abonnement Unibet Coolblue
pi_147227560
Kheb een vraagje aan de besneden mensen hiero. Ik zit er aan te denken om me losjes te laten besnijden omdat ik het mooi vind. ,Zoals deze: http://www.besnijdenisinf(...)beeldingen/part5.jpg wat zijn jullie ervaringen?
pi_147227601
De prik viel enorm mee.
Wat is je specifieke vraag?
pi_147228149
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 19:59 schreef WammesWaggel het volgende:
De prik viel enorm mee.
Wat is je specifieke vraag?
Wat veranderd er qua aftrekken en vrijen?
pi_147228460
Aftrekken is wat anders. Maar verder kan ik je het wel aanraden als er een aanleiding voor is. Ik was eerst redelijk los besneden. Alleen dat beviel niet zo goed. Heb het nu 10 weken geleden opnieuw laten doen. Dit keer strak.
pi_147228889
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 20:22 schreef ik20 het volgende:
Aftrekken is wat anders. Maar verder kan ik je het wel aanraden als er een aanleiding voor is. Ik was eerst redelijk los besneden. Alleen dat beviel niet zo goed. Heb het nu 10 weken geleden opnieuw laten doen. Dit keer strak.
Enige aanleiding is omdat ik het net wat mooier vind :) Waarom beviel losjes niet helemaal?
pi_147229159
Ik was redelijk losjes. Niet zoals op de foto. Ik had nog genoeg huid over om zonder glijmiddel te trekken. Alleen dat stukje huid wat nog over was. Ging na gebruik steeds vaker zeer doen. Op een gegeven moment werd het na een vrijpartij ook dikker. Niemand een verklaring voor. Ik heb toen besloten mij opnieuw te laten besnijden en dan strakker en het litteken dichter tegen mn eikel aan. Heb ook topic op de website war de foto vandaan komt.
pi_147229960
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 20:37 schreef ik20 het volgende:
Ik was redelijk losjes. Niet zoals op de foto. Ik had nog genoeg huid over om zonder glijmiddel te trekken. Alleen dat stukje huid wat nog over was. Ging na gebruik steeds vaker zeer doen. Op een gegeven moment werd het na een vrijpartij ook dikker. Niemand een verklaring voor. Ik heb toen besloten mij opnieuw te laten besnijden en dan strakker en het litteken dichter tegen mn eikel aan. Heb ook topic op de website war de foto vandaan komt.
Heb je linkje voor me?
pi_147231980
Ik zou niet anders weten, ben al sinds mijn 3e besneden, nooit klachten ontvangen :Y
pi_147245483
Aanradertje ! ^O^ ~:)
pi_147252591
^O^ Doen ^O^
pi_147252608
Hoezo heb ik op die foto geklikt :')

Beter volledig laten besnijden gewoon alles weg
pi_147252637
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:13 schreef vera166 het volgende:
^O^ Doen ^O^
Sadistische wijven. :r
pi_147252647
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:15 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Sadistische wijven. :r
Onbesneden piemels :') seks is al de moeite niet waard maar ook nog met zo'n vies lelijk ding HAHA
pi_147252733
Ik vind het erg lelijk, besneden piemels.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147252749
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:14 schreef vera166 het volgende:
Beter volledig laten besnijden gewoon alles weg
Gewoon hele penis amputeren.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147252767
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:19 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Gewoon hele penis amputeren.
Dit is het beste idee uit het topic
pi_147252773
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:16 schreef vera166 het volgende:
seks is al de moeite niet waard
Hier gestopt met lezen.

Frigide doos.
pi_147252822
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:20 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Hier gestopt met lezen.

Frigide doos.
ik neuk wel mensen uit 92 in hun kont :@
pi_147252869
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:22 schreef vera166 het volgende:

[..]

ik neuk wel mensen uit 92 in hun kont :@
Jammer, ik ben een gever, geen nemer.

Jouw pieleman is ook besneden, neem ik aan?
pi_147252890
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:23 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Jammer, ik ben een gever, geen nemer.

Jouw pieleman is ook besneden, neem ik aan?
Frigide doos. Waarom sta je niet overal voor open?

Jazeker.
pi_147252923
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:24 schreef vera166 het volgende:

[..]

Frigide doos. Waarom sta je niet overal voor open?

Jazeker.
Bij mij staat alles open behalve m'n kontje. Haha snapje.

Ja tog laters. ;)
pi_147253226
Van alle redenen om je te laten besnijden is dat plaatje en het "mooi" vinden toch wel het laatste waarom ik het zou laten doen :P
Conscience do cost.
pi_147254629
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 20:14 schreef hollandertje132 het volgende:

[..]

Wat veranderd er qua aftrekken en vrijen?
Iets minder gevoel, je mist die verwijderde zenuwen en je eikel stompt wat af qua gevoel.
Je kan wat langer doorgaan met vrijen dus.
  woensdag 3 december 2014 @ 19:13:49 #24
435226 Snuifdoos
Ooh lekkerbekjes
pi_147256375
Mijn penis noemen ze ook wel Mark Tuitert.
Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger
pi_147277995
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 20:22 schreef ik20 het volgende:
Aftrekken is wat anders. Maar verder kan ik je het wel aanraden als er een aanleiding voor is. Ik was eerst redelijk los besneden. Alleen dat beviel niet zo goed. Heb het nu 10 weken geleden opnieuw laten doen. Dit keer strak.
dat had ik ook dat ik te los was besneden, ik heb mij toen 4x laten herbesnijden zodat het super strak was.als ik een slappe lul heb is de eikel volledig ontbloot,en het aftrekken gaat uitstekend. :P
pi_147278268
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 19:58 schreef hollandertje132 het volgende:
Kheb een vraagje aan de besneden mensen hiero. Ik zit er aan te denken om me losjes te laten besnijden omdat ik het mooi vind. ,Zoals deze: http://www.besnijdenisinf(...)beeldingen/part5.jpg wat zijn jullie ervaringen?
nooit doen om je los te laten besnijden,heb ik ook in het verleden ook laten doen,ik heb er alleen maar ellende van gehad.als je je eigen wil laten besnijden doe het dan zo strak mogelijk. een heel goed adres is www.besnijdeniscentrum.nl en dan vragen naar dr. nathalie van amsterdam die zeer deskundig is. ;)
pi_147279514
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 20:14 schreef hollandertje132 het volgende:

[..]

Wat veranderd er qua aftrekken en vrijen?
nadat ik strak besneden was ging het aftrekken uistekend en het neuken ook prima met een gewelldig orgasme, O-)
  donderdag 4 december 2014 @ 15:48:47 #28
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_147280866
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind het erg lelijk, besneden piemels.
Ik ook...
pi_147290568
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:16 schreef vera166 het volgende:

[..]

Onbesneden piemels :') seks is al de moeite niet waard maar ook nog met zo'n vies lelijk ding HAHA
Ik ben het met je eens dat zo'n hangende voorhuid erg lelijk is....

Maar als je in bezit bent van een mooi exemplaar dan zie je die hele voorhuid niet meer in erectie ^O^

De vraag is of je zo eentje al in het echt heb mogen bewonderen })
  vrijdag 5 december 2014 @ 19:25:01 #30
314083 ovhees
no fear, i`m here
pi_147315189


[ Bericht 61% gewijzigd door ovhees op 05-12-2014 21:00:26 ]
Idiot outside, but why?
pi_147318377
Zou je niet los laten besnijden.
Had ik ook,maar in de loop van de jaren wordt het steeds losser...


Heb het dus opnieuw laten doen,dit keer laag en strak.

Ziet er veel beter uit vind ik...

Oh ja,laat het bij een kliniek doen.
Kost je een stuk minder en je kan zelf kiezen hoe je het wilt hebben 😊

[ Bericht 22% gewijzigd door garfieldrulez op 05-12-2014 21:28:27 ]
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
pi_147326702
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:16 schreef vera166 het volgende:

[..]

Onbesneden piemels :') seks is al de moeite niet waard maar ook nog met zo'n vies lelijk ding HAHA
nou...we zijn zeer benieuwd naar jou sex leven...en als je piemels toch al lelijk vind,waarom dan nog een oordeel geven. Daarbij geef je aan eigenlijk niets om sex te geven,dus mag je je oordeel voor je houden als A-sexueel..je mag ook een foto van jou kutje plaatsen,dan gaan wij wel even kritiek geven op eventuele moedervlekken,hanglippen,spatlappen,een te grote klit,want als we zo gaan beginnen weet ik ook nog we wat "verbeter punten" aan een kutje.
  zaterdag 6 december 2014 @ 08:09:07 #33
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_147326813
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 07:34 schreef gustaf het volgende:

[..]

nou...we zijn zeer benieuwd naar jou sex leven...en als je piemels toch al lelijk vind,waarom dan nog een oordeel geven. Daarbij geef je aan eigenlijk niets om sex te geven,dus mag je je oordeel voor je houden als A-sexueel..je mag ook een foto van jou kutje plaatsen,dan gaan wij wel even kritiek geven op eventuele moedervlekken,hanglippen,spatlappen,een te grote klit,want als we zo gaan beginnen weet ik ook nog we wat "verbeter punten" aan een kutje.
Relax dude! Zij heeft een sterke voorkeur voor besneden penissen, dat mag ze hebben toch? ze is er wel duidelijk uitgesproken over en dat is hier in dit topic nogal tegen het zere been.
Net zoals dat sommige mannen vrouwen met grote hangende borsten, grote uitstekende binnenste schaamlippen, of hele kleine borsten een enorme afknapper vinden.

Ze vind waarschijnlijk (gokje) de voorhuid over een slappe penis erg lelijk. Kan me goed voorstellen dat ze daarop af zou knappen. Mijn vriendin denkt er precies zo over en is (bijna) net zo duidelijk over uitgesproken als Vera166, zij vind dat 'vieze velletje over de eikel' ook maar niks.
Drugs are good mkay?
pi_147327834
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 08:09 schreef Party_P het volgende:

[..]

Relax dude! Zij heeft een sterke voorkeur voor besneden penissen, dat mag ze hebben toch? ze is er wel duidelijk uitgesproken over en dat is hier in dit topic nogal tegen het zere been.
Net zoals dat sommige mannen vrouwen met grote hangende borsten, grote uitstekende binnenste schaamlippen, of hele kleine borsten een enorme afknapper vinden.

Ze vind waarschijnlijk (gokje) de voorhuid over een slappe penis erg lelijk. Kan me goed voorstellen dat ze daarop af zou knappen. Mijn vriendin denkt er precies zo over en is (bijna) net zo duidelijk over uitgesproken als Vera166, zij vind dat 'vieze velletje over de eikel' ook maar niks.
ze heeft niets met sex vertelt ze,dus zal ze geen besneden of onbesneden piemel te zien krijgen,waar heeft ze het dan over??
pi_147329364
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 07:34 schreef gustaf het volgende:

[..]

nou...we zijn zeer benieuwd naar jou sex leven...en als je piemels toch al lelijk vind,waarom dan nog een oordeel geven. Daarbij geef je aan eigenlijk niets om sex te geven,dus mag je je oordeel voor je houden als A-sexueel..je mag ook een foto van jou kutje plaatsen,dan gaan wij wel even kritiek geven op eventuele moedervlekken,hanglippen,spatlappen,een te grote klit,want als we zo gaan beginnen weet ik ook nog we wat "verbeter punten" aan een kutje.
Hahaha je bent benieuwd naar mijn seksleven maar stelt daarna dat ik aseksueel ben. Die hebben dus geen seksleven :')

Vervelend he, zo'n forum waarop iedereen zijn mening kan geven, overdreven en ongenuanceerd. Misschien moet je hier niet rondhangen, want ik geef mijn ongevraagde mening wanneer ik dat wil. Daar is een forum voor _O_

Ik vraag toch niet om een foto van jouw piemel of een foto van die van TS? Waarom zou ik dan een foto moeten plaatsen? Wat is met jou aan de hand man :') Ik stel toch ook helemaal niet dat een kut wel mooi is? Ben je gefrustreerd of wat

Oja, en wat Party_P zei _O_

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 10:21 schreef gustaf het volgende:

[..]

ze heeft niets met sex vertelt ze,dus zal ze geen besneden of onbesneden piemel te zien krijgen,waar heeft ze het dan over??
misschien zie ik er anderhalfduizend per dag, wat weet jij ervan?
pi_147329864
De vraag naar jou sex leven was sarcastisch bedoeld,en kritiek/mening geven is prima,maar als je niets met sex hebt wat doet het er dan toe?? En als je dan geen sex hebt,zie je geen anderhalf duizend piemels per dag(ook niet één),dan kan het nog wel zo zijn dat je lesbisch bent,begrijp me niet verkeerd hoor,maar ik vond het nog al een rare tegenstelling....maar zoals je zelf ook al vertelt ieder z,n mening,en daar is het inderdaad een forum voor!
  zaterdag 6 december 2014 @ 17:19:28 #37
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_147335887
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:27 schreef gustaf het volgende:
De vraag naar jou sex leven was sarcastisch bedoeld,en kritiek/mening geven is prima,maar als je niets met sex hebt wat doet het er dan toe?? En als je dan geen sex hebt,zie je geen anderhalf duizend piemels per dag(ook niet één),dan kan het nog wel zo zijn dat je lesbisch bent,begrijp me niet verkeerd hoor,maar ik vond het nog al een rare tegenstelling....maar zoals je zelf ook al vertelt ieder z,n mening,en daar is het inderdaad een forum voor!
Volgens mij mis je het punt nogal :') Tevens zullen a-seksuele doktoren zijn die meerdere peners en vagijns op een dag zien ;)

Ik denk dat Vera166 gewoon simpelweg afknapt op een niet besneden penis, dat kan toch? Zo knap ik af op hangtieten. Ik zou als ik een ONS zou hebben en dan tot de ontdekking komen dat ze van die (overdreven!) theezakjes heeft er denk ik niet eens aan ga zitten en zo zal zij misschien geen onbesneden lans in den mond nemen.
Drugs are good mkay?
  zaterdag 6 december 2014 @ 17:30:36 #38
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_147336114
Besneden is gewoon mooier en meer hygiënisch voor je piemelmuis.
Gewoon heel dat velletje wegsnijden en aan de muizen geven.
pi_147336999
Moet eerlijk zeggen dat ik zelf blij ben dat ik niet besneden ben,een maat van mij is enkele jaren geleden besneden(om medische redenen) en vind dat de gevoeligheid afgenomen is en vind het jammer dat hij meteen een complete besnijdenis heeft gedaan terwijl er ook alternatieven waren,maar goed hier zijn ook genoeg mensen die besneden fijn vinden,maar mij niet gezien!
pi_147337048
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:16 schreef vera166 het volgende:

[..]

Onbesneden piemels :') seks is al de moeite niet waard maar ook nog met zo'n vies lelijk ding HAHA
niet snappen dat voorhuid er met een reden zit

wat als ik zei, onbesneden vrouwen :') dan krijg ik zeker een hoop feministisch gezeur over me heen?
pi_147361502
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 18:20 schreef PussySlayer het volgende:

[..]

niet snappen dat voorhuid er met een reden zit

wat als ik zei, onbesneden vrouwen :') dan krijg ik zeker een hoop feministisch gezeur over me heen?
Waaruit blijkt dat ik dat niet weet? Met je aannames :')

Nee hoor zeg wat jij wilt joh
pi_147361563
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:27 schreef gustaf het volgende:
De vraag naar jou sex leven was sarcastisch bedoeld,en kritiek/mening geven is prima,maar als je niets met sex hebt wat doet het er dan toe?? En als je dan geen sex hebt,zie je geen anderhalf duizend piemels per dag(ook niet één),dan kan het nog wel zo zijn dat je lesbisch bent,begrijp me niet verkeerd hoor,maar ik vond het nog al een rare tegenstelling....maar zoals je zelf ook al vertelt ieder z,n mening,en daar is het inderdaad een forum voor!
Meer vrouwen delen mijn mening over besneden/onbesneden piemels dus misschien heeft ts daar wat aan. Dat jij niet wilt, mooi toch? Omdat ene Vera166 dit zegt op internet maakt het geen feit of verplichting dus beetje chillen gaarne.

Daar weet jij dus niks van, misschien zie ik er nog wel meer.
pi_147363856
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 18:18 schreef gustaf het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik zelf blij ben dat ik niet besneden ben,een maat van mij is enkele jaren geleden besneden(om medische redenen) en vind dat de gevoeligheid afgenomen is en vind het jammer dat hij meteen een complete besnijdenis heeft gedaan terwijl er ook alternatieven waren,maar goed hier zijn ook genoeg mensen die besneden fijn vinden,maar mij niet gezien!
bij mij is het tegenover gestelde,nadat ik strak besneden ben dat ik zo geil als een beer ben geworden.minstents moet ik mij 3x aftrekken om mij eigen leeg te spuiten. :P
pi_147367611
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 17:24 schreef satopex het volgende:

[..]

bij mij is het tegenover gestelde,nadat ik strak besneden ben dat ik zo geil als een beer ben geworden.minstents moet ik mij 3x aftrekken om mij eigen leeg te spuiten. :P
nou dat klinkt dan weer goed zeg maar!!,zal ook wel per persoon verschillen,wel hoor ik dat de meningen daarover ver uiteen lopen.
pi_147372158
Ik ben besneden omdat het moest, te strakke voorhuid.

Wat je er van merkt, het wordt allemaal iets minder gevoelig je hebt meer wrijving nodig om tot hetzelfde gevoel te komen, aftrekken gaat prima als je het zelf doet maar kan voor de partner wat lastiger zijn omdat er geen voorhuid meer is die heen en weer beweegt. Ik gebruik dan vaak glijmiddel erbij dat gaat wat lekkerder. Voor de rest is de seks nog steeds heerlijk ik heb niets te klagen.

Maar als er niets mis is met je voorhuid zou ik hem gewoon lekker laten zitten, er zitten toch zenuwen in die extra gevoel geven die je mist als je besneden bent. Kan ook een voordeel zijn omdat je wat meer uithoudingsvermogen hebt ik bed is maar net hoe je het bekijkt.

Besnijden omdat je het mooier vindt vind ik persoonlijk een bullshit reden maar het is jouw lijf.
pi_147386513
hier zie een foto hoe een strak besneden penis moet wezen.http://www.dokter.nl/media/kunena/attachments/0/P8260089.JPG.ik zou graag willen vernemen wat fokkers er van van vinden? :P
pi_147387108
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 11:51 schreef satopex het volgende:
hier zie een foto hoe een strak besneden penis moet wezen.http://www.dokter.nl/media/kunena/attachments/0/P8260089.JPG.ik zou graag willen vernemen wat fokkers er van van vinden? :P
er was wat fout gegaan en probeer het opnieuw,http://www.dokter.nl/media/kunena/attachments/0/P8260089.JPG.
pi_147429494
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 12:20 schreef satopex het volgende:

[..]

er was wat fout gegaan en probeer het opnieuw,http://www.dokter.nl/media/kunena/attachments/0/P8260089.JPG.
haha, wat een klein piemeltje..Mijn staaf eet dat als tussendoortje..
  woensdag 10 december 2014 @ 15:55:30 #49
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147455851
Moest er niet aan denken, geen mes aan mijn penis.
Liefde voor God
pi_147461138
Kan me er niks bij voorstellen dat je alleen besneden penissen mooi vindt.

Als er medische noodzaak is ok, maar je laat toch niet in een gezond deel van je lichaam snijden?

Of zijn er mannen die alleen silliconen borsten of besneden vagina's mooi vinden?

Of ben je moslima/joodse Vera166?
pi_147464552
Ik kom af en toe een besneden penis tegen op mijn werk. Vind het altijd maar kaal en je kunt hem niet terug zijn huisje in sturen na het wassen.

Vind het altijd wat zielig, zo zonder huisje.
pi_147467170
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 20:47 schreef Aloria het volgende:
Ik kom af en toe een besneden penis tegen op mijn werk. Vind het altijd maar kaal en je kunt hem niet terug zijn huisje in sturen na het wassen.

Vind het altijd wat zielig, zo zonder huisje.
Zorg? :)

Had het trouwens nooit zo bekeken, haha. :P
pi_147470251
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 21:42 schreef Beauke het volgende:

[..]

Zorg? :)

Had het trouwens nooit zo bekeken, haha. :P
Ja, jong en oud en ik vind een "volledige" penis toch altijd er beter uitzien dan een besneden 1. Maar dat is een persoonlijke mening natuurlijk.
pi_147813257
Er zijn toch ook gewoon alternatieven die je kunt proberen voordat je over gaat tot besnijden. Ik lees hier onder andere reacties van mensen die het niks vinden of het anders/ niet hadden willen laten doen. Ik neem aan dat de alternatieven dan geprobeerd zijn voordat er gesneden gaat worden?
pi_148051432
als het aan mij lag zouden alle jongens in de wereld voor hun 4de jaar besneden moeten worden, al is het alleen maar voor de higiene en om soa's te voorkomen. :Y
pi_148052403
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 16:03 schreef satopex het volgende:
als het aan mij lag zouden alle jongens in de wereld voor hun 4de jaar besneden moeten worden, al is het alleen maar voor de higiene en om soa's te voorkomen. :Y
Douches en condooms doen ook wonderen.
pi_148276333
quote:
4s.gif Op zondag 28 december 2014 16:25 schreef Gray het volgende:

[..]

Douches en condooms doen ook wonderen.
daar ben ik het mee eens maar op een moment dat ze samen geil zijn word er toch geneukt zonder condoom. :P
pi_148278007
Genitale verminking hmmkay.
pi_148280836
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:22 schreef satopex het volgende:

[..]

daar ben ik het mee eens maar op een moment dat ze samen geil zijn word er toch geneukt zonder condoom. :P
Dat maakt nog geen goede reden voor een ingrijpende operatie.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:51:54 #60
433555 CaryAgos
graag verwijderen
pi_148499964
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:13 schreef vera166 het volgende:
^O^ Doen ^O^
Vind je het echt een pluspunt of maakt het je gewoon niet uit? Hoe denken vrouwen er in jouw omgeving er over het algemeen over?
pi_148503775
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:51 schreef CaryAgos het volgende:

[..]

Vind je het echt een pluspunt of maakt het je gewoon niet uit? Hoe denken vrouwen er in jouw omgeving er over het algemeen over?
Ik vind het echt een pluspunt en ik bespreek dit niet met vrouwen uit mijn omgeving.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:32:48 #62
433555 CaryAgos
graag verwijderen
pi_148503911
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:29 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ik vind het echt een pluspunt en ik bespreek dit niet met vrouwen uit mijn omgeving.
Puur vanwege hoe het eruit ziet of voelt het ook anders? En bespreek je dit toevallig wel met vrouwen buiten je directe omgeving? :P
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:52:06 #63
439045 nadjaaaaS
Beschikt niet over ABN, hihi
pi_148504694
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:32 schreef CaryAgos het volgende:

[..]

Puur vanwege hoe het eruit ziet of voelt het ook anders? En bespreek je dit toevallig wel met vrouwen buiten je directe omgeving? :P
lekker aan het wieksen hierop cary?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:54:24 #64
433555 CaryAgos
graag verwijderen
pi_148504813
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:52 schreef nadjaaaaS het volgende:

[..]

lekker aan het wieksen hierop cary?
Nee, gewoon interesse, niets vreemds aan toch?
pi_148511426
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:32 schreef CaryAgos het volgende:

[..]

Puur vanwege hoe het eruit ziet of voelt het ook anders? En bespreek je dit toevallig wel met vrouwen buiten je directe omgeving? :P
Ik heb bijzonder weinig ervaring :') maar het is mooier, schoner (en dat vind ik erg belangrijk) dus vandaar. Ik bespreek dit met niemand, geen idee waarom :p
  vrijdag 9 januari 2015 @ 16:43:00 #66
416931 yats
(non) Average Joe
pi_148512354
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 16:03 schreef satopex het volgende:
als het aan mij lag zouden alle jongens in de wereld voor hun 4de jaar besneden moeten worden, al is het alleen maar voor de higiene en om soa's te voorkomen. :Y
Lekker kortzichtig. Ik ben blij dat ik in een land geboren ben waar dat niet standaard gedaan word. Het lijkt me niets. En die argumenten? Hygiëne ligt aan jezelf (ik douche elke dag en maak hem na het plassen schoon) en soa's voorkom je beter door er een rubbertje omheen te doen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_148518614
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 16:03 schreef satopex het volgende:
als het aan mij lag zouden alle jongens in de wereld voor hun 4de jaar besneden moeten worden, al is het alleen maar voor de higiene en om soa's te voorkomen. :Y
Laten we ook maar bij alle meisje de borstjes eraf snijden, krijg je ze ook geen borstkanker :')
Echt hoe dom ben jij?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 19:21:18 #68
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_148518952
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 19:11 schreef Beauke het volgende:
Of zijn er mannen die alleen silliconen borsten of besneden vagina's mooi vinden?
Vast wel een paar. Wat is je punt?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_148535869
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:15 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Laten we ook maar bij alle meisje de borstjes eraf snijden, krijg je ze ook geen borstkanker :')
Echt hoe dom ben jij?
deze opmerking slaat nergens op,penissen verglijken met borsten. :(
pi_148536598
"hygiene" :D

het is 2015, mensen hebben tegenwoordig iets wat ze noemen een douche! zeer handig

weten mensen die besneden worden ook dat hun penis minder gevoelig zal worden in verloop van tijd? omdat de eikel telkens blootgesteld is
pi_148539518
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 11:07 schreef satopex het volgende:

[..]

deze opmerking slaat nergens op,penissen verglijken met borsten. :(
Nee het is voor jou natuurlijk wel normaal om van jongetjes die zelf niet kunnen beslissen om een stuk van het lichaam af te snijden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 11:52 schreef Tyron het volgende:
"hygiene" :D

het is 2015, mensen hebben tegenwoordig iets wat ze noemen een douche! zeer handig

weten mensen die besneden worden ook dat hun penis minder gevoelig zal worden in verloop van tijd? omdat de eikel telkens blootgesteld is
En zo'n uitgedroogde eikel...
pi_148546508
Vrouwen die 'dat slappe velletje over de slappe penis maar niks vinden' :') Zolang er geen grote klonten kopkaas onder vandaan komen moeten ze niet zeuren, bovendien zouden ze geen last hebben van slappe voorhuid als ze de man fatsoenlijk wisten op te geilen voordat de broek uit gaat.
pi_148561967
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 18:40 schreef Henno het volgende:
Vrouwen die 'dat slappe velletje over de slappe penis maar niks vinden' :') Zolang er geen grote klonten kopkaas onder vandaan komen moeten ze niet zeuren, bovendien zouden ze geen last hebben van slappe voorhuid als ze de man fatsoenlijk wisten op te geilen voordat de broek uit gaat.
Krijg jij daar een sterke voorhuid van dan?
pi_148600580
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 11:52 schreef Tyron het volgende:
"hygiene" :D

het is 2015, mensen hebben tegenwoordig iets wat ze noemen een douche! zeer handig

weten mensen die besneden worden ook dat hun penis minder gevoelig zal worden in verloop van tijd? omdat de eikel telkens blootgesteld is
juist niet ze worden er veel geiler van door het schuren van de ontblote eikel in hun onderbroek. :P
  donderdag 22 januari 2015 @ 14:23:40 #75
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_148943209
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 12:05 schreef satopex het volgende:

[..]

juist niet ze worden er veel geiler van door het schuren van de ontblote eikel in hun onderbroek. :P
Bullshit.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_148952469
Ik ben van jongsaf besneden vind het wel lekker zitten. En heb er nog niemand over horen klagen
pi_148956478
Ik zou het absoluut niet willen dat ze met een mes in m'n pik gaan zitten.
I'll take a few years of happy over a life time of nothing.
pi_149397620
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:03 schreef mrbean1987 het volgende:
Ik ben van jongsaf besneden vind het wel lekker zitten. En heb er nog niemand over horen klagen
ben je goed strak besneden?is je eikel altijd ontbloot ook bij een slappe lul? >:)
  vrijdag 6 februari 2015 @ 03:44:10 #79
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_149410601
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 13:28 schreef DrNick het volgende:
Genitale verminking hmmkay.
Dit. Ziek dat het nog mag in Nederland.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 03:46:14 #80
104871 remlof
Europees federalist
pi_149410603
TS wil zo'n lelijke penis als in het plaatje dat ie in de OP postte?
pi_149429089
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 03:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Dit. Ziek dat het nog mag in Nederland.
Sterker nog, soms moet het zelfs!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 20:57:57 #82
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_149431626
Ik snap ook niet hoe besnijden higienischer is... Je eikel is telkens ontbloot. Met voorhuid heb je een soort 'beschermhoes'. Als je het gewoon dagelijks goed wast is het geen probleem.

En het blijft gevoeliger.
leef de leven
  vrijdag 6 februari 2015 @ 22:00:01 #83
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_149433722
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:40 schreef Gray het volgende:

[..]

Sterker nog, soms moet het zelfs!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat het moet vanwege medische redenen, prima. Dat jij als kind wordt besneden omdat het mooi/hygienisch is, is belachelijk. Ik ken mensen die persoonlijk jaren bezig zijn om weer huid over hun eikel heen te krijgen omdat ze moeite hebben met klaarkomen. Dit gaat natuurlijk maar op voor 1%, maar het is belachelijk dat het legaal is om kinderen op jonge leeftijd te verminken vanwege religie of persoonlijke voorkeur.

Jij kan NOOIT die beslissing maken voor een ander. Denk je dat het wel kan, dan zit er iets mis in je hoofd.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_149434964
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 22:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Dat het moet vanwege medische redenen, prima. Dat jij als kind wordt besneden omdat het mooi/hygienisch is, is belachelijk. Ik ken mensen die persoonlijk jaren bezig zijn om weer huid over hun eikel heen te krijgen omdat ze moeite hebben met klaarkomen. Dit gaat natuurlijk maar op voor 1%, maar het is belachelijk dat het legaal is om kinderen op jonge leeftijd te verminken vanwege religie of persoonlijke voorkeur.
Religie heb ik dan nog meer begrip voor dan persoonlijke voorkeur. Stel je voor dat zo'n besnijdenisfetisjist als satopex zijn kind kan laten besnijden omdat ie er zelf opgewonden van raakt... :r

Overigens is die voorhuid terugkrijgen over de eikel achterlijk, want de zenuwen die via de eikel geprikkeld worden zijn heel lang en kunnen op meerdere manieren gestimuleerd worden.

quote:
Jij kan NOOIT die beslissing maken voor een ander. Denk je dat het wel kan, dan zit er iets mis in je hoofd.
Tenzij voor je kind.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 22:40:30 #85
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_149435038
Doen TS.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 22:41:20 #86
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_149435065
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 22:38 schreef Gray het volgende:
Tenzij voor je kind.
Walgelijk. Ik beslis vast dat mijn kind geen tenen heeft. Kan hij geen voetschimmel krijgen en ik vind tenen vies.

Kijk even hier en informeer je over wat het voor het kind betekend:
KLB / Besnijdenis
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_149435121
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 22:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Walgelijk. Ik beslis vast dat mijn kind geen tenen heeft. Kan hij geen voetschimmel krijgen en ik vind tenen vies.

Kijk even hier en informeer je over wat het voor het kind betekend:
KLB / Besnijdenis
Ik hoop voor jouw kind dat je zijn teen niet al te vaak verwisselt met zijn penis. :D

En als je goed leest kan je zien dat ik op dat punt met je eens ben. ;)
  vrijdag 6 februari 2015 @ 22:43:17 #88
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_149435130
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 03:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Dit. Ziek dat het nog mag in Nederland.
Als je niet snapt waar je over praat, hou dan gewoon je mond.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 22:44:25 #89
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_149435184
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 22:38 schreef Gray het volgende:
Overigens is die voorhuid terugkrijgen over de eikel achterlijk, want de zenuwen die via de eikel geprikkeld worden zijn heel lang en kunnen op meerdere manieren gestimuleerd worden.
De zenuwen op de eikel worden practisch kapot gemaakt door overstimulatie door het dragen van een broek. Teven bevat de voorhuid duizenden zenuwen die nooit hersteld kunnen worden.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 22:45:30 #90
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_149435215
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 22:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

De zenuwen op de eikel worden practisch kapot gemaakt door overstimulatie door het dragen van een broek. Teven bevat de voorhuid duizenden zenuwen die nooit hersteld kunnen worden.
En dat is helemaal niet erg. Sterker nog, de sex wordt er alleen maar beter op.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_149435227
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 22:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

De zenuwen op de eikel worden practisch kapot gemaakt door overstimulatie door het dragen van een broek. Teven bevat de voorhuid duizenden zenuwen die nooit hersteld kunnen worden.
:')
  vrijdag 6 februari 2015 @ 22:49:59 #92
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_149435340
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 22:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En dat is helemaal niet erg. Sterker nog, de sex wordt er alleen maar beter op.
Lees een onderzoek..
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 22:52:32 #93
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_149435423
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 22:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Lees een onderzoek..
Ik kijk liever in mijn broek voor dat onderzoek, ontzettende debiel dat je er bent.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 22:52:50 #94
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_149435434
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 22:43 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik hoop voor jouw kind dat je zijn teen niet al te vaak verwisselt met zijn penis. :D

En als je goed leest kan je zien dat ik op dat punt met je eens ben. ;)
Jij vindt dat je als ouders mag beslissen of je kind een niet medische operatie mag ondergaan. Ik ben het daar niet mee eens.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 22:53:15 #95
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_149435453
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 22:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik kijk liever in mijn broek voor dat onderzoek, ontzettende debiel dat je er bent.
Dat jij erg blij bent met je besneden piemel heeft niets te maken met waar ik het over heb.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_149435516
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 22:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

De zenuwen op de eikel worden practisch kapot gemaakt door overstimulatie door het dragen van een broek. Teven bevat de voorhuid duizenden zenuwen die nooit hersteld kunnen worden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 22:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Lees een onderzoek..
;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 22:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Jij vindt dat je als ouders mag beslissen of je kind een niet medische operatie mag ondergaan. Ik ben het daar niet mee eens.
Een besnijdenis is een medische operatie.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 22:57:36 #97
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_149435619
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 22:54 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

;)

[..]

Een besnijdenis is een medische operatie.
Sorry had duidelijker moeten zijn. Een operatie mag onder gaan zonder medische reden.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_149436664
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 22:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Sorry had duidelijker moeten zijn. Een operatie mag onder gaan zonder medische reden.
Dan moet je zo'n kind zelf de verantwoordelijkheid geven? Lijkt me ook niet handig.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 23:35:43 #99
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_149436961
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 23:25 schreef Gray het volgende:

[..]

Dan moet je zo'n kind zelf de verantwoordelijkheid geven? Lijkt me ook niet handig.
In Nederland mag een kind zelf meebeslissen met medische ingrepen vanaf zijn 12e. Laat hem dan meebeslissen.Het punt is dat er nu mensen zijn die het niet willen, maar waar de keuze voor gemaakt wordt. Dat is verkeerd en zou in een moderne samenleving niet mogen. Wanneer het gaat om een medische reden is het anders, dan gaat het kind voorop. Wanneer het gaat om religie, gebruik, hygiëne niet.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_149465542
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 23:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

In Nederland mag een kind zelf meebeslissen met medische ingrepen vanaf zijn 12e. Laat hem dan meebeslissen.Het punt is dat er nu mensen zijn die het niet willen, maar waar de keuze voor gemaakt wordt. Dat is verkeerd en zou in een moderne samenleving niet mogen. Wanneer het gaat om een medische reden is het anders, dan gaat het kind voorop. Wanneer het gaat om religie, gebruik, hygiëne niet.
Dat vind jij verkeerd en zal ongetwijfeld te maken hebben met je liefde voor de islam.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')