Want Sweet Princess kan alleen over Beth gaan?quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:19 schreef Merkie het volgende:
Beetje spoiler-TT. Moet de aflevering nog kijken. Maar hoeft nu al niet meer dus, thanks.
Heb je weer 45 minuten extra vrij tijd.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:19 schreef Merkie het volgende:
Beetje spoiler-TT. Moet de aflevering nog kijken. Maar hoeft nu al niet meer dus, thanks.
Inderdaad, kon ook over Michonne of Carol gaan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Want Sweet Princess kan alleen over Beth gaan?
Ligt nogal voor de hand inderdaad. Daarnaast is het sowieso een spoiler dat er iemand doodgaat uit de main cast.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Want Sweet Princess kan alleen over Beth gaan?
Nu hebben jullie het helemaal verklaptquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:26 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Inderdaad, kon ook over Michonne of Carol gaan.
Post hier dan niet.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nu hebben jullie het helemaal verklapt. Thanks.
Ja, want dit topic staat gelukkig nog niet vol erover.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nu hebben jullie het helemaal verklapt. Thanks.
Die reacties heb ik nog niet gelezenquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:28 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ja, want dit topic staat gelukkig nog niet vol erover.
Nadat de aflevering was afgelopen op de oost kust van Amerika heeft AMC/Walking dead Facebook pagina doodleuk er op gezet RIP Beth, oftewel iedereen behalve de oost kust is gespoilerd gewordenquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die reacties heb ik nog niet gelezen. Maar oké, dat is mijn eigen schuld. In ieder geval is de TT een dikke spoiler voor iedereen die geen verstandelijke beperking heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |