Ik denk dat dat nummer in de top 2000 staat omdat die destijds met het MH17 gebeuren helemaal plat gedraaid isquote:
Ik zit op een telefoon. Selecteren van velden op de mobiele site van fok werkt erg slechtquote:
En One More Time ookquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:35 schreef Homdeck het volgende:
Around the World van Daft Punk staat er zelfs in
Misschien kan ie er ook weer uitgefreechoiced wordenquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:34 schreef wolfrolf het volgende:
London grammar - Stronger is toch erin ge-free choiced!
eejjjjjjjjjjjjjquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:37 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien kan ie er ook weer uitgefreechoiced worden
Neequote:Op dinsdag 2 december 2014 18:37 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien kan ie er ook weer uitgefreechoiced worden
Die stond er vorig jaar ook al inquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Making Plans For Nigel staat er ook weer inFeest in huize Mexi
Ja, maar bijna onderaan.quote:
Ik had liever 'vernieuwing' gezien doordat platen die er al 10 jaar in horen er eindelijk in staanquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eindelijk, de vernieuwing van de lijst is on, met wat nieuwe platen die erin horen.
Jammer van belegen klassiekertjes die hier wel echt pijn van ondervinden, maar ik denk dat dit goed is voor de komende jaren.
Dan leer je het een en het ander nog wel kennen denk ik.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga tijdens de Top echt heel vaak roepen: dit ken ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |