SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening m[img]ee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zettenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Mwah elke vorm van overdadige censuur is natuurlijk treurnis.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:24 schreef Fok-it het volgende:
In een paar sexual act kan ik nog inkomen maar sommige
kaolo pakisquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://en.wikipedia.org/w(...)exploitation_scandal
Even kotsen
Zoals?quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik de kwaliteiten had was ik geneeskunde gaan studeren. Maar daar ontbreken mij enkele cruciale kwaliteiten voor.
Wel interessant.
Welke kwaliteitenquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik de kwaliteiten had was ik geneeskunde gaan studeren. Maar daar ontbreken mij enkele cruciale kwaliteiten voor.
Wel interessant.
Die ontbreken bij mij ook wel ja.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De kwaliteiten voor discipline en mentaliteit.
Kutleef ja.Had ik ook welwat meer van mogen hebbenquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De kwaliteiten voor discipline en mentaliteit.
Joran van der Sloot had er ook weinig moeite mee.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:30 schreef JanCees het volgende:
Wat is er mis met vrouwenhandel dan???
Anders gewoon arts geworden toch.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kutleef ja.Had ik ook welwat meer van mogen hebben
Anders had ik sowieso wel op een hoger niveau opleiding gaan volgen ja.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Anders gewoon arts geworden toch.
maarja niks aan te doen helaasquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anders had ik sowieso wel op een hoger niveau opleiding gaan volgen ja.
Gewoon politicus worden, hoef je niks voor te kunnen of te weten.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Anders gewoon arts geworden toch.
Sad but true ja.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon politicus worden, hoef je niks voor te kunnen of te weten.
Hier heb je gewoon ministers van Defensie die actief hun dienstplicht hebben ontlopen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sad but true ja.
Iedereen die wat kan gaat niet de politiek in
Vrije Universiteit?quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:42 schreef JanCees het volgende:
Er is een opleiding bij VU, bijna een exacte kopie van wat ik nu doe maar dan dus WO
En nu die vrouw tochquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier heb je gewoon ministers van Defensie die actief hun dienstplicht hebben ontlopen.
Niet duurder dan andere unis ?quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrije Universiteit?
Dat is toch koala duur?
Misschien bedoel ik dan de Open Universiteitquote:
Rompuy krijgt kleine 7 tonquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:35 schreef Insomnia_ het volgende:
maar wat wil je met de achterlijk lage minister salarissen in Nederland.
Ben je ook mooi gek.
zal ie wel verdient hebbenquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Rompuy krijgt kleine 7 ton
iedereen valt erover
welkquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goedenavond
Gepost vanaf mijn nieuwe telefoon
goed hoorquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe voelt het om geen ban meer te hebben?
Dit is een iPhone 4 met zelfs nog 16GB. De versie van toen de 4S nog niet eens bestond. Schat al wel zo'n 5 jaar oud. Sloom geworden, batterij loopt snel leeg en wil weer eens wat nieuwsquote:
gelijk djoekenquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:45 schreef JanCees het volgende:
Mensen in mijn project kunnen slecht engels
Snap er niks van
iphone 6quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit is een iPhone 4 met zelfs nog 16GB. De versie van toen de 4S nog niet eens bestond. Schat al wel zo'n 5 jaar oud. Sloom geworden, batterij loopt snel leeg en wil weer eens wat nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |