Bazenfilm! Vooral de scene met de kat "Is he dead?"quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:13 schreef Berkery het volgende:
Ik kwam er pas geleden achter dat ik zelfs een DVD heb met Norman Reedus
[ afbeelding ]
Die kun je skippen, dat is echt een slechte film. Die hadden ze nooit moeten maken...quote:Op dinsdag 16 december 2014 08:43 schreef So_Surreal het volgende:
Er is ook een deel 2 van Boondock Saints trouwens:
http://www.moviemeter.nl/film/60047
Vrouwelijk hoofdrol gaat gespeeld worden door Kim Dickensquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh? Wist niet dat er nog een zombieserie kwam.
Kan me die linkse meid niet eens herinnerenquote:
Zusje van die rechtse.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:17 schreef MrStock het volgende:
[..]
Kan me die linkse meid niet eens herinneren
Die al gelijk bij die camper werd gepakt? M.a.w. amper mee heeft gedaan... oh dan valt het wel mee met mijn geheugen..quote:
SPOILER: spoilers niet klikken als je niet gespoiled wil worden!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willem Dafoe was ook legendarisch in die film als homoseksuele rechercheurquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:16 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Boondock Saint is ook een bazenfilm.
quote:Op woensdag 31 december 2014 13:54 schreef redboyke het volgende:
net wat leuks gevonden op 9gagleuk die hebben we nog noooooooooooooooooooooit gezienSPOILER: spoilers niet klikken als je niet gespoiled wil worden!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
shut up Scrooge!quote:Op woensdag 31 december 2014 15:38 schreef Beach het volgende:
[..]
leuk die hebben we nog noooooooooooooooooooooit gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |