Ik kan Keith Deller niet serieus nemenquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Desnoods gaan ze spelers coachen en bezighouden zoals Keith Deller ook Adrian Lewis helpt.
Powergodquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Porkbeansgeneraal
[..]
Ik kan Keith Deller niet serieus nemen
Nog lang? Of nacht dienst?quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Werken![]()
Wat komt er dan uit je mond als je dat krijgt
hoezo niet.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik kan Keith Deller niet serieus nemen
Vreemde darter vond ik hem ...quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hoezo niet.
trouwens michael smith tegen mensur suljovic, hopelijk draait mensur hem helemaal mad.
nee, strandde in de qualifierquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vreemde darter vond ik hem ...
Dat wint Suljovic wel . Doet Dennis Smith ook weer mee ?
hele avond , gelukkig is het thuiswerk.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Nog lang? Of nacht dienst?
Kwijl
En dit gezicht.
[ afbeelding ]
Toch mis ik de BDO op volle sterkte ...quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, strandde in de qualifier
wel nice dat het toernooi tegenwoordig zo gegroeid is dat je niet meer klakkeloos 1tjes in kunt vullen.
Ah da's wel nice.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
hele avond , gelukkig is het thuiswerk.
Kwijlen is vies
Druk met de studie en van alles en nog watquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vreemde darter vond ik hem ...
Dat wint Suljovic wel . Doet Dennis Smith ook weer mee ?
Kleine zaaltjes vind ik stiekem toch het leukst. Als je die beelden van Circus Tavern weer eens bekijkt en jaarlijks naar Frimley Green kijkt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toch mis ik de BDO op volle sterkte ...
Mooi mooiquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Druk met de studie en van alles en nog wat
En met jou
Limieten van watquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mooi mooi
Ik loop tegen mijn limieten aan maar verder gaat het ook wel goed
Klopt , klein is veel knusser . Wat aan de PDC haat is dat commerciële , met al die entrances , die teringwijven etcquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kleine zaaltjes vind ik stiekem toch het leukst. Als je die beelden van Circus Tavern weer eens bekijkt en jaarlijks naar Frimley Green kijkt.
Tegenwoordig zitten de mensen zo ver van het publiek af. Zie je nu ook gebeuren met de world matchplay toen vroeger de trap van het podium gewoon van voor het bord zit.
Stress door werk . gelukkig is het zo kerst, oud en nieuwquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Limieten van wat
Gewoon verleggen die handel
die reclames vind ik het meest irritant. je ziet ook gewoon duidelijk dat veel spelers uit hun flow worden gehaald door zo'n reclame.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt , klein is veel knusser . Wat aan de PDC haat is dat commerciële , met al die entrances , die teringwijven etc
Katten die kwijlen doen me altijd aan deze denken.. zoooo cute.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mijn kat doet dat al genoeg op mij
Voor de echt viesdikke spelers is een pauze handig maar inderdaad , het maakt het spel oneerlijk op een manierquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die reclames vind ik het meest irritant. je ziet ook gewoon duidelijk dat veel spelers uit hun flow worden gehaald door zo'n reclame.
Die is een beetje debiel hahahahquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Katten die kwijlen doen me altijd aan deze denken.. zoooo cute.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |