Als man zwemmen in een herenbadpak, prima.quote:Op zondag 12 juli 2015 12:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Zou dat nooit doen, maar ieder z'n meug.
Zwemmen in een badpak om "jezelf te zijn" daarentegen, alsof het zo'n spannend statement is dat je naar de buitenwereld maakt
Dan heeft hij een fetish, dan is dat toch nog steeds geen probleem?quote:Op zondag 12 juli 2015 12:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Als man zwemmen in een herenbadpak, prima.
Als man in een damesbadpak zwemmen komt op mij lichtelijk fetishachtig over.
Goed bezig Sjoerd, lekker dragen wat je prettig vind!quote:Op maandag 27 juli 2015 19:17 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Sinds gisteren weer terug van vakantie, daar gewoon lekker in zwembroek. In de VS is men helaas wat minder ruimdenkend. Maar gisteren dus eerst nog maar eens een dagje bij center parks gezwommen. Ik merk vrijwel geen verschil als met dat ik in een zwembroek zwem, dus heb weinig reden me aan te passen aan wat "normaal" is in deze tijd.
Een keer totaal heb ik iemand het woord badpak horen noemen.... toen ik herhaaldelijk hoorde van "waarom een badpak?" achter me, gewoon geantwoord dat ik dat fijner vind zwemmen. En that was all... in een vrij vol aquamondo bad, in een paar uur tijd 1x een vraag.
En tja wat is een fetish... als je als heer graag ondergoed onder een zwembroek draagt noem ik dat ook dan een fetish, en iemand die graag een pet draagt, heeft als je zo denkt dan een "petten-fetish"... Op deze manier hebben we allemaal fetishes
En dat iedereen anders is is alleen maar goed, anders zou het zo saai worden in het zwembad en op straat.
In de beschrijving staat er niet voor niks zwemstersquote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:23 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Die onderste is de meest idiote speedo die je kan dragen als man zijnde. Die gast zoekt volgens mij de meest hoog uitgesneden badpakken om vervolgens op de foto mee te gaan en online te zetten. Dat heeft niks met gewoon zwemmen te maken, en er zijn genoeg speedo/adidas badpakken die gewoon net zoveel laten zien als een zwembroek. En dat bovenste badpak zou ik nooit dragen. Meer zoiets als dit: https://www.perrysport.nl/pb-one-piece_100004263.html
Op onze middelbare school moest iedereen school-gymkleding aan. Voor de jongens was er een kort voetbalbroekje en voor de meisjes een korte, strakke legging. Ik zag die legging niet zitten, dus koos zo'n voetbalbroekje.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:02 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Ja daar heb je gelijk in, maar heb er geen problemen mee om tijdens het zwemmen een zwemster genoemd te worden. Vanochtend in het zwembad met banen zwemmen in dit badpak gezwommen: https://www.perrysport.nl/i-ins-1pc-smu_100032755.html
Moet toegeven dat dit wel een typisch meidenbadpak is met deze kleuren, maar vind het zelf erg leuk en heb prima banen gezwommen. Viel me wel op dat een paar banen verderop nu ook ineens een man zwom in wat sterk leek op een badpak. Aangezien ik daar wekelijks zwem zou het best wel eens kunnen dat ik niet de enige daar nu meer ben die het eens geprobeerd heeft en overtuigd is.
Ja, de bal ontwijken was ik ook goed in. Met als gevolg dat ik vaak als enige over was, waardoor ik wel geraakt móest worden. xDquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:12 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Ja dat was bij ons ook zo, de meiden vaak een strakke legging en jongens zo'n voetbal broekje.
Hoorde ook nooit bij de populaire en was altijd blij dat ik de les overleefd had, eenmaal een voetbal tegen me hoofd gehad en sindsdien vond ik het eigenlijk belangrijker om niet geraakt te worden of zo min mogelijk de bal te hebben om zo min mogelijk te kunnen verprutsen
Helaas deden we nooit minder "gevaarlijke" sporten als ballet ofzo.
Een paar maanden geleden heb ik nu jaren later wel zelf een keertje een proefles ballet gedaan en vond dat wel cool eigenlijk. Had ook niet het idee dat ik anders was als derest van de meiden. Ik droeg zelf een turnpakje en broekje en maillot, en weet zeker dat dit als "niet cool" wordt gevonden, maar vond het eigenlijk best wel leuk om een keertje mee te doen met een les, en was eigenlijk veel moeilijker dan ik verwacht had.
Je hebt ook dit soort dingen, staat best stoer eigenlijkquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:19 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Dan wordt het toch eens tijd om over je angst heen te komen![]()
Maar sirieus, ja het is een vrouwenbadpak, en ik vond het doodeng de 1e keer.
Ik was als de dood om keihard uitgelachen te worden (en dat is ieders goed recht natuurlijk), maar na het zwembad ingelopen te zijn bleef het stil! (geen keihard gelach, niet een heel zwembad dat naar me keek, helemaal niks.)
Gewoon de trap opgelopen en na even wachten van de glijbaan gegaan zonder enige reactie. Ook tijdens het zwemmen, merkte ik totaal niks en was ik na 10 minuten al mijn badpak vergeten en gewoon eens mezelf kunnen zijn tijdens het zwemmen.
En iemand die zichzelf "badpakman" noemt vind ik wel ver gaan, in de zin van dat mijn leven niet om badpakken draait. Er is wel een forum (http://manneninbadpak.fr.yuku.com/) maar ik ga toch liever gewoon lekker zwemmen als me tijd daar besteden.
Dat! Bekrompen mensen die anders oordelen hierover.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:34 schreef Fylax het volgende:
Erg fijn voor je TS dat je lekker kunt zwemmen op de manier die jij wil.
Jawel hoor tijden zijn veranderd jongens mogen niks meer dragen dan over de knie. En boven hun buik. Ze dragen nu vooral Arena zwembroeken.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wedstrijdzwemmers doen niks anders.
De anatomie van een man en een vrouw is een beetje verschillendquote:Op zondag 12 juli 2015 14:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dan heeft hij een fetish, dan is dat toch nog steeds geen probleem?
Ballet is een edele sport die je gewoon als man kan doen alhoewel ik de tutu aantrekken aan de dames zou overlaten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 07:28 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Heel soms hadden we een saaie les, en ondanks dat het dan saai was was ik dan blij niet mijn leven te hoeven riskerenBlij dat het alweer jaren geleden is, en dat nooit meer hoef te doen.
En ik weet niet hoe ik mezelf zie of zou willen zien. Soms droom ik echt om gewoon even net als alle meiden te zijn en dezelfde dingen te kunnen dragen en doen. Dus dat ik van jongs af aan al het liefst een badpak draag is dus niet geheel onverklaarbaar.
Tijdens de ballet les had ik niet het idee dat er ook maar iemand me niet accepteerde zoals ik was. Maar tegen me ouders en familie durf ik het niet te zeggen, en die balletschool was zo'n uur rijden vanaf hier, dus was het lastig om echt op ballet te gaan.
Vaak droom ik ervan om gewoon voor 1 dag eens een meid te zijn, soms denk ik ook dat ik me niet moet aanstellen en als ik dit wil gewoon bijv. eens een dagje naar de veluwe of ergens anders heen moet gaan waar ik geen bekenden tegen kom en mezelf te verplichten een rokje en maillot bijv. te dragen, of gewoon eens te gaan shoppen ergens.
Sjoerd is degene die het draagt en hij heeft er geen problemen mee. Ik dan ook niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:46 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
De anatomie van een man en een vrouw is een beetje verschillend. Wanneer een man een badpak voor vrouwen zal dragen zal de bovenkant vormloos zijn en los hangen omdat de man niets heeft om mee te vullen en de onderkant is geen ruimte gelaten voor de ballen dus het zal waarschijnlijk knellen als en malle.
Het is net zo debiel als een broek voor vrouwen dragenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Sjoerd is degene die het draagt en hij heeft er geen problemen mee. Ik dan ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |