waar zie jij een vrouw dan? Ik zie Michael Phelps en Bruce Jenner.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Een vrouw in een mannenbadpak, dat kan toch niet
quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
waar zie jij een vrouw dan? Ik zie Michael Phelps en Bruce Jenner.
Het lijkt MIJ dat zo'n boxerbroekje wat prettiger om je kont en zaakje zit, en dat je je niet continue druk hoeft te maken of alles nog wel op z'n plek zit. Ook is de pasvorm afgestemd op het lichaam van een man.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:38 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Zelf vind ik dit te professioneel overkomen voor iemand die gewoon wat recreatief/banen komt zwemmen. Als ik gewoon zwem ga ik in vergelijking met veel zwemmers als een slak door het water. En in een bad als het tikibad waar je meer voor de glijbanen heen gaat, lijkt het me al helemaal "vreemd". Vreemd tussen haakjes, want ik snap best dat ik ook wat vreemd ben
Bruce Jenner is tegenwoordig een vrouw toch?quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
waar zie jij een vrouw dan? Ik zie Michael Phelps en Bruce Jenner.
Als man, in een vrouwenbadpak. Dat zit toch ook gewoon niet lekker? Wat doe je met de loze ruimte waar normale vrouwen hun tietjes laten? Waar laat je je zak?quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:38 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Vreemd tussen haakjes, want ik snap best dat ik ook wat vreemd ben
Je spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:07 schreef gewoonmeppen het volgende:
Dat je zo lekker makkelijk van de glijbaan glijd of dat je geen stijve tepels krijgt is een badpak is gewoon een lulverhaal
Trek er maar eens een badpak aan dan zul je merken dat dat allemaal wel meevalt. Ruimte genoeg van onderen en van boven ook rek genoeg. Sportbadpak wordt niet met borstmaten verkocht dus cupje A tot DD past ook. Wat ik eerder zei van dat soms het niet past is bij sommige string vormen van lingerie.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als man, in een vrouwenbadpak. Dat zit toch ook gewoon niet lekker? Wat doe je met de loze ruimte waar normale vrouwen hun tietjes laten? Waar laat je je zak?
Waarom draag jij dan liever een vrouwnbadpak dan een mannelijke variant? Zo'n eentje met pijpjes.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:05 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Jeetje, die gast houd ook wel van hele opvallende kleuren.... http://partyflock.nl/imag(...)4c51d8b3291a00a45125 dit kan echt niet.
Tering. Mooie mannen bestonden in 1910 al.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:46 schreef Jaden het volgende:
Pas maar op, zo wordt het nog een hit en loopt iedereen er in.
Deze foto is uit 1910, weer eens wat anders.
[ afbeelding ]
Je hoeft niet per se regelmatig naar zwembaden te gaan om een badpak te dragen...quote:Op donderdag 4 december 2014 03:10 schreef -Hakuna- het volgende:
Best wel een aanstekelijk topic, een vrouwen badpak zou gezien mijn lengte, vrouwelijk slank figuur en mijn lang haar zeker niet slecht staan.![]()
Alleen ik kom nooit in zwembaden.
Ik heb er ook geen probleem mee, ieder zijn ding, helemaal zelf weten. Maar ik zou wellicht wel hardop lachen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:30 schreef Poesopstokje het volgende:
Oh, en volgens mij is het een probleem wat meer bij de mannen ligt dan bij de vrouwen. Ik denk dat er aanzienlijk minder vrouwen problemen mee zouden hebben dan mannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |