Wat is het probleem met negers in de serie? Er wonen veel afro-amerikanen in het zuiden van de VS, waar de serie zich afspeelt. Dis is het niet gek dat er flink wat in de serie voorkomen.quote:Op maandag 8 december 2014 08:05 schreef Rijst het volgende:
Een neger is dood en die wordt gelojk weer vervangen door een andere neger.
Boerenkop? Ze heet Cohan. Weinig boeren met die achternaam denk ik.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Echt weer zo'n typisch wijf uit MericaIk zou haar doen, tuurlijk maar die boerenkop
Dat witte pakjequote:
Niet.quote:Op maandag 8 december 2014 08:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wat is het probleem met negers in de serie? Er wonen veel afro-amerikanen in het zuiden van de VS, waar de serie zich afspeelt. Dis is het niet gek dat er flink wat in de serie voorkomen.
Ze is Brits en nog een vd betere exemplaren ook.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Echt weer zo'n typisch wijf uit MericaIk zou haar doen, tuurlijk maar die boerenkop
Niet zo moeilijk, het gros daar is inteelt.quote:Op maandag 8 december 2014 12:41 schreef Fer het volgende:
[..]
Ze is Brits en nog een vd betere exemplaren ook.
Misschien hebben de makers zichzelf een of andere politiek correcte limit opgelegd over het aantal vrouwen en minderheden dat een hoofd- of bijrol dient te hebben. Of misschien wel uit marketingoverwegingen, horrorliefhebbers zijn meestal blanke mannen, wie weet levert meer vrouwen en gekleurden nieuwe liefhebbers op en kan men zo de markt uitbreidenquote:Op maandag 8 december 2014 12:01 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Niet.
Maar altijd als er een neger dood gaat komt er een nieuwe voor terug.
Lage eisen heb jij danquote:Op maandag 8 december 2014 08:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Boerenkop? Ze heet Cohan. Weinig boeren met die achternaam denk ik.
Ja of mensen die hun reactie op Beth's dood op YouTube gooienquote:Op maandag 8 december 2014 20:12 schreef 2Happy4U het volgende:
Mensen die een petitie tekenen om Beth terug te halen.
Haar moeder is Schots en haar vader is Amerikaans en ze is in Amerika geboren.quote:Op maandag 8 december 2014 21:35 schreef frumslegnulk het volgende:
Ik wil me nergens mee bemoeien hoor, maar Lauren Cohan is gewoon Amerikaans (al woont ze in Engeland).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |