King, Barney, Klaasenquote:Op maandag 15 december 2014 23:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zullen er wel meer zijn , Ze laten nu ook alleen het blije gedeelte zien

Moet je mss wel zijn om zoveel te winnenquote:Op maandag 15 december 2014 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Taylor is gewoon een lul op het podium.

Lijkt me wel z,on type die zijn eigen afscheid gaat regisseren . bijv met een wereldtitel en een dag erna of vlak na de wedstrijd zeggen dat ie ermee ophoudtquote:Op maandag 15 december 2014 23:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij mag van mij wel winnen. Hij moet toch een keer stoppen en hopelijk wel als nummer 1.

Hij heeft toch al aangegeven nog twee jaartjes door te gaan en dan daarna alleen nog eventueel de premier league te spelen voor de sport?quote:Op maandag 15 december 2014 23:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lijkt me wel z,on type die zijn eigen afscheid gaat regisseren . bijv met een wereldtitel en een dag erna of vlak na de wedstrijd zeggen dat ie ermee ophoudt

bron?quote:Op maandag 15 december 2014 23:57 schreef Sportex het volgende:
[..]
Hij heeft toch al aangegeven nog twee jaartjes door te gaan en dan daarna alleen nog eventueel de premier league te spelen voor de sport?

En terecht welquote:Op maandag 15 december 2014 23:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lijkt me wel z,on type die zijn eigen afscheid gaat regisseren . bijv met een wereldtitel en een dag erna of vlak na de wedstrijd zeggen dat ie ermee ophoudt

Dat weet ik zo niet. Dat zei hij ergens in een interview. Hij gaf ook aan dat hij met het huidige drukke programma moeite had en verwacht dat dat snel zal verergeren.quote:

Had toch zoiets afgesproken met PDC?quote:Op maandag 15 december 2014 23:59 schreef Sportex het volgende:
[..]
Dat weet ik zo niet. Dat zei hij ergens in een interview. Hij gaf ook aan dat hij met het huidige drukke programma moeite had en verwacht dat dat snel zal verergeren.

Leeftijd begint nu al een rol te spelen ja , niet altijd meer superieur aan iedereenquote:Op maandag 15 december 2014 23:59 schreef Sportex het volgende:
[..]
Dat weet ik zo niet. Dat zei hij ergens in een interview. Hij gaf ook aan dat hij met het huidige drukke programma moeite had en verwacht dat dat snel zal verergeren.

Scorend is hij nog steeds steengoed. Dubbelend wordt het al wat moeilijker.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leeftijd begint nu al een rol te spelen ja , niet altijd meer superieur aan iedereen

Hij zal van de PDC tot z'n 80e wel premier league mogen spelen. Ranking of niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:00 schreef jaykop het volgende:
[..]
Had toch zoiets afgesproken met PDC?

Maar vroeger was die veel beter , laat nu nog sporadisch zien waartoe die in staat isquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scorend is hij nog steeds steengoed. Dubbelend wordt het al wat moeilijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |