SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schattig!quote:Op maandag 1 december 2014 22:23 schreef Unlabeled het volgende:
Als je moest kiezen he... zou je dan liever voor een schattige vrouw gaan of eentje die sex appeal heeft (innerlijk buiten beschouwing gelaten).
Deze post druipt van jouw wijsheden abiquote:Op maandag 1 december 2014 22:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat enorm belangrijk is, is dat zij degelijke werpheupen heeft. Mijn superieure genen moeten natuurlijk wel een goede moederschip hebben. Bedoel, je wil natuurlijk niet hebben dat de plancta er niet uit wil en door de gynacoloog eruit moet getrokken worden.
Kim Kardashian zit aan het uiteinde van mijn spectrum. Tegenover bevindt deze mevrouw zich:
[ afbeelding ]
Nope, nooit gemaakt.quote:Op maandag 1 december 2014 23:03 schreef Stimorol- het volgende:
Borte ken jij een goed recept voor cakepops?
Dude. Pls.quote:Op maandag 1 december 2014 23:06 schreef Montelly het volgende:
Enige die ik hier aantrekkelijk vind is stimo, haar uiterlijk pff
Is gwn zo..quote:
Zit alsnog een paar procent tussen. Jij nog steeds grotere slet.quote:Op maandag 1 december 2014 23:06 schreef mrstylo het volgende:
Borte![]()
Die van jou naar beneden afronden en die van mij naar boven
quote:Op maandag 1 december 2014 23:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat trouwens veelal echt extreem schattig is bij een vrouw deze tijd van het jaar... een leuke muts op het hoofd![]()
DM haar dan.quote:Op maandag 1 december 2014 23:06 schreef Montelly het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso.quote:Op maandag 1 december 2014 23:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zit alsnog een paar procent tussen. Jij nog steeds grotere slet.
Stimo mag jou het minst volgens mij. Nu heb je niet alleen je kans bij haar, maar ook bij de rest van de chicks verpest.quote:Op maandag 1 december 2014 23:06 schreef Montelly het volgende:
Idk, stimoquote:Op maandag 1 december 2014 23:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Stimo mag jou het minst volgens mij. Nu heb je niet alleen je kans bij haar, maar ook bij de rest van de chicks verpest.
Nee, maar om even serieus te zijn dan...quote:Op maandag 1 december 2014 23:03 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Deze post druipt van jouw wijsheden abi
I couldn't agree more...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |