Op stage bij mij zijn er best veel ouders gemengd o.a. Marokkaan met een Nlse. Beiden advocaten en de rest hebben ook allemaal een goede baan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Valt allemaal wel mee. Tenzij je op een mbo school zit
Slecht argument.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Op stage bij mij zijn er best veel ouders gemengd o.a. Marokkaan met een Nlse. Beiden advocaten en de rest hebben ook allemaal een goede baan.
Die van jou is gebaseerd op officiële studies? Beiden zijn precies het zelfde, alleen omdat je de een niet leuk vind is het een slecht argument. Jammer hooWr.quote:
Nee, ik ben een man en jij een vrouw. Lijkt me vrij logisch.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Die van jou is gebaseerd op officiële studies? Beiden precies het zelfde, alleen omdat je de een niet leuk vind is het een slecht argument. Jammer hooWr.
Als je edit tik hooWr dan ook even goedquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Die van jou is gebaseerd op officiële studies? Beiden zijn precies het zelfde, alleen omdat je de een niet leuk vind is het een slecht argument. Jammer hooWr.
1 + 25 jaar?quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:03 schreef Montelly het volgende:
We praten over leeftijdscategorie +25jr.
Jongetje bedoel je. Zo mans als de gasten beschreven in de TT zul je niet worden.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, ik ben een man en jij een vrouw. Lijkt me vrij logisch.
Nee dat was de bedUUling.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als je edit tik hooWr dan ook even goed
Wat niet weet wat niet deert.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Jongetje bedoel je. Zo mans als de gasten beschreven in de TT zul je niet worden.
[..]
Nee dat was de bedUUling.
Dit. De gemiddelde NL'se man heeft geen ruggengraat en baardgroei.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:22 schreef Montelly het volgende:
Ik denk persoonlijk dat Nederlandse man gewoon niet voldoet aan het "man zijn" anno 2014.
Dan zouden ze wel een Nederlandse man kiezen, die zijn een stuk makkelijker te temmen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:37 schreef Mr.Ping het volgende:
Ze zoeken een betrouwbare partner, die niet gaat lopen als ze een kind verwekt hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |