Nou, dat had ik uit de serie niet gehaald hoor.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er ook gezegd dat Beth zestien was in de serie ? Volgens mij niet maar merk dat veel mensen dit zomaar aannemen.
http://walkingdead.wikia.com/wiki/Beth_Greenequote:Op donderdag 4 december 2014 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dat had ik uit de serie niet gehaald hoor.
Van wat ik me kan herinneren is er geloof ik tijdens het verblijf in de gevangenis wel eens een hint geweest naar haar leeftijd in de scenes met Carl en Beth, waar Carl interesse leek te hebben. Ze schelen namelijk maar een paar jaar in leeftijd in de serie, en Carl is wat, 13-14 of zo? Dan klopt die 16-17 van Beth wel. Dan hadden we Barl gehad.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er ook gezegd dat Beth zestien was in de serie ? Volgens mij niet maar merk dat veel mensen dit zomaar aannemen.
Ik vind ze dan qua acteurs wel erg verschillen. Hoe ze overkomen.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:37 schreef OMG het volgende:
[..]
Van wat ik me kan herinneren is er geloof ik tijdens het verblijf in de gevangenis wel eens een hint geweest naar haar leeftijd in de scenes met Carl en Beth, waar Carl interesse leek te hebben. Ze schelen namelijk maar een paar jaar in leeftijd in de serie, en Carl is wat, 13-14 of zo? Dan klopt die 16-17 van Beth wel. Dan hadden we Barl gehad.
Of Ceth.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:37 schreef OMG het volgende:
[..]
Van wat ik me kan herinneren is er geloof ik tijdens het verblijf in de gevangenis wel eens een hint geweest naar haar leeftijd in de scenes met Carl en Beth, waar Carl interesse leek te hebben. Ze schelen namelijk maar een paar jaar in leeftijd in de serie, en Carl is wat, 13-14 of zo? Dan klopt die 16-17 van Beth wel. Dan hadden we Barl gehad.
Oh? Wist niet dat er nog een zombieserie kwam.quote:De spinoff van de succesvolle serie The Walking Dead heeft Cliff Curtis gestrikt als hoofdrolspeler.
Dat meldt The Wrap.
De acteur van onder andere de serie Gang Related is de eerste persoon die gestrikt is voor de spinoff, die vermoedelijk de titel Cobalt zal dragen. Het gaat om één aflevering, maar de verwachting is dat de Amerikaanse zender AMC een seizoen zal bestellen.
Robert Kirkman van The Walking Dead zal de aflevering regisseren. Cobalt zal tijdens dezelfde zombieuitbraak als in de populaire serie afspelen, maar dan in een totaal ander gedeelte van de Verenigde Staten.
Vermoedelijk speelt Curtis de rol van Sean Cabrero, een Latijns-Amerikaanse man rond de veertig jaar die voor iedereen het beste heeft.
Echt weer zo'n typisch wijf uit Mericaquote:
Beth was ten tijde van the prison 17 in de serie. Dat is gezegd door die gevangene die later een headshot kreeg van the governor. Die gevangene had interesse in Beth toen ze hoorde dat ze 17 was.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:37 schreef OMG het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 december 2014 22:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
Lullig wat Rick met Bob deed. Leek mij heel redelijke kerel.
boerenkop? Wtfquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Echt weer zo'n typisch wijf uit MericaIk zou haar doen, tuurlijk maar die boerenkop
Wat heeft ze een raar accentquote:
Wat is het probleem met negers in de serie? Er wonen veel afro-amerikanen in het zuiden van de VS, waar de serie zich afspeelt. Dis is het niet gek dat er flink wat in de serie voorkomen.quote:Op maandag 8 december 2014 08:05 schreef Rijst het volgende:
Een neger is dood en die wordt gelojk weer vervangen door een andere neger.
Boerenkop? Ze heet Cohan. Weinig boeren met die achternaam denk ik.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Echt weer zo'n typisch wijf uit MericaIk zou haar doen, tuurlijk maar die boerenkop
Dat witte pakjequote:
Niet.quote:Op maandag 8 december 2014 08:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wat is het probleem met negers in de serie? Er wonen veel afro-amerikanen in het zuiden van de VS, waar de serie zich afspeelt. Dis is het niet gek dat er flink wat in de serie voorkomen.
Ze is Brits en nog een vd betere exemplaren ook.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, het gros daar is inteelt.quote:Op maandag 8 december 2014 12:41 schreef Fer het volgende:
[..]
Ze is Brits en nog een vd betere exemplaren ook.
Misschien hebben de makers zichzelf een of andere politiek correcte limit opgelegd over het aantal vrouwen en minderheden dat een hoofd- of bijrol dient te hebben. Of misschien wel uit marketingoverwegingen, horrorliefhebbers zijn meestal blanke mannen, wie weet levert meer vrouwen en gekleurden nieuwe liefhebbers op en kan men zo de markt uitbreidenquote:Op maandag 8 december 2014 12:01 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Niet.
Maar altijd als er een neger dood gaat komt er een nieuwe voor terug.
Lage eisen heb jij danquote:Op maandag 8 december 2014 08:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Boerenkop? Ze heet Cohan. Weinig boeren met die achternaam denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |