Misschien.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jij bent de NPO3 customer relations manager ofwat?Alle topics hier van jou
Eerder internetmarketeer. Die ene gast is internetmarketeer. Ik zie een plottwistquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jij bent de NPO3 customer relations manager ofwat?Alle topics hier van jou
Dit ja.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:44 schreef Dale. het volgende:
Mooie is, is dat de camera man het gewoon weet of ze komt of niet.
Daarom meteen een ring geven, kan ze meteen omdoen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:45 schreef zoem het volgende:
Dan zit je de hele date met die bos bloemen in je hand. Handig.
Dat zie ik nieteensquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:45 schreef Dale. het volgende:
Ze is geil, ongetwijfeld, maar die gebleekte tanden, gadver.
Beter dan vergeelde tandenquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:45 schreef Dale. het volgende:
Ze is geil, ongetwijfeld, maar die gebleekte tanden, gadver.
Dat is ook zo dom aan bloemen gevenquote:
Vol in haar anjer.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:46 schreef Fylax het volgende:
Ik zou in die speeddate gewoon weer verder zoenen. Hoppakee.
Zolang ze maar niet bijtquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:47 schreef Dale. het volgende:
[..]
Als je lul in haar mond zit niet nee :p
Ik denk juist hogerquote:
Duhhquote:
Diegene die erom heen staan?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:47 schreef Tim86 het volgende:
iemand met een politieman
Wie valt daar op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beter luisterenquote:
Zometeen komen weer nieuwe stelletjes.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik schakel net in wanneer gaan ze zoenen?
Rood maakt ook blekerquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:50 schreef Fylax het volgende:
Ze is wel een beetje witjes, die roodharige.
Maar dat ben ik ook.
hou hem in je broek he knulquote:
was dat niet de vriendin van Hitler?quote:
Gastquote:
Hij zei je al dat hij dat ging zeggen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:55 schreef Dale. het volgende:
Ik zei het toch! Dat het lachen ging worden
Nee filmpje van hem stond op facebook :pquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:56 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hij zei je al dat hij dat ging zeggen?
quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:56 schreef Dale. het volgende:
[..]
Nee filmpje van hem stond op facebook :p
oohquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:56 schreef Dale. het volgende:
[..]
Nee filmpje van hem stond op facebook :p
AF_ je weet nog hoe ik moest lachen tijdens de weggeefshow? Nu lach ik 10 keer zo erg.quote:
Jezus, stream dat lachje van jequote:Op dinsdag 2 december 2014 20:57 schreef Fylax het volgende:
A
[..]
AF_ je weet nog hoe ik moest lachen tijdens de weggeefshow? Nu lach ik 10 keer zo erg.
Het lachen is nu wel een beetje voorbij, maar ohmygod ik ging stuk. M'n buik doet gewoon pijn.quote:
Dacht al dat ze een natural beauty wasquote:
Ik wil haar wel aandacht geven hoor.quote:
echt zo'n dorpsslet die iedereen maar pakt zonder dat er iemand echt interesse in heeftquote:
Ja, zondequote:Op dinsdag 2 december 2014 20:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
echt zo'n dorpsslet die iedereen maar pakt zonder dat er iemand echt interesse in heeft
Watquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die Lieke is een beetje een kruising tussen Sven Kramer en Geraldine
Wel 90% Sven Kramer danquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die Lieke is een beetje een kruising tussen Sven Kramer en Geraldine
Heel vrouwelijk FOK! is dat ook.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:58 schreef DjeDje het volgende:
Weer meedoen door te zeggen dat je bi curious ben blabla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Oh?quote:Op [url=http://forum.fok.nl/to
pic/2175551/11/25#147230230]dinsdag 2 december 2014 20:59[/url] schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heel vrouwelijk FOK! is dat ook.
Is zo hip, hihi.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:00 schreef Max23 het volgende:
Echte liefde dit
(she/her)
quote:
Dus.quote:
Het haar en dan het hoofd van Kramerquote:
Komt nog wel.quote:
Kijkcijfertrekkersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |