Begin van vorig seizoen werd toch al haar derde vriendje opgevreten door Walkers? Deed haar toen vrij weinig. Die is geen maagd meer geweest hoorquote:
Zou op zich best bij haar irrationele gedrag passen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:15 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Had ze toch maar moeten laten verkrachten?
Daryl had toch ook wel zin in haar?quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:15 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Had ze toch maar moeten laten verkrachten?
quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:11 schreef SunChaser het volgende:
Fox zond gisteren midden in de afl de traileruit voor februari
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:48 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:48 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]Ja, waarom doe je dat nou?!? Nu klikte ik op de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke dan?quote:
Dat doe je echt zelfquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:55 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Ja, waarom doe je dat nou?!? Nu klikte ik op de spoiler.
Ben te nieuwsgierigquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Welke dan?
[..]
Dat doe je echt zelf
In de reclameblokken zag je tot twee keer toe een voorstukje van komende afleveringen. Zo kon je als kijker alvast te weten komen dat Carol wakker zou worden.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:03 schreef Berkery het volgende:
[..]
In de reclameblokken zag je tot twee keer toe een voorstukje van komende afleveringen. Zo kon je als kijker alvast te weten komen dat Carol wakker zou worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Mike op 02-12-2014 16:49:39 ]
Ohh. Ja, ik download. Dus ik zie die reclameblokken nietquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:03 schreef Berkery het volgende:
[..]
In de reclameblokken zag je tot twee keer toe een voorstukje van komende afleveringen. Zo kon je als kijker alvast te weten komen dat Carol wakker zou worden.
dit ja, ik snap de lyrische reacties vorige seizoenen over tyreese nog steeds niet.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:42 schreef DeeCruise het volgende:
Beth dood, en emoboy tyreese loopt nog steeds rond. Wordt gvd tijd dat ze hem eruit schrijven, kan die vent niet meer zien in de serie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |