Welke versie?quote:Op zaterdag 18 april 2015 21:02 schreef I.C.O.N. het volgende:
Heeft er iemand ook last van dat popcorn time niet in volledig scherm afspeelt?
Zonder de controverse eromheen met virussen, malwarere e.d. Volgens mij is dat dan de IO versie?quote:
Die werkt prima bij mij.quote:Op woensdag 22 april 2015 07:42 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Zonder de controverse eromheen met virussen, malwarere e.d. Volgens mij is dat dan de IO versie?
Je hebt IOS 8.03quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:22 schreef JanJanJan het volgende:
heb het net geïnstalleerd op mijn iPad, maar als ik op de app tik sluit hij direct weer.
Wie weet een oplossing?
Ik heb dat alleen bij Game of Thrones.. op een of andere manier is dat de enige serie die bij mij slecht loopt. Programma loopt vervolgens ook vast.quote:Op zaterdag 18 april 2015 21:02 schreef I.C.O.N. het volgende:
Heeft er iemand ook last van dat popcorn time niet in volledig scherm afspeelt?
quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:28 schreef dimmak het volgende:
http://popcorninyourbrowser.net/
Vanaf nu ook gewoon in je browser.
En alweer foetsie.quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:28 schreef dimmak het volgende:
http://popcorninyourbrowser.net/
Vanaf nu ook gewoon in je browser.
Hetzelfde.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:08 schreef einzeinz het volgende:
Ik krijg telkens 'Fout bij het laden van de gegevens, probeer het later opnieuw'.
Tv-Series en anime doen het dan wel weer. Ik heb de laatste versie en een update knop in Popcorn time heb ik niet gevonden.
Ik vond Videoland Unlimited juist zwaar tegenvallen in vergelijking met Netflix. Voor veel dingen moest ik alsnog bijbetalen en hij onthoudt vaak niet goed waar je gebleven bent als je later verder wilt kijken.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hij had een Netflix account en heeft hem opgezegd omdat hij het aanbod niet in contrast vind staan met de kwaliteit. Ik kan me daar erg goed in vinden. Kwantiteit is prima, maar ik vind de kwaliteit van het aanbod echt heel erg matig.
Wat aanbod betreft kan Netflix nooit op tegen PC. Zeker niet op het gebied van films.
Ik zit er aan te denken om Videoland Unlimited een kans te geven. Die hebben veel meer recente, grote producties.
Netflix is in ieder geval zwaar overrated.
Ik heb het nog steeds niet uitgeprobeerdquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vond Videoland Unlimited juist zwaar tegenvallen in vergelijking met Netflix. Voor veel dingen moest ik alsnog bijbetalen en hij onthoudt vaak niet goed waar je gebleven bent als je later verder wilt kijken.
Maar gelukkig kun je het een maand gratis proberen, dus ik zou zeggen: probeer het uit.
[edit]
Shit, ik reageer ff op een post van 9 maart.
Persoonlijk ben ik liever voor een totaalbedrag per maand waarmee ik ongelimiteerd alles kan zien. Niet zoals bij Videoland Unlimited waarbij je de helft ongelimiteerd kunt zien, en voor de andere helft tussen de 2 en de 5 euro per film moet betalen om 'm voor 24 uur te huren.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds niet uitgeprobeerd
Het ging mij om het grootste gedeelte om het aanbod wat ik bij Netflix kwalitatief genoeg gewoon niet goed genoeg vindt. In ieder geval niet voor mij.
Als er dan een alternatief is waar ik voor moet betalen, maar wat wel aan mijn eisen voldoet heb ik daar geen moeite. Alleen het lijkt er op dat die er nog niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |