Nee, ok. Misschien ben ik gewoon een beetje allergisch voor alle OMG als je obees bent dan... Na mijn "suikerziekte" en "risicozwangerschap".quote:Op 2 december 2014 12:11[/url] schreef Stormqueen het volgende:[/b]
[..]
dat noem je dan toch niet generaliseren? Ook niet iedereen met een biertje op gaat op zijn kind liggen, maar t is wel een risico
Dokter had ook een sterk vermoeden. Geen overduidelijke symptomen bij baby maar wel mijn tepels en lichte waas bij baby. Dat wordt dus wassen wassen wassen en smeren. Meh. Ik heb echt een toffe dokter trouwens!quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
Snap ik kwak
Ik denk dat t ook te maken heeft met het feit dat er bij echt extreem zware mensen makkelijk een vetrol over de luchtwegen kan zakken. Ik merk het zelf al met mijn grote borsten. Ik ga niet slapen met ontblote borsten waar de baby tegenaan ligt.
Ik hoop dat je geen spruw hebt!
baby echt zo van: hou es op met afleiden moeders! Ik kijk!quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dokter had ook een sterk vermoeden. Geen overduidelijke symptomen bij baby maar wel mijn tepels en lichte waas bij baby. Dat wordt dus wassen wassen wassen en smeren. Meh. Ik heb echt een toffe dokter trouwens!
Oh en dit is mijn ochtend[ link | afbeelding ]
Omdat ik filmde. Ik zweer, hij trollt me. Ik hoor lieve geluidjes, pak mn telefoon, film ennnn stil. Stop met filmen, geluidjes aanquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
baby echt zo van: hou es op met afleiden moeders! Ik kijk!![]()
(Geluidloos? Hoe???)
Oh! Ja baby vindt de mobiel zonder geluid ook prima. Gekkie. Ik denk dat TLC my gypsy wedding op de achtergrond al tof genoeg was ofzo.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:53 schreef Dyre het volgende:
Leuk kwak om ook eens je stem te horenMooi mannetje heb je!
En ik denk dat SQ de TinyLove bedoelt misschien?
valt gek genoeg erg mee! Is goed te doen. Alleen wel lastiger als je een klassieke jeans draagt, ivm dichtdoenquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:57 schreef krijgerrtje het volgende:
Skittles![]()
Plassen met een draagdoek lijkt me trouwens ook een uitdaging![]()
En kwakhij lijkt op je!
Ik heb bovenaan een knopje voor hard, matig of geen geluid. Daaronder een voor uit, aan en aan met lichtje.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, hoe? Mijn tiny love kan dat volgens mij niet
Yup.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Met draagdoek op de wc gaat prima, alleen oppassen dat je staart niet in de pot hangt
nee, ik mag wel zitten namelijkquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:07 schreef Skittles het volgende:
Gaan jullie baby's dan niet enorm spartelen, huilen en proberen zich af te zetten als je zit en ze not amused zijn? Doet Lou namelijk wel en dan kan plassen en de handelingen daarna best lastig zijn
Ik kan niet om hem heen bij mn hoohah dus ik knoop m los en laat m jenken in de box als ik moet poepen. Plassen houd ik gewoon een paar uur opquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:07 schreef Skittles het volgende:
Gaan jullie baby's dan niet enorm spartelen, huilen en proberen zich af te zetten als je zit en ze not amused zijn? Doet Lou namelijk wel en dan kan plassen en de handelingen daarna best lastig zijn
Downton Abbeyquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik dacht een Zoë te doen vandaag qua huishouden maar toen hield de baby niet op met huilen en viel de fles groene zeep om en nu heb ik het maar opgegeven en kijk ik maar Downton Abbey.
achterlangs vegen jonge!quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik kan niet om hem heen bij mn hoohah dus ik knoop m los en laat m jenken in de box als ik moet poepen. Plassen houd ik gewoon een paar uur op
ik gaf een beetje over in mijn mondquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:11 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja dit! Of wat wcpapier om de toiletborstel wikkelen en gaan met die banaan.
Ook als ze honger heeft of welke andere redenen er zijn om gewoon een lekker potje te janken?quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik mag wel zitten namelijk
nee, dan nietquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:14 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ook als ze honger heeft of welke andere redenen er zijn om gewoon een lekker potje te janken?![]()
Zolang ze maar volgepropt met melk is en een schone luier heeft mag ik zitten. Dat is nu niet van toepassing
Nu weet je hoe je baby zich voeltquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik gaf een beetje over in mijn mond
quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:11 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja dit! Of wat wcpapier om de toiletborstel wikkelen en gaan met die banaan.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:17 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nu weet je hoe je baby zich voelt
Ja mn kont zou nog wel gaan. De voorkant jonguh daar kan ik achterlangs niet bij hoor!quote:
Vlgs mij kun je rapley en pureetjes gewoon combineren. Dat is mijn voornemrn althans.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:13 schreef Chanty het volgende:
Diep respect Zoe hoe je dat allemaal doet met drie kindjes. Ze zijn wel heeeeuuuul schattig
En ziet er knus uit skittles
Wat ik mij afvroeg: hoe doen rapley-ouders dat met hun kinderen op het kdv? Krijgen ze daar wel gewoon iets gevoerd wat je meegeeft of doen die ook mee met rapley? Erg leuk zo'n baan in het vooruitzicht maar het valt dus lekker samen met het starten van de bijvoeding. Dan weet ik nog niet eens of het ons gaat lukken met rapley en dan zou ik het vreemden moeten laten doen ook nogDaarbij kan ik me voorstellen dat ze geen tijd hebben om na het eten mijn kind te wassen omdat er banaan in zijn haar plakt of zo
Ik snap het niet. Kun je 't niet ff schematisch weergeven in Paint ofzeauquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja mn kont zou nog wel gaan. De voorkant jonguh daar kan ik achterlangs niet bij hoor!
Ik voel me op de wc altijd al een soort t-rex
Importquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:10 schreef Skittles het volgende:
Ik had trouwens wat meer een Haagse tongval verwacht Kwak
quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:22 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Kun je 't niet ff schematisch weergeven in Paint ofzeau
Die heb ik ook.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Import![]()
Opgegroeid tussen Gouda en Alphen a/d Rijn in, en daarns tien jaar in Leiden gewoond. Pas drie jaar in DH...
Ik heb wel een Leidse Rwrwrwrw
Ik gaf een lijst van wat R mocht hebben op het kdv met de vraag of ze haar niet wilden voeren maar gewoon zelf laten etenquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:13 schreef Chanty het volgende:
Diep respect Zoe hoe je dat allemaal doet met drie kindjes. Ze zijn wel heeeeuuuul schattig
En ziet er knus uit skittles
Wat ik mij afvroeg: hoe doen rapley-ouders dat met hun kinderen op het kdv? Krijgen ze daar wel gewoon iets gevoerd wat je meegeeft of doen die ook mee met rapley? Erg leuk zo'n baan in het vooruitzicht maar het valt dus lekker samen met het starten van de bijvoeding. Dan weet ik nog niet eens of het ons gaat lukken met rapley en dan zou ik het vreemden moeten laten doen ook nogDaarbij kan ik me voorstellen dat ze geen tijd hebben om na het eten mijn kind te wassen omdat er banaan in zijn haar plakt of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |