Ja maar was alweer vergeten of die daarna niet nog gepakt is. Maar misschien kwam die ook nog in de drama scene, waar ze uit de brandweerwagen kwamen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een scene later zag je hem gewoon buiten staan hoor.
Dan moet je een jaar wachten nadat je t seizoen er in een weekend doorheen knalt, ik weet niet of dat beter is voor the walking dead, daarbij is het juist belangrijk om die spanning op te bouwen, een week of langer te gissen over hoe of wat de cliffhanger nou gaat doen, en vind ik het leuk om op fora te speculeren over wat kan gaan gebeuren.quote:
Dat is elk seizoen zo, maar daarvoor hoeft het topic niet op slot.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:07 schreef johnson555 het volgende:
[..]
http://www.amctv.com/the-(...)-returns-in-february![]()
"rustpauze"quote:Op woensdag 10 december 2014 15:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat is elk seizoen zo, maar daarvoor hoeft het topic niet op slot.
Ben geen haumau, maar inderdaad:quote:Op donderdag 11 december 2014 12:17 schreef Amnistia het volgende:
kut man... wachten tot februari...
maar...
Daryl![]()
![]()
![]()
![]()
Juist wel... daryl mag doe muur wel even laten zakken. Doe hij heel soms ook wel, zoals toen carol terug kwam toen ze 'achtergelaten' werd Door rick!quote:Op donderdag 11 december 2014 16:57 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Nee, Daryl moet niet gaan romancen. Ik vind het juist goed dat een man en vrouw zo gewoon goede vriendschap hebben. In 99% van de gevallen leid dat al tot romantische momenten in series/films.
Als hij voor me deur staat... Wil ik graag lekker klef op de bank zitten met hem! Rawwrrrquote:Op donderdag 11 december 2014 17:05 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
En Daryl mag best menselijke trekjes hebben, maar geen klef gedoe. Dat doe je zelf maar thuis op de bank.
Wie wilt er nou romance zien tussen een smerig tokkie ventje en een manwijf ?quote:Op donderdag 11 december 2014 16:44 schreef Amnistia het volgende:
Krijg er echt een kut gevoel bij... ik mis the walking dead
Maar ik had eerder gehoopt op een romance tussen daryl en carol!
Wie weet!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 07:37 schreef lily het volgende:
las dat oorspronkelijk Daryl figuur zo zou zijn, gelukkig hebben ze dat niet gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
quote:
Met Daryl wil ik wel zombies jagen, of op mensen bij gebrek aan beter.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:22 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Als hij voor me deur staat... Wil ik graag lekker klef op de bank zitten met hem! Rawwrrr
Bazenfilm! Vooral de scene met de kat "Is he dead?"quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:13 schreef Berkery het volgende:
Ik kwam er pas geleden achter dat ik zelfs een DVD heb met Norman Reedus
[ afbeelding ]
Die kun je skippen, dat is echt een slechte film. Die hadden ze nooit moeten maken...quote:Op dinsdag 16 december 2014 08:43 schreef So_Surreal het volgende:
Er is ook een deel 2 van Boondock Saints trouwens:
http://www.moviemeter.nl/film/60047
Vrouwelijk hoofdrol gaat gespeeld worden door Kim Dickensquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh? Wist niet dat er nog een zombieserie kwam.
Kan me die linkse meid niet eens herinnerenquote:
Zusje van die rechtse.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:17 schreef MrStock het volgende:
[..]
Kan me die linkse meid niet eens herinneren
Die al gelijk bij die camper werd gepakt? M.a.w. amper mee heeft gedaan... oh dan valt het wel mee met mijn geheugen..quote:
SPOILER: spoilers niet klikken als je niet gespoiled wil worden!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willem Dafoe was ook legendarisch in die film als homoseksuele rechercheurquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:16 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Boondock Saint is ook een bazenfilm.
quote:Op woensdag 31 december 2014 13:54 schreef redboyke het volgende:
net wat leuks gevonden op 9gagleuk die hebben we nog noooooooooooooooooooooit gezienSPOILER: spoilers niet klikken als je niet gespoiled wil worden!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
shut up Scrooge!quote:Op woensdag 31 december 2014 15:38 schreef Beach het volgende:
[..]
leuk die hebben we nog noooooooooooooooooooooit gezien
Ja, bedankt daarvoor nog. Zag het in de AT's voorbij komen (niet mijn MyAts, want wilde dit pas volgen als ik bij was, wat nu dus is), en nu zag ik het dus al een aflevering of 10 aankomen.. Beetje jammer.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wil Beth eren zonder full spoiler te gaan door er rip beth te zetten.
ik had er geen rip Beth gezet he dat was een troll in klb.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, bedankt daarvoor nog. Zag het in de AT's voorbij komen (niet mijn MyAts, want wilde dit pas volgen als ik bij was, wat nu dus is), en nu zag ik het dus al een aflevering of 10 aankomen.. Beetje jammer.
Oh, dit kon ik zien. Dan stonden te topics goed vlakbij elkaar! Sorry!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik had er geen rip Beth gezet he dat was een troll in klb.
Dezelfde reden dat er wel meer personages uit het eerste seizoen niet bij staan...quote:Op zondag 4 januari 2015 13:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom staat Darryl hier niet bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Darylquote:Op zondag 1 februari 2015 19:08 schreef Amnistia het volgende:
Nog een paar dagen en dan weer heerlijk kijken naar Daryl
quote:Op maandag 2 februari 2015 16:46 schreef Amnistia het volgende:
Vroeger was het ookal zn lekker ding...
Zou bijna een daryl adoreer topic openen
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:06 schreef Evertjan het volgende:
nu ook te zien in NL seizoen 1 tm 4 op Netflix
eugenequote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
eugeneVerder in de toekomstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
eugeneJammer genoeg wel. Met zijn kut grijns. Landverrader.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet verklappen! Ik kijk hem morgen pas om 22.00 op fox...quote:Op maandag 9 februari 2015 04:08 schreef OMG het volgende:
Twee reclameblokken meer dan in NL, poe poe. En nog korter ook.
Met Tyreese in dat huis was wel te voorspelbaar. Goede aflevering vond ik het wel verder. En ik ga morgen eens autorijden als Beth.
Dan moet je dit topic niet openen.quote:Op maandag 9 februari 2015 04:18 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Niet verklappen! Ik kijk hem morgen pas om 22.00 op fox...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |