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 20:14 schreef Poepoog het volgende:

Ja maar als iemand het er voor betaald / ervoor over heeft en die persoon er gewoon erg blij mee is?

Dan is het al wat minder erg
  zaterdag 10 mei 2003 @ 01:18:46 #81
38338 Bogusje
Het binnestebuitenbeentje
pi_10332827
Back a bit ontopic, ik vond het optreden van donderdag een stuk sterker als van dinsdag. Dinsdag was het publiek tam, en het leek wel of de e-street band zo uit het vliegtuig op het podium was gezet.

Nee de donderdag daarintegen, super.. Fantastische sfeer ondanks dat het een klein beetje regende aan het begin. En het leek ook wel of de mensen op het podium het ook stuk beter naar hun zin hadden.
Ik vond het donderdag ook een stuk beter. Beide keren redelijk dicht vooraan, donderdag net iets verder, metertje of 10 denk ik. Kwam voornamelijk door de regen, de meeste mensen bleven beetje staan schuilen onder de rand.

Maar goed, het gaat helaas weer een poosje duren denk ik voordat er weer een concert van de boss met de hele band hier in Nederland gaat plaats vinden. Jammer...

pi_10334593
>Maar goed, het gaat helaas weer een poosje duren denk ik voordat er weer een concert van de boss met de hele band hier in Nederland gaat plaats vinden. Jammer...

Shit had net een heel verhaal getikt over de afgelopen 2 shows tik ik op backspace en is alles weg Naja dat moeten jullie maar lezen op de springsteenboards hoe ik de concerten heb ervaren en handtekeningen van Bruce en een aantal bandleden heb weten te bemachrigen

Dit is hoogstwaarschijnlijk de LAATSTE tour met de e-street band. Clarence "Big Man" Clemons is de 60 al gepasseerd en heeft nogal wat gezondheidsklachten , wordt uren voor en na de show gemasseerd en moet regelmatig tijdens de show op een stoeltje zitten. Na deze tour heeft bruce al aangekondigd wil hij weer een solo project gaan doen en dan zijn we na een solo tour zo weer 4-5 jaar verder......

voor up to dat bruce info moet je overigens bij www.betrue.nl zijn

en nog even dit op de mensen die op de tribunes gaan pissen en bier gaan halen tijdens de rustige nummers of klagen dat je moet gaan zitten (it's ASS RISING TIME!!!!!). Heb er zelf geen last van gehad in de pit maar als je beetje gaat zitten bellen tijdens racing in te street ben je niet goed wijs...snap niet dat je dan 60 euro voor een kaartje over hebt gehad....

zaterdag 10 mei 2003 @ 09:56:39 #83
38338 Bogusje
Het binnestebuitenbeentje
pi_10334900
quote:
[b]
Dit is hoogstwaarschijnlijk de LAATSTE tour met de e-street band. Clarence "Big Man" Clemons is de 60 al gepasseerd en heeft nogal wat gezondheidsklachten , wordt uren voor en na de show gemasseerd en moet regelmatig tijdens de show op een stoeltje zitten. Na deze tour heeft bruce al aangekondigd wil hij weer een solo project gaan doen en dan zijn we na een solo tour zo weer 4-5 jaar verder......
Ik weet het, maar ik mag toch nog wel een klein beetje hoop hebben. Okay de kans is erg klein, maar toch. Ik heb ook gezien hoe ze Clarence op dinsdag bijna de coulise moesten in dragen. Maar aan de andere kant, donderdag ging het volgens mij een stuk beter met hem.
Maar inderdaad de kans dat de volledige e-street band nog een keer in Nederland te zien is, is ongeveer nul..
En dat vind ik persoonlijk erg jammer, alhoewel ik het accoustische werk wel kan waarderen vind ik juist dat de e-street band er mede voor zorgt dat het dak er helemaal af gaat.

Ach jaaa *diepe zucht* aan al het goede komt ooit een einde...

pi_10335079
Ik ben dinsdag voor het eerst naar Bruce Springsteen geweest. Ik vond het altijd al coole muziek, maar sinds ik de DVD heb, wilde ik ze wel een keertje live zien. Het kostte wat, maar ik heb er zeker weten geen spijt van! Ik denk dat dit zeker heeft beste concert is geweest waar ik ooit naartoe ben geweest! Ik zit nou alleen nog maar die nieuwe cd te luisteren, die is echt goed man
  zaterdag 10 mei 2003 @ 10:49:06 #85
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_10335383
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 08:41 schreef jahoe het volgende:

das kloten, ik heb hem nog nooit gezien en ik had er dinsdag bij kunnen zijn...

klote pfeiffer

De Narcis van Gabon
pi_10345217
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 17:11 schreef chelloboy het volgende:
Concert zelf was best ok alleen weinig bekende nummers,
Als ik de setlist zo zie, dan heeft ie toch echt behoorlijk veel bekende nummers gespeeld maar goed.
A mind with a heart of it's own
  zaterdag 10 mei 2003 @ 22:36:10 #87
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_10345266
Had graag bij het concert geweest, maar helaas geen kaartjes.

Donderdag met mijn vriend en beste vriend naar de bioscoop bij De Kuip geweest. Kwamen we rond half tien naar buiten, konden we het concert gewoon zowat letterlijk volgen (niet zien natuurlijk ). Nog een hele tijd buiten staan luisteren .... klonk onwijs gaaf (was het vast ook).

Smell the flowers while you can....
pi_10364484
>Concert zelf was best ok alleen weinig bekende nummers,

dan moet je zijn cd maar kopen of in elk geval beluisteren.. het is The Rising tour en die staat nogal in het teken van zijn nieuwste plaat! gek he?

Heb die klacht meer gehoord van "niet fans" waarom geen glory days, I'm on fir ,The River etcetera.. Glory Days heeft ie zaterdag toevallig in ludwigshafen wel gespeeld en the river vorig jaar in Ahoy, maar wees blij dat ie niet so op safe speelt met alleen maar oude hits... veel te uitgekauwd zou het dan worden...

Ik ga de 22e nog naar Gelchenkirchen en heel misschien nog naar Parijs de 24e....

pi_10404522
Ben gisteren naar Springsteen in het Koning Boudewijnstadion in Brussel geweest! 55.000 toeschouwers...wat een sfeer!
  woensdag 14 mei 2003 @ 11:47:18 #90
17114 Pistol_Pete
pi_10419619
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 17:43 schreef Frederic het volgende:
Ben gisteren naar Springsteen in het Koning Boudewijnstadion in Brussel geweest! 55.000 toeschouwers...wat een sfeer!
lucky bastard . Openingsnummer was toch The River (acoustisch)?
pi_10491431
yeps, bruce heeft tot nu toe elke show met een ander nummer geopend alleen in Gijon niet meer solo akoestisch maar Promised Land met de hele band...

wat setlists:

6-5-2003, Rotterdam, Nederland - Feyenoord Stadion

Born in the USA / The Rising / Lonesome Day / No Surrender / The Promised Land / Empty Sky / You're Missing / Waitin' on a Sunny Day / Darlington County / Worlds Apart / Badlands / Out in the Street / Mary's Place / Countin' on a Miracle / Incident on 57th Street / Thunder Road / Into the Fire // Bobby Jean / Ramrod / Born to Run / Detroit-medley / My City of Ruins / Land of Hope and Dreams (met People Get Ready) / Dancing in the Dark

8-5-2003, Rotterdam, Nederland - Feyenoord Stadion

Darkness on the Edge of Town / The Rising / Lonesome Day / The Ties that Bind / Candy's Room / Darlington County / Empty Sky / You're Missing / Waitin' on a Sunny Day / Two Hearts (met It Takes Two) / The Promised Land / Worlds Apart / Badlands / She's the One / Mary's Place / Racing in the Street / Into the Fire // Cadillac Ranch / Ramrod / Born to Run / Detroit-medley / My City of Ruins / Land of Hope and Dreams (met People Get Ready) / Dancing in the Dark

10-5-2003, Ludwigshafen, Duitsland - Südweststadion

This Hard Land / The Rising / Lonesome Day / No Surrender / Candy's Room / Darlington County / Empty Sky / You're Missing / Waitin' on a Sunny Day / Spirit in the Night / Worlds Apart / Badlands / Out in the Street / Mary's Place / The Promised Land / Racing in the Street / Into the Fire // Bobby Jean / Ramrod / Born to Run / Glory Days / My City of Ruins / Land of Hope and Dreams (met People Get Ready) / Dancing in the Dark

12-5-2003, Brussel, België - Koning Boudewijn Stadion

The River / The Rising / Lonesome Day / Darlington County / Something in the Night / Empty Sky / You're Missing / Waitin' on a Sunny Day / Two Hearts / No Surrender / Worlds Apart / Badlands / Out in the Street / Mary's Place / The Promised Land / 4th of July, Asbury Park / Into the Fire // Night / Bobby Jean / Ramrod / Born to Run / Detroit-medley / My City of Ruins / Land of Hope and Dreams (met People Get Ready) / Dancing in the Dark

15-5-2003, Gijon, Spanje - Estadio El Molinon

The Promised Land / The Rising / Lonesome Day / No Surrender / Something in the Night / Empty Sky / You're Missing / Waitin' on a Sunny Day / Darlington County / Worlds Apart / Badlands / Out in the Street / Mary's Place / Countin' on a Miracle / My Hometown / Backstreets / Into the Fire // Cadillac Ranch / Bobby Jean / Ramrod / Born to Run / Detroit-medley / My City of Ruins / Land of Hope and Dreams (met People Get Ready) / Thunder Road / Dancing in the Dark

vrijdag 23 mei 2003 @ 13:16:16 #92
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10627536
Ik kwam ergens een hele berg foto's tegen van het concert. vvor de liefhebbers zeg maar

http://www.samsonic.nl/photos.asp?id=622

pi_11014037
Voor wie nog een beetje wilt meekijken met het concert in Munchen, ze hebben in het olympisch stadion een webcam hangen recht tegenover het podium

Wel een takkeeind weg, een klein plaatje, geen geluid, en maar eens in het half uur een nieuw plaatje, maar wel grappig

pi_11019928
Nou dat heeft niet echt veel opgeleverd

Volgens mij maar 2 verschillende plaatjes gezien en om 22:00 kwam er een algemeen plaatje op de webcam

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')