Ja maar was alweer vergeten of die daarna niet nog gepakt is. Maar misschien kwam die ook nog in de drama scene, waar ze uit de brandweerwagen kwamen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een scene later zag je hem gewoon buiten staan hoor.
Dan moet je een jaar wachten nadat je t seizoen er in een weekend doorheen knalt, ik weet niet of dat beter is voor the walking dead, daarbij is het juist belangrijk om die spanning op te bouwen, een week of langer te gissen over hoe of wat de cliffhanger nou gaat doen, en vind ik het leuk om op fora te speculeren over wat kan gaan gebeuren.quote:
Dat is elk seizoen zo, maar daarvoor hoeft het topic niet op slot.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:07 schreef johnson555 het volgende:
[..]
http://www.amctv.com/the-(...)-returns-in-february![]()
"rustpauze"quote:Op woensdag 10 december 2014 15:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat is elk seizoen zo, maar daarvoor hoeft het topic niet op slot.
Ben geen haumau, maar inderdaad:quote:Op donderdag 11 december 2014 12:17 schreef Amnistia het volgende:
kut man... wachten tot februari...
maar...
Daryl![]()
![]()
![]()
![]()
Juist wel... daryl mag doe muur wel even laten zakken. Doe hij heel soms ook wel, zoals toen carol terug kwam toen ze 'achtergelaten' werd Door rick!quote:Op donderdag 11 december 2014 16:57 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Nee, Daryl moet niet gaan romancen. Ik vind het juist goed dat een man en vrouw zo gewoon goede vriendschap hebben. In 99% van de gevallen leid dat al tot romantische momenten in series/films.
Als hij voor me deur staat... Wil ik graag lekker klef op de bank zitten met hem! Rawwrrrquote:Op donderdag 11 december 2014 17:05 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
En Daryl mag best menselijke trekjes hebben, maar geen klef gedoe. Dat doe je zelf maar thuis op de bank.
Wie wilt er nou romance zien tussen een smerig tokkie ventje en een manwijf ?quote:Op donderdag 11 december 2014 16:44 schreef Amnistia het volgende:
Krijg er echt een kut gevoel bij... ik mis the walking dead
Maar ik had eerder gehoopt op een romance tussen daryl en carol!
Wie weet!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 07:37 schreef lily het volgende:
las dat oorspronkelijk Daryl figuur zo zou zijn, gelukkig hebben ze dat niet gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
quote:
Met Daryl wil ik wel zombies jagen, of op mensen bij gebrek aan beter.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:22 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Als hij voor me deur staat... Wil ik graag lekker klef op de bank zitten met hem! Rawwrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |