Klopt.quote:Op maandag 1 december 2014 21:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Tragisch zeg. Eén harde klap van zo'n malloot kan dus al genoeg zijn om iemand te laten overlijden.
Ja dus wat kunnen we hier van leren?quote:Op maandag 1 december 2014 21:09 schreef maily het volgende:
Toch wel bijzonder dat ze op haar verjaardag is ingeslapen ....
Triest verhaal.
Zij was niet bang om in te grijpen bij onrecht .....
En heeft het met haar leven moeten bekopen.
quote:Op maandag 1 december 2014 20:51 schreef Ludd het volgende:
Ze willen haar ook postuum een bundesverdienstkreuz geven.
Ik vind het nogal overdreven. Heel erg wat haar overkomen is, maar het is geen enorme heldendaad die ze verricht heeft vind ik, gewoon goed burgerschap.
Dat mensen hommo zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja dus wat kunnen we hier van leren?
Altijd maar weer het Oostbloktuig.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:31 schreef NickGrouwen het volgende:
De daders zijn drie Servische jongeren
Geen heldendaad? In de huidige maatschappij zou ik eerder zeggen dat het niets minder dan dat is. Mensen zien je creperen, kijken er met z'n allen na en steken geen poot uit om iets te doen. Ze zijn bang, of hebben "belangrijkere" zaken te doen, of het zijn "hun zaken" niet.quote:Op maandag 1 december 2014 20:51 schreef Ludd het volgende:
Ik vind het nogal overdreven. Heel erg wat haar overkomen is, maar het is geen enorme heldendaad die ze verricht heeft vind ik, gewoon goed burgerschap.
Mee eens.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Geen heldendaad? In de huidige maatschappij zou ik eerder zeggen dat het niets minder dan dat is. Mensen zien je creperen, kijken er met z'n allen na en steken geen poot uit om iets te doen. Ze zijn bang, of hebben "belangrijkere" zaken te doen, of het zijn "hun zaken" niet.
Vandaar dat de brutale apen ook steeds een grotere bek krijgen en steeds agressiever worden, er is toch niemand die ze op hun gedrag durft aan te spreken.
Het gaat zelfs nog verder: Mensen doen ook niets meer om een ander te helpen/redden als er geen enkel gevaar voor henzelf is.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Geen heldendaad? In de huidige maatschappij zou ik eerder zeggen dat het niets minder dan dat is. Mensen zien je creperen, kijken er met z'n allen na en steken geen poot uit om iets te doen. Ze zijn bang, of hebben "belangrijkere" zaken te doen, of het zijn "hun zaken" niet.
Vandaar dat de brutale apen ook steeds een grotere bek krijgen en steeds agressiever worden, er is toch niemand die ze op hun gedrag durft aan te spreken.
Dat is inderdaad heel erg typisch.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:11 schreef johnson555 het volgende:
typisch zeg, hier is ze Duits. Terwijl die jongen ook Duits is, maar hij wordt dan weer neergezet als een Servier.
RIP
Lijkt mij bijzonder naar ja.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:17 schreef Skillstorm het volgende:
Wel erg kut voor die ouders nu, zomaar je dochter kwijt.
Juist wel! Weet je hoeveel mensen tegenwoordig alleen maar als een stel sukkels rond iemand heen gaan staan die verongelukt is of die in elkaar wordt geramd. Ze staan erbij als een stel idioten terwijl ze hun telefoon in de lucht houden om goed beeld te krijgen van het geweld, of ze staan daar maar uit hun neus kijken en shitquote:Op maandag 1 december 2014 20:51 schreef Ludd het volgende:
mijn oma was ook lelijk gevallen in haar woning, kort daarna was ze overleden.quote:Op maandag 1 december 2014 21:22 schreef ems. het volgende:
Treurig.
[..]
Klopt.
Hoewel er geen "klap" bij kwam kijken is mijn oom vorig jaar op eenzelfde manier gestorven. Hij werd onwel en verloor z'n bewustzijn tijdens het pinnen. Dat zou allemaal niet zo'n probleem geweest zijn als hij niet met z'n hoofd ongelukkig op de stoeprand terecht was gekomen. 3 dagen later overleden in het ziekenhuis.
Een ongeluk zit altijd in een klein hoekje. Behalve een blauwe plek, tand weg of in het ergste geval een breuk had dit meisje waarschijnlijk ook gewoon kunnen weglopen datzelfde uur nog als ze niet zo terecht was gekomen
als, als, als.
Balkan ≠ Oostblok.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Altijd maar weer het Oostbloktuig.
Voor de goede orde, ik vind dat zij goed opgetreden heeft en vind het verschrikkelijk wat haar overkomen is. Maar als het aanspreken van iemand op zijn gedrag al een enorme heldendaad noemt, vind dat echt een devaluatie van die term.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:35 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Juist wel! Weet je hoeveel mensen tegenwoordig alleen maar als een stel sukkels rond iemand heen gaan staan die verongelukt is of die in elkaar wordt geramd. Ze staan erbij als een stel idioten terwijl ze hun telefoon in de lucht houden om goed beeld te krijgen van het geweld, of ze staan daar maar uit hun neus kijken en shit
Hier in Nederland gebeurt dat ook weer elke dag op schoolpleinen, op straat, in winkels...iedereen staat er maar naar te kijken terwijl iemand in elkaar word geramd
Als meer mensen haar te hulp waren geschoten was ze mogelijk niet gestorven. Maar nee een jong meisje moest alles in haar eentje doen tegen tuig van drie man sterk
Als het levensgevaarlijk is, zoals blijkt, is het MI wel heldhaftig.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:53 schreef Ludd het volgende:
[..]
Voor de goede orde, ik vind dat zij goed opgetreden heeft en vind het verschrikkelijk wat haar overkomen is. Maar als het aanspreken van iemand op zijn gedrag al een enorme heldendaad noemt, vind dat echt een devaluatie van die term.
Dus als ze niet dood was gegaan had ze ook geen applaus verdient?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als het levensgevaarlijk is, zoals blijkt, is het MI wel heldhaftig.
verdiend* eigenlijk.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Dus als ze niet dood was gegaan had ze ook geen applaus verdient?
Toetje (nadruk op tje) komt redelijk dichtbijquote:Op woensdag 3 december 2014 21:54 schreef Skillstorm het volgende:
Hoe spreek je haar naam eigenlijk goed uit?
Ja, had het al opgezocht op youtube.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:05 schreef Asgard het volgende:
[..]
Toetje (nadruk op tje) komt redelijk dichtbij
Hmm, hopelijk levenslang. Als je het over kankercellen hebt.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:48 schreef stekelzwijn het volgende:
Ik las dat de dader al een enorme waslijst aan geweldsdelicten op zijn naam had staan. En dan gewoon de gelegenheid krijgen om twee meisjes (13 en 16 jaar!!!!) om 4 uur 's nachts lastig te vallen en een derde te vermoorden.
Dat belooft niet veel goeds voor een proces.
http://www.welingelichtek(...)-tugce-albayrak.html
Welke cellen heb je het over? Die eencellige klootzak? Dat is een amoebe. Niets meer.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:08 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hmm, hopelijk levenslang. Als je het over kankercellen hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |