Nee.quote:
quote:Op maandag 1 december 2014 23:36 schreef Fok-it het volgende:
SPOILERVRAAG-GEEN SPOILER IS GEEN PUNT
Noem alle fractievoorzitters van de tweede kamer. Wie het meest goed heeft krijgt een punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VVDquote:Op maandag 1 december 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
Oke overnieuw dan maar.
Wat was de eerste partij van Geert Wilders in de tweede kamer?
Ach, het werkt prima. Soms wat gezeik, maar we kunnen altijd wel normaal verder.quote:Op maandag 1 december 2014 23:43 schreef Targaryen het volgende:
Hier baal ik van, het idee werkte prima.
1: Fok-it: 123quote:
Arend, van go ahead eagles weet ik, verder pfoeh , je ne sais pasquote:Op maandag 1 december 2014 23:48 schreef raptorix het volgende:
Vraag, noem de 5 dieren die voorkomen in de logos van eredivisie clubs
quote:Op maandag 1 december 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit topic zal snel gesloten worden gok ik
De vorige keren dat ik dat zei zat er een kern van waarheid in.
Arend/Adelaar tel ik even als 1, ik ging er vanuit dat het beiden Adelaars waren.quote:Op maandag 1 december 2014 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed, waar waren we.
Hert
Arend
Adelaar
nog 2 vogels?
Aziatische gierquote:Op maandag 1 december 2014 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed, waar waren we.
Hert
Arend
Adelaar
nog 2 vogels?
Ooievaar.quote:Op maandag 1 december 2014 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed, waar waren we.
Hert
Arend
Adelaar
nog 2 vogels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |