quote:Op maandag 1 december 2014 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voordeel: groot aanbod
Nadeel: heel FOK! weet er al vanaf voordat je de gelegenheid hebt gehad om je bed te verschonen
Als man net zo goed, je moet enkel een beetje dringen om vooraan te komen.quote:Op maandag 1 december 2014 19:43 schreef yats het volgende:
Tja,als vrouw is tinder een soort snoepwinkel. Keus zat
Right...Sowieso daten...quote:Op maandag 1 december 2014 19:40 schreef Samzz het volgende:
Tinder. Sowieso al die datingsites, datingapps e.d.. Gewoon de FOK!s gebruiken, toch.
Geen idee, maar als je het weet mag je het me vertellen.quote:
En van jou en art, van yvie en royco en van yats en faxie.quote:Op maandag 1 december 2014 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
We weten het wel van jou en Barb hoor.
Daarom ook mijn sixpack als eerste foto :$quote:Op maandag 1 december 2014 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als man net zo goed, je moet enkel een beetje dringen om vooraan te komen.
Ja, leuk en zo. Maar daar doel ik niet op.quote:Op maandag 1 december 2014 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
We weten het wel van jou en Barb hoor.
Hé, je ontkent het niet meer.quote:Op maandag 1 december 2014 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, leuk en zo. Maar daar doel ik niet op.
Hahaha. Moest hardop lachen.quote:Op maandag 1 december 2014 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, leuk en zo. Maar daar doel ik niet op.
En van jou, faxie, yats en yvie was het toch? :$quote:Op maandag 1 december 2014 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
En van jou en art, van yvie en royco en van yats en faxie.
quote:Op maandag 1 december 2014 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik date nietquote:Op maandag 1 december 2014 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
En van jou en art, van yvie en royco en van yats en faxie.
Wat? Ik doe faxie, yats en yvie?quote:Op maandag 1 december 2014 19:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
En van jou, faxie, yats en yvie was het toch? :$
"Ja, leuk en zo." :$quote:
Dit! Maar ik werd helemaal gek van al dat berichten gestuur over en weer en en mannen die de hele tijd overdreven complimenten geven enquote:Op maandag 1 december 2014 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit overtuiging?quote:
Als je dat doet, zet het algoritme je achteraan in de rij waardoor je minder vaak gezien wordt.quote:Op maandag 1 december 2014 19:47 schreef artelligence het volgende:
Gewoon je range op 300km zetten en leeftijd 18-50. Alles liken. Als je dan geen match hebt...
Wat een onwijs toffe post! Ben jij net zo tof?quote:Op maandag 1 december 2014 19:47 schreef Californium het volgende:
Dit! Maar ik werd helemaal gek van al dat berichten gestuur over en weer en en mannen die de hele tijd overdreven complimenten geven en!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |