Thrillers.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:02 schreef Targaryen het volgende:
Nieuwe vraag: Welk genre is de schrijver H.P Lovecraft kunstenaar mee in zijn boeken?
ach 3 op 1, 5 op 2, bijna geen verschil. Het is nog steeds gevaarlijkquote:Op dinsdag 2 december 2014 01:02 schreef Klaploper het volgende:
3 op 1, punt voor tar! Geen zin om te wachten.
Fantasyquote:Op dinsdag 2 december 2014 01:02 schreef Targaryen het volgende:
Nieuwe vraag: Welk genre is de schrijver H.P Lovecraft kunstenaar mee in zijn boeken?
Ook alleen maar dankzij rock dan.quote:
Ja, maar bij Lovecraft zit er echt een verschil in. Het zijn echt horror verhalen die hij geschreven heeft. Je bent bekent met zijn werk?quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:05 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ook alleen maar dankzij rock dan.![]()
Ik weet dat ze verschillend zijn, maar zie het altijd als één ding.
Ik deed een gokje, nog nooit van gehoord haha.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:05 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ook alleen maar dankzij rock dan.![]()
Ik weet dat ze verschillend zijn, maar zie het altijd als één ding.
Nee, totaal niet. Naam komt me wel bekend voor.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:06 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Ja, maar bij Lovecraft zit er echt een verschil in. Het zijn echt horror verhalen die hij geschreven heeft. Je bent bekent met zijn werk?
Hij is de uitvinder van Cthulu onder anderequote:Op dinsdag 2 december 2014 01:08 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Naam komt me wel bekend voor.
Nu even een leuke vraag bedenken!
Ik zie alleen een boel letters achter elkaar. Ik probeerde er anagrammatisch uit te komen maar het lukt niet. Ik zal het wel verkeerd zien. Tijd om naar mn nest te gaan denk ikquote:Op dinsdag 2 december 2014 01:13 schreef Klaploper het volgende:
Serieuze vraag trouwens. Moet te doen zijn.
rot13, heb ik eerder een vraag over gesteld, maar 13 moet je wel wat zeggen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:16 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Ik zie alleen een boel letters achter elkaar. Ik probeerde er anagrammatisch uit te komen maar het lukt niet. Ik zal het wel verkeerd zien. Tijd om naar mn nest te gaan denk ik
Zegt mij helemaal niks, I have no power here. Truste.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:17 schreef Klaploper het volgende:
[..]
rot13, heb ik eerder een vraag over gesteld, maar 13 moet je wel wat zeggen.
Simpelste manier van geheimschrift. En 13.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
Ik begrijp er geen kut van.
Is dit een anagram? Of missen er klinkers?
Fuck.quote:
Jazeker! Wil je jezelf een punt geven?quote:
Je mag hem hebben. Ik heb het opgezocht en jij wist het waarschijnlijk wel dusquote:Op dinsdag 2 december 2014 01:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Fuck.
ROT13 veel mee gepuzzeld toen ik nog Geocachete.
Tof dat je het toegeeft! Bedankt!quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag hem hebben. Ik heb het opgezocht en jij wist het waarschijnlijk wel dus
Ja, niet dat ik het googlede hoor. ALleen hoe het principe werktequote:Op dinsdag 2 december 2014 01:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Tof dat je het toegeeft! Bedankt!
Dan denk ik toch dat je een wat makkelijkere vraag moet stellenquote:
Er staat: Hoe heet deze encryptie? Zoek het maar uit, ik ben maffen. Trusten kusje.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan denk ik toch dat je een wat makkelijkere vraag moet stellen
Ik zoek je wel eens op en dan trap ik je helegaar in elkaar! Ik zie alleen vierkantjes.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Er staat: Hoe heet deze encryptie? Zoek het maar uit, ik ben maffen. Trusten kusje.
1: Fok-it: 125quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:14 schreef Fok-it het volgende:
Is volgens mij al gesteldRaymond Victoria
Ik weet eerlijk gezegd niet eens waaromquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:16 schreef HPLC het volgende:
1 wedstrijd voor Feyenoord, 0 voor Bayern![]()
Aan de andere kant, altijd nog meer dan ik
Geloof dat ze van Heerenveen kwam jaquote:
1: Fok-it: 125quote:
Calve?quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:21 schreef Pandaplint het volgende:
Wie introduceerde pindakaas in de VS?
Nee.quote:
Nee, een Amerikaanse food multinational draagt nog we de naam van de persoon die ik zoek.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:23 schreef raptorix het volgende:
Unilever? Heb het volgens mij wel eens gelezen, maar twijfel.
quote:
Gisteren Willem Wever gezienquote:Pindakaas komt van oorsprong uit de Verenigde Staten. Daar werd het in 1893 ontwikkeld door Dr. John Harvey Kellogg, naar aanleiding van het overschot aan pinda’s in die periode. Inderdaad, deze meneer deed een paar jaar later ook iets met cornflakes! John Kellogg was een onverbeterlijk vegetariër, wat een beetje kan verklaren dat hij naarstig naar alternatieven zocht, wat resulteerde in de ‘uitvinding’ van Pindakaas en de bekende Kellogg’s Cornflakes.
5,70?quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:45 schreef Klaploper het volgende:
Hoeveel kost een pakje lucky's met 20 peuken?
6euro?quote:
Rokenquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:45 schreef Klaploper het volgende:
Hoeveel kost een pakje lucky's met 20 peuken?
yes. Wil je jezelf even een punt geven?quote:
Roken kan echt niet meerquote:
En stringetje boven je broekquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Roken is zooo schwalbes maken
Als ik nu een puber was zouden die reclames me juist aanzetten tot roken.quote:
Bij mijn school heb ik zelfs een zadelcondoom gekregen met zo'n idiote quote erop en kwamen ze met een of andere bus met een dj en een neger die ging 'rappen' dat roken slecht is.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:53 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Als ik nu een puber was zouden die reclames me juist aanzetten tot roken.
Debiele campagnes van de overheid altijd..
De Jongquote:
Laat het bij 1 antwoord per reactie en hou het leuk voor andere spelers hequote:
Anders spam ik alleen maar namen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat het bij 1 antwoord per reactie en hou het leuk voor andere spelers he
KLB / Kinderachtige toon van overheidscampagnes.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:53 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Als ik nu een puber was zouden die reclames me juist aanzetten tot roken.
Debiele campagnes van de overheid altijd..
Dan moet je maar 1 keer raden..quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:01 schreef Tanden68 het volgende:
[..]
Anders spam ik alleen maar namen.
Joe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |