Ik verwachtte een vooringenomen test door Kaneels postings, denk dat het ook deels daarmee te maken had.quote:
O mijn excuses, dan las ik het even verkeerd. Mannen moeten ook geen 2 dingen tegelijk doen.quote:Op maandag 1 december 2014 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook
En nee dankje.
En goed kunnen mikkenquote:Op maandag 1 december 2014 22:44 schreef El_Thijs het volgende:
Dan moet je wel verdomd grote voeten hebben, als je dat wil doen.
Ze kan zoveel vinden.quote:Op maandag 1 december 2014 22:43 schreef Fascination het volgende:
Ik vind dat iedereen in Nederland gelijk behandeld moet worden
Dit trouwens op het eind. Wat moet ik hiermee? Ik vind dat mensen gelijk behandeld moeten worden naar mate van gelijkheid, waar kom je dan bij uit?
quote:Op maandag 1 december 2014 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik verwachtte een vooringenomen test door Kaneels postings, denk dat het ook deels daarmee te maken had.
Oh en geeft niet, ik ben best onnozel soms. Vaak, eigenlijk.
Ik mag niet hopen dat ze mij hetzelfde behandelen als bv een crimineelquote:Op maandag 1 december 2014 22:43 schreef Fascination het volgende:
Ik vind dat iedereen in Nederland gelijk behandeld moet worden
Dit trouwens op het eind. Wat moet ik hiermee? Ik vind dat mensen gelijk behandeld moeten worden naar mate van gelijkheid, waar kom je dan bij uit?
Geef mij maar de schuld, ik ben het gewend.quote:Op maandag 1 december 2014 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik verwachtte een vooringenomen test door Kaneels postings, denk dat het ook deels daarmee te maken had.
Oh en geeft niet, ik ben best onnozel soms. Vaak, eigenlijk.
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 december 2014 22:47 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen. Ik wilde twee uur geleden al slapen. Godverdomme. Kuttest.
Slaap lekker jijquote:Op maandag 1 december 2014 22:47 schreef Samzz het volgende:
Trusten Samzzquote:Op maandag 1 december 2014 22:47 schreef Samzz het volgende:
Jij bent de excuusneger?quote:Op maandag 1 december 2014 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geef mij maar de schuld, ik ben het gewend.
Ik zal de schuld dragen als een trouwe zondebok.
Hier, een note. Voor je verzameling. Vuige opruier.quote:Op maandag 1 december 2014 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geef mij maar de schuld, ik ben het gewend.
Ik zal de schuld dragen als een trouwe zondebok.
Excuus Indoquote:
Dank je.quote:Op maandag 1 december 2014 22:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier, een note. Voor je verzameling. Vuige opruier.
Bij abbo's toch? Maar die pagina is al maanden offline.quote:
In de shop, kun je het aantal zien.quote:
Dan zal ik het nooit wetenquote:Op maandag 1 december 2014 22:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij abbo's toch? Maar die pagina is al maanden offline.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |