io of se versie? Io versie werkt uitstekend vanavond hier.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef Gezicht het volgende:
Meer mensen die vanavond struggles hebben met Popcorn Time? De gezondheid van een stream is telkens goed met tientallen of meer peers maar als ik ga downloaden krijg ik nog maar twee of drie peers en kom ik niet boven de 100 kbps uit, terwijl mijn internetverbinding prima in orde is.
Hij had een Netflix account en heeft hem opgezegd omdat hij het aanbod niet in contrast vind staan met de kwaliteit. Ik kan me daar erg goed in vinden. Kwantiteit is prima, maar ik vind de kwaliteit van het aanbod echt heel erg matig.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:04 schreef Iwanius het volgende:
Netflix duur...Volgens ben jij gewoon iemand die vind dat alles maar gratis moet zijn en elke uitgave teveel vindt. Enne perse PC (popcorn) willen gebruiken als je ook gewoon uTorrent kan gebruiken.
Niet met unblockaccountjequote:Op maandag 9 maart 2015 15:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Netflix is in ieder geval zwaar overrated.
unblock accountje?quote:
Dus zowel aanbod als kwaliteit is uitstekend? Of zijn ze allebei juist abominabel?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:52 schreef Komakie het volgende:
Hij had een Netflix account en heeft hem opgezegd omdat hij het aanbod niet in contrast vind staan met de kwaliteit.
Hier alles super smooth met IO versie....strange, de problemen die jij hebt met PT.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:22 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb PCT opgegeven, ook met supersnelle ethernet en een 1080 laptop kreeg ik films en series niet smooth. Gebruik t alleen nu nog voor sitcoms die wel een beetje mogen bufferen en series die ik met een half oog kijk. Voor de rest Netflix en Usenet
Maar dan kon je toch van te voren weten? Ik heb Netflix nooit genomen omdat ik alles wat ik interessant vind op een andere manier bekijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:52 schreef Komakie het volgende:
Hij had een Netflix account en heeft hem opgezegd omdat hij het aanbod niet in contrast vind staan met de kwaliteit. Ik kan me daar erg goed in vinden. Kwantiteit is prima, maar ik vind de kwaliteit van het aanbod echt heel erg matig.
Videoland nemen als je net van Netflix komt. Dan noem ik eerder van de regen in de drup gaan.quote:Wat aanbod betreft kan Netflix nooit op tegen PC. Zeker niet op het gebied van films.
Ik zit er aan te denken om Videoland Unlimited een kans te geven. Die hebben veel meer recente, grote producties.
Kwantiteit is prima, kwaliteit minder.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus zowel aanbod als kwaliteit is uitstekend? Of zijn ze allebei juist abominabel?
Nee, er zit wel degelijk een verschil tussen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:44 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar dan kon je toch van te voren weten? Ik heb Netflix nooit genomen omdat ik alles wat ik interessant vind op een andere manier bekijk.
[..]
Videoland nemen als je net van Netflix komt. Dan noem ik eerder van de regen in de drup gaan.
Misschien ligt t ook aan het moment van de dag ivm leechersquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Hier alles super smooth met IO versie....strange, de problemen die jij hebt met PT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |