Ach, we kunnen toch gewoon antwoord geven.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:52 schreef Lienekien het volgende:
Hou jij nou een user de hand boven het hoofd die altijd alleen maar vraagt en nooit zelf iets bijdraagt?
Inderdaad, gaat nergens over.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:58 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja hooorrrrrr, daar gaan we weerrrrrrrrr!!!
Is dat zo? Dan neem ik onmiddellijk mijn woorden terug.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:59 schreef hottentot het volgende:
[..]
Inderdaad, gaat nergens over.
TS heeft in 2011 zelfs nog in een topic van een ander gepost.
Neequote:Op dinsdag 2 december 2014 19:49 schreef Vonkenboer het volgende:
Stucloper wat je kunt kopen is toch vrijwel altijd gemaakt van afgekeurde kartonnen verpakkingen ?
Dat mag best een vervelend gevoel zijn; maar dan ga daar zelf de user in kwestie maar mee lastig vallen. En niet hier in dit topicquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:05 schreef Tha_Duck het volgende:
Lekker gemod Vonkenboer. Prima dat je de discussie een halt wil toeroepen, maar dat bereik je niet door verwijderen van een berg reacties. Er heerst duidelijk een vervelend gevoel bij een hoop users over dit soort vragers, negeren is dan toch niet de oplossing? Het is tenslotte een vrij forum waar je enkel mag vragen, maar waarom mag je geen kritiek leveren op een vrager?
Fok! kan enkel bestaan door users die vragen en bijdragen, niet door enkel vragers of enkel bijdragers.
Is dit werkelijk een oproep om TS vervelende pm's/dm's te sturen of lees ik het verkeerd?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:20 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat mag best een vervelend gevoel zijn; maar dan ga daar zelf de user in kwestie maar mee lastig vallen. En niet hier in dit topic![]()
Mocht iemand zijn reactie missen..
Dat dusquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:46 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Zoals al meerdere mensen zeiden:
Stucloper is niets meer of minder dan afgekeurd (drukfout bijvoorbeeld) karton voor appelsap etc.
De "luxere" versies hebben dan nog een witte of antracietgrijze laag over de opdruk zodat het er wat sjieker of meer "dedicated" uitziet.
Dat laagje slijt er na verloop van tijd af. Kan me herinneren dat Gieliovd begon met een zwarte laag en eindigde in vale taksi-verpakkingen.
Oud bekende van me is/was drukker en die heeft ooit verteld dat het "opstarten" nogal wat werk was voordat het perfect was. Dus ze zullen aardig wat metertjes verpesten. En anders is het gewoon geen inkt meer toevoegen en lekker cheap-ass metertjes maken gok ik zo.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:07 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze het productieproces voor die sappakken nu eindelijk een keer onder controle hebben![]()
Op een gegeven moment zal dat spul vast wel een keer gemaakt zijn als alleen stucloper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |