Die stond er vorig jaar ook al inquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Making Plans For Nigel staat er ook weer inFeest in huize Mexi
Ja, maar bijna onderaan.quote:
Ik had liever 'vernieuwing' gezien doordat platen die er al 10 jaar in horen er eindelijk in staanquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eindelijk, de vernieuwing van de lijst is on, met wat nieuwe platen die erin horen.
Jammer van belegen klassiekertjes die hier wel echt pijn van ondervinden, maar ik denk dat dit goed is voor de komende jaren.
Dan leer je het een en het ander nog wel kennen denk ik.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga tijdens de Top echt heel vaak roepen: dit ken ik niet
Dat houd je alleen tegen met een leeftijdsgrens die te kort isquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had liever 'vernieuwing' gezien doordat platen die er al 10 jaar in horen er eindelijk in staan
De hits van nu moeten zich eerst maar eens bewijzen
Dat is toch juist wat er gebeurt? Smashing Pumpkins, Blur, Arctic Monkeys zijn toch alweer 10 jaar oud?quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had liever 'vernieuwing' gezien doordat platen die er al 10 jaar in horen er eindelijk in staan
De hits van nu moeten zich eerst maar eens bewijzen
Heb vorig jaar op Senses Working Overtime gestemd, tevergeefs. En staat er nu weer niet in.quote:
Alles wat het afgelopen jaar in de hitlijsten heeft gestaan is te nieuwquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat houd je alleen tegen met een leeftijdsgrens die te kort is
Geen Eddie Money meer in de lijstquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eindelijk, de vernieuwing van de lijst is on, met wat nieuwe platen die erin horen.
Jammer van belegen klassiekertjes die hier wel echt pijn van ondervinden, maar ik denk dat dit goed is voor de komende jaren.
Ow, die wel ja, ik reageerde meer op het Dotan en Blauwzoen enzoquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch juist wat er gebeurt? Smashing Pumpkins, Blur, Arctic Monkeys zijn toch alweer 10 jaar oud?
Die zoekt automatisch die site af?quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:42 schreef Pino112 het volgende:
@Frits: Nee, scriptje maken icm database met de nummers van vorig jaar
Ja maar dat had je ieder jaar al. Niks nieuws onder de zon.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, die wel ja, ik reageerde meer op het Dotan en Blauwzoen enzo
Daarom klaag ik daar ieder jaar overquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar dat had je ieder jaar al. Niks nieuws onder de zon.
Was met Skyfall het toppunt. Stond tegelijkertijd in de top40 en top2000 als ik me goed herinnerquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, die wel ja, ik reageerde meer op het Dotan en Blauwzoen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |