Alice Cooperquote:
muddy waters? bill withers?quote:
How you gonna see me nowquote:
Ik ookquote:Op woensdag 3 december 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
Waarom denk ik bij Dream on altijd eerst dat het Stairway to Heaven is..maar ook echt altijd
Gewoon doen!quote:Op woensdag 3 december 2014 20:30 schreef AF_ het volgende:
Mijn verzoekjes passen hier niet echt tussen
We krijgen zo een nieuwe poll dus nieuwe kansenquote:Op woensdag 3 december 2014 20:30 schreef AF_ het volgende:
Moet ook niet, liefst een totaal ander genrequote:Op woensdag 3 december 2014 20:30 schreef AF_ het volgende:
Army of Lovers - Obsessionquote:Op woensdag 3 december 2014 20:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet ook niet, liefst een totaal ander genre
Offf de beat van Eminem lijkt op het deuntje van dit liedje?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:30 schreef Ro-ald het volgende:
deuntje lijkt op een beat van liedje van Eminem
kan ookquote:Op woensdag 3 december 2014 20:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Offf de beat van Eminem lijkt op het deuntje van dit liedje?
quote:
"Sing for the Moment" is een single van rapper Eminem. Het nummer bevat elementen van "Dream On" van rockgroep Aerosmithquote:
En toch he? Ik blijf dit een totaal non Aerosmith nummer vinden.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:32 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
"Sing for the Moment" is een single van rapper Eminem. Het nummer bevat elementen van "Dream On" van rockgroep Aerosmith
quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:32 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
"Sing for the Moment" is een single van rapper Eminem. Het nummer bevat elementen van "Dream On" van rockgroep Aerosmith
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |