Ja, een antieke Belgische fiets is wel ergquote:Op maandag 1 december 2014 20:46 schreef Fokker89 het volgende:
Dit is nu mijn vervoersmiddel. ben er toch wel hard op achteruit gegaan in 2 jaar
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 december 2014 22:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, een antieke Belgische fiets is wel erg![]()
O hoi
Net als de kalkoenquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:44 schreef Uccie het volgende:
Goedemorgen...even die kerstliedjes zo de nek omdraaien
"Nee papa ik wil niet bij een vriendje spelen"quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:50 schreef robdriessen het volgende:
Even zorgen dat kint morgen bij een vriendje gaat spelen. Thuis worden er leveringen verwacht van Intertoys, bol.com en Bart Smit.
Opsluiten bij de andere kinderen in kally's kelderquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
"Nee papa ik wil niet bij een vriendje spelen"
Wat doe je dan?
quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Opsluiten bij de andere kinderen in kally's kelder
Mijn kerst, wat doe jequote:Op dinsdag 2 december 2014 09:44 schreef Uccie het volgende:
Goedemorgen...even die kerstliedjes zo de nek omdraaien
Wait whut?quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Opsluiten bij de andere kinderen in kally's kelder
Lief dagboek...quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:50 schreef robdriessen het volgende:
Even zorgen dat kint morgen bij een vriendje gaat spelen. Thuis worden er leveringen verwacht van Intertoys, bol.com en Bart Smit.
Het laatste.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:38 schreef Samzz het volgende:
Hmmm, ik kan mobiel het rooster niet zien, kan dat? Of ligt dat aan mijn telefoon?
Dat laatste, gok ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |