Ja, bedankt daarvoor nog. Zag het in de AT's voorbij komen (niet mijn MyAts, want wilde dit pas volgen als ik bij was, wat nu dus is), en nu zag ik het dus al een aflevering of 10 aankomen.. Beetje jammer.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wil Beth eren zonder full spoiler te gaan door er rip beth te zetten.
ik had er geen rip Beth gezet he dat was een troll in klb.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, bedankt daarvoor nog. Zag het in de AT's voorbij komen (niet mijn MyAts, want wilde dit pas volgen als ik bij was, wat nu dus is), en nu zag ik het dus al een aflevering of 10 aankomen.. Beetje jammer.
Oh, dit kon ik zien. Dan stonden te topics goed vlakbij elkaar! Sorry!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik had er geen rip Beth gezet he dat was een troll in klb.
Dezelfde reden dat er wel meer personages uit het eerste seizoen niet bij staan...quote:Op zondag 4 januari 2015 13:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom staat Darryl hier niet bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Darylquote:Op zondag 1 februari 2015 19:08 schreef Amnistia het volgende:
Nog een paar dagen en dan weer heerlijk kijken naar Daryl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |