Thanks!quote:
Thanks!quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:06 schreef -Richard- het volgende:
Ziet er goed uit!! En erg mooi om te volgen en tevens óók nog eens leerzaam.
Thanks!quote:
Thanks!quote:
Hehe, zou wel moeten he.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wordt dat nou jou zolderkamer waar je gaat Fokken![]()
Thanks!quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:01 schreef bleiblei het volgende:
Gaaf man zo! Dat is wel spanten maken voor gevorderden op deze manier.
Wordt ook een mooie opslagruimte bovenin je garage.
Thanks!quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:26 schreef Zonnekoning het volgende:
Ziet er tof uit!
Persoonlijk denk ik dat die verbinding met je muurplaat wel iets steviger kan, alleen een badhoek lijkt me super sterk..
Die bedoel ik inderdaad!quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:44 schreef ueberduitser het volgende:
Hij bedoeld denk ik Bat-hoek of Bat-anker, maar die bestaan niet meer.
Ik zal er nog effe wat schroeven bijdoor jagen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:37 schreef Zonnekoning het volgende:
[..]
Die bedoel ik inderdaad!
Ik zou het in ieder geval vastzetten met zwaardere schroeven, bv houtdraadbouten! Maar is puur op gevoel hoor, kan het niet onderbouwen. Andere optie zou ik ook niet hebben, daar moet je meer een aannemer voor hebben!
Thanks! ach, dat recht blijven is niet zon punt hoor. Profielen netjes stellen en gewoon lang t lijntje blijven werken.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:29 schreef Gruj0 het volgende:
Makrolon.
Ben benieuwd hoe stapelen van bakstenen zal vergaan. Lijkt me een behoorlijke klus alles netjes recht te houden.
thaaanks!quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:13 schreef B2P het volgende:
Prachtig! Echt een mooi project, moet fantastisch zijn als het af is en je in de smeerput van je zelf gebouwde garage staat.
Kwam laatst via de Google-term "motor op het strand' nog op een topic van je op MF terecht geloof ik, haha, mooi topic is dat.
Uis? Ik ben niet zon doorgewinterde fokker. Je moet me even helpen ;pquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:22 schreef Puala het volgende:
Op basis van de UI's denk ik de hele tijd dat Makrolon een gesprek met zichzelf heeft
User icons. Dat plaatje bij de usernamesquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:14 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Uis? Ik ben niet zon doorgewinterde fokker. Je moet me even helpen ;p
haha, ik snap het. Zal eens kijken voor een ui.quote:Op donderdag 5 februari 2015 07:24 schreef Puala het volgende:
[..]
User icons. Dat plaatje bij de usernamesJij hebt er geen toegevoegd, maar B2P, Hans, Gruj en Zonnekoning ook niet. En normaal gebruik ik (en met mij nog heel veel) om gebruikers te herkennen en gesprekken uit elkaar te houden
Wanneer denk je te kunnen Fokken vanaf de zolderquote:Op zondag 8 februari 2015 20:01 schreef Zonnekoning het volgende:
Gaaf man! Begint echt wat te worden!
Wanneer denk je je dakplaten erop te leggen? Paar weken nog?
Vanmiddag al gedaan via mn telefoon. Even sfeer proeven.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wanneer denk je te kunnen Fokken vanaf de zolder
Danku!quote:Op maandag 9 februari 2015 11:27 schreef jdel het volgende:
Ziet er goed uit!
Heb je een detail foto van de latei?
Graag wat voor latei je gebruikt hebt een hoe deze precies op zijn plaats zitquote:Op maandag 9 februari 2015 12:10 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Danku!
Heb ik niet, wat had je graag willen zien? Dan maak ik morgen even een foto.
Dat is toch gewoon een betonlatei en ligt gewoon op de kalkzandsteen, niets bijzonders toch?quote:Op maandag 9 februari 2015 12:59 schreef jdel het volgende:
Graag wat voor latei je gebruikt hebt een hoe deze precies op zijn plaats zit
Is t nu duidelijk dan? Of wil je nog wat weten? Ik ben vergeten om een foto te maken...quote:Op maandag 9 februari 2015 18:16 schreef jdel het volgende:
Dat kon ik juist niet zien. Of iig niet op mijn telefoon dat kan ook haha.
Zulke foto's hou je maar mooi privéquote:nog even met mn gereedschap zwaaien als t vriendinnetje kijkt
Ik doe mn best.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mooi om te zien dat alles gewoon goed aan wordt gepakt.
Thanks!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:27 schreef Gieliovd het volgende:
Voor mij ben je een held, wordt een pracht tent!
Hoezo dan? Ik wil eigenlijk nu eerst de kapconstructie af gaan maken en dan beginnen met de buitenmuren. Als ik de buitenmuren op hoogte heb weet ik ook exact hoe ik met t dak moet uitkomen enzo. Daarbij vind ik t een fijner idee om de buitenmuren er omheen te hebben staan voor die zware kap er op komt te liggen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:37 schreef Barrah het volgende:
[..]
Zulke foto's hou je maar mooi privé![]()
Schiet weer mooi op! Weet je zeker dat je met die platen niet eerder aan het dak wilt beginnen?
Helemaal duidelijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:05 schreef Makrolon het volgende:
Is t nu duidelijk dan? Of wil je nog wat weten? Ik ben vergeten om een foto te maken...
quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:20 schreef Makrolon het volgende:
.............
Daarbij vind ik t ook gewoon leuk om te doen, die platen er mooi in leggen.en vind ik t gaaf om te zien als ze er in liggen. Dat speelt ook mee.
daarom de TS altijd een ander kleurtje laten geven dan de restquote:Op donderdag 5 februari 2015 07:24 schreef Puala het volgende:
[..]
User icons. Dat plaatje bij de usernamesJij hebt er geen toegevoegd, maar B2P, Hans, Gruj en Zonnekoning ook niet. En normaal gebruik ik (en met mij nog heel veel) om gebruikers te herkennen en gesprekken uit elkaar te houden
alleen aan 1 kantquote:Op zondag 22 februari 2015 22:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zijn de hulp spanten al goedgekeurd door Lucille Werner![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |