Zij weetquote:Op maandag 1 december 2014 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
SAM broadcaster 4.2.2. moet je hebben.
Krijg tieten....oh nee je weet niet wat je ermee moet doen.quote:
Genoeg ervaring met tieten hier.quote:Op maandag 1 december 2014 18:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Krijg tieten....oh nee je weet niet wat je ermee moet doen.
Ik wil het niet weten, ik denk in beeld, en bij jou is dat strafbaarquote:
Dat is altijd wel een goed planquote:
Gewoon denken dat ik 18 ben.quote:Op maandag 1 december 2014 18:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, ik denk in beeld, en bij jou is dat strafbaar
Lekkerquote:Op maandag 1 december 2014 18:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij krijgt van mij een chocoladeletter,
quote:Op maandag 1 december 2014 18:26 schreef Fokker89 het volgende:
Fylax Friday
Vr, 5. december, 21:00 – 21:05
Agenda
Gutter FM
quote:Op maandag 1 december 2014 18:26 schreef Fokker89 het volgende:
Fylax Friday
Agenda
Gutter FM
Iedereen is toch verplicht 5 minuten reclame te draaien?quote:Op maandag 1 december 2014 18:26 schreef Fokker89 het volgende:
Fylax Friday
Agenda
Gutter FM
quote:Op maandag 1 december 2014 18:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Iedereen is toch verplicht 5 minuten reclame te draaien?
Reclame?quote:Op maandag 1 december 2014 18:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Iedereen is toch verplicht 5 minuten reclame te draaien?
Ik voer ook wel eens windjes.quote:Op maandag 1 december 2014 18:26 schreef Ro-ald het volgende:
Gewoon altijd zeggen tegen een verkoper aan je deur dat je een bewindvoerder hebt terwijl je die niet hebt gaan ze snel weg.
Ik ben moslim, ik mag niet opendoen van mijn man.quote:Op maandag 1 december 2014 18:26 schreef Ro-ald het volgende:
Gewoon altijd zeggen tegen een verkoper aan je deur dat je een bewindvoerder hebt terwijl je die niet hebt gaan ze snel weg.
quote:Op maandag 1 december 2014 18:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben moslim, ik mag niet opendoen van mijn man.
Heeft ook een keer gewerkt.
quote:Op maandag 1 december 2014 18:28 schreef Toto69 het volgende:
Last christmas
I gave Fylax my breasts
But the very next day
He gave them away
This year
To save me from tears
I'll give it to someone special
Mocht je willen, schat.quote:
How do you knowquote:
Samzz.zipquote:Op maandag 1 december 2014 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mocht je willen, schat.
[..]
How do you know?
Ja reclame, je roept iets over ruiten in je ster enzo.quote:
Is Haram.quote:Op maandag 1 december 2014 18:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 december 2014 18:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja reclame, je roept iets over ruiten in je ster enzo.
ja waddan?quote:
Van de week stond er zo'n mannetje van de Vriendenloterij voor de deur, "u hoeft niet bang te zijn dat ik iets kom verkopen" .. Oh, nou dat is dan jammer, ga ik lekker verder met online shoppen, doeg!quote:Op maandag 1 december 2014 18:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 december 2014 18:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Van de week stond er zo'n mannetje van de Vriendenloterij voor de deur, "u hoeft niet bang te zijn dat ik iets kom verkopen" .. Oh, nou dat is dan jammer, ga ik lekker verder met online shoppen, doeg!
Zou proberen.quote:Op maandag 1 december 2014 18:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je whatsappsletjes moeten dan wel 18+ zijn
Oh okquote:Op maandag 1 december 2014 18:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik ben helemaal geen lid van die zooi.
ja, dat moet allemaal bij wwquote:Op maandag 1 december 2014 18:35 schreef FritsFlits het volgende:
Klopt het dat ik geen username bij shoutcast hoef in te vullen?
Jij laat al die oude vrouwtjes hun tena volplassen?quote:Op maandag 1 december 2014 18:35 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben de grappenmaker van de bingoclub
quote:Op maandag 1 december 2014 18:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij laat al die oude vrouwtjes hun tena volplassen?
Met beelddenken is het een stuk minder leukquote:
Eetsequote:
Nou, het begin is wel leuk. Het vervolg hoef ik niet te zien, dat blokkeer ik gewoon.quote:Op maandag 1 december 2014 18:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Met beelddenken is het een stuk minder leuk
Dat doe ik zo vaak tegenwoordig, blokkeren, heerlijk veel rust krijg je daarvanquote:Op maandag 1 december 2014 18:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, het begin is wel leuk. Het vervolg hoef ik niet te zien, dat blokkeer ik gewoon.
Moet je even aan lieve kally vragenquote:Op maandag 1 december 2014 18:39 schreef FritsFlits het volgende:
Kan ik even checken of m'n inlog werkt?
quote:Op maandag 1 december 2014 18:39 schreef FritsFlits het volgende:
Kan ik even checken of m'n inlog werkt?
Met vlagenquote:
Ik vind de binnenpretjes wel leuk, soms lig ik helemaal te janken van het lachen en dan snappen mensen er geen fuck van maar ik heb dan zojuist een topshow voor ogen gehad.quote:Op maandag 1 december 2014 18:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat doe ik zo vaak tegenwoordig, blokkeren, heerlijk veel rust krijg je daarvan
Dat hoeft niet om te testen hoorquote:Op maandag 1 december 2014 18:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
dan kan zij Frits op het rooster zetten
Dat heb ik ook, kan het ook echt in de auto hebben om iets, en dan met je mensen om je heen zien kijkenquote:Op maandag 1 december 2014 18:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind de binnenpretjes wel leuk, soms lig ik helemaal te janken van het lachen en dan snappen mensen er geen fuck van maar ik heb dan zojuist een topshow voor ogen gehad.
Alleen jijquote:Op maandag 1 december 2014 18:42 schreef Fylax het volgende:
Maar je moet toch op het rooster staan om te kunnen inloggen?
Topquote:
In natura betaaldquote:Op maandag 1 december 2014 18:43 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog even de smeerboel van de loodgieter opruimen.
En ja dat klinkt heel fout.
quote:Op maandag 1 december 2014 18:43 schreef Kally het volgende:
Nicequote:Op maandag 1 december 2014 18:43 schreef Kally het volgende:
Hoort dat niet bij zijn werkquote:Op maandag 1 december 2014 18:43 schreef Kally het volgende:
Ik had hem een dweil moeten geven, die bagger op mijn vloerquote:
Damn.quote:Op maandag 1 december 2014 18:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had hem een dweil moeten geven, die bagger op mijn vloer
Beter dan op je gezichtquote:Op maandag 1 december 2014 18:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had hem een dweil moeten geven, die bagger op mijn vloer
Ik zei toch het zal wel in de standleiding zitten, een of andere sukkel gooit er dus duidelijk zijn vet inquote:
Bijna een nieuwe sig waardig!quote:Op maandag 1 december 2014 18:43 schreef Kally het volgende:
quote:Op maandag 1 december 2014 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
mss die hij in zijn signature heeft?
Nu weer automatisch. Had net even een testrun met 4 platenquote:Op maandag 1 december 2014 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Draait er nu nog een fok dj of staat hij op de automatische piloot?
Wie ben jij?quote:Op maandag 1 december 2014 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat komt even aan, maar ik denk dat ik het wel kan verwerken
Ik ben nog nooit zo verliefd geweest op een meisje die ik via het internet heb leren kennen.quote:
Er bestaan geen meisjes op 't internet, dat weet je hopelijk/quote:Op maandag 1 december 2014 18:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo verliefd geweest op een meisje die ik via het internet heb leren kennen.
Had ik destijds ook, is inmiddels een exquote:Op maandag 1 december 2014 18:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo verliefd geweest op een meisje die ik via het internet heb leren kennen.
Volgens mij hebben we de laatste tijd best een aantal keer in hetzelfde topic gezeten, dus ik vind het vervelend dat je daar niks van hebt opgeslagen.quote:
Moest lachen.quote:Op maandag 1 december 2014 18:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er bestaan geen meisjes op 't internet, dat weet je hopelijk/
Behalve Etsu.
Om 20:00 weer livequote:Op maandag 1 december 2014 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Draait er nu nog een fok dj of staat hij op de automatische piloot?
Nou, het is vooral voor jezelf een gemis, denk ikquote:
En die jou niet kent. En die jou ook nooit zal kennen. Dat is kut.quote:Op maandag 1 december 2014 18:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
We hebben, mja.quote:Op maandag 1 december 2014 18:53 schreef Samzz het volgende:
En die jou niet kent. En die jou ook nooit zal kennen. Dat is kut.
Ik zou niet weten waarom. In het verleden alleen maar ellende mee gehadquote:Op maandag 1 december 2014 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het is vooral voor jezelf een gemis, denk ik.
[..]
En die jou niet kent. En die jou ook nooit zal kennen. Dat is kut.
Je hebt geen indruk achtergelaten. Leermomentje.quote:Op maandag 1 december 2014 18:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we de laatste tijd best een aantal keer in hetzelfde topic gezeten, dus ik vind het vervelend dat je daar niks van hebt opgeslagen.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op maandag 1 december 2014 18:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. In het verleden alleen maar ellende mee gehad
Garpigquote:Op maandag 1 december 2014 18:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Om 20:00 naar Radio49 luisteren dus.
Grapje
Mooi gesproken.quote:Op maandag 1 december 2014 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Hoe hoger de verwachtingen des te groter de teleurstelling.quote:Op maandag 1 december 2014 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Oke Toto.quote:Op maandag 1 december 2014 18:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Snoepjesverkering, heet dat op die leeftijd Samzz.
Zandbakvriendin toch?quote:Op maandag 1 december 2014 18:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je moet dan ook geen verwachtingen hebben. Nooit. Dan is alles altijd mooiquote:Op maandag 1 december 2014 18:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe hoger de verwachtingen des te groter de teleurstelling.
Wat hebben jullie?quote:Op maandag 1 december 2014 18:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je zegt dat ze me niet kent enzo, maar we hebben.
Snoepjesverkering? Ik dacht Kalverliefde.quote:Op maandag 1 december 2014 18:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb genoeg snoepjes voor de rest van m'n leven.quote:Op maandag 1 december 2014 18:55 schreef Toto69 het volgende:
Als de snoepjes van Fylax op zijn gaat ze naar een andere boii
Oh shit, dan ben ik erin geluisdquote:Op maandag 1 december 2014 18:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is de islamitische versie.
*RENT*
We hebben het onder meer over Harry Potter gehad, welke ik graag via audioboeken beluister, en mezelf kennende heb ik ook nasi ter sprake gebracht.quote:Op maandag 1 december 2014 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt geen indruk achtergelaten. Leermomentje.
Die heb ik ook niet.quote:Op maandag 1 december 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet dan ook geen verwachtingen hebben. Nooit. Dan is alles altijd mooi.
[..]
Wat hebben jullie?
[..]
Snoepjesverkering? Ik dacht Kalverliefde.
Allah akbar is geen arabisch voor ik houd van je...dat je het weet.quote:Op maandag 1 december 2014 18:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh shit, dan ben ik erin geluisd
Oh, ik vind het zo jammer dat je m'n PI niet zietquote:Op maandag 1 december 2014 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben het onder meer over Harry Potter gehad, welke ik graag via audioboeken beluister, en mezelf kennende heb ik ook nasi ter sprake gebracht.
En vrijdagavond was ik de hele tijd in dit topic en heb ik onder meer gevraagd om Country Roads, Mark Knopfler en Simon & Garfunkel.
Volgens mij kennen de meeste mensen op FOK! mij wel dus ik ga je kritiek niet ter harte nemen.
quote:Op maandag 1 december 2014 18:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Allah akbar is geen arabisch voor ik houd van je...dat je het weet.
quote:Op maandag 1 december 2014 18:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga voortaan op je PI letten. Toch nog een leermomentje!quote:Op maandag 1 december 2014 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik vind het zo jammer dat je m'n PI niet ziet. Want ik maak serieus gewoon een grapje, natuurlijk weet ik wie jij bent.
Een hand.quote:Op maandag 1 december 2014 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vraag me af waar dit een plaatje van is.
Van toto zelf.quote:Op maandag 1 december 2014 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vraag me af waar dit een plaatje van is.
Zeker.quote:Op maandag 1 december 2014 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heeft hij toch mooie handen
quote:Op maandag 1 december 2014 18:59 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het wel verontrustend dat Toto aangeeft dat Fylax een relatie heeft met Toto zijn eigen hand.
Toto heeft wel vreemdere relaties gehad.quote:Op maandag 1 december 2014 18:59 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het wel verontrustend dat Toto aangeeft dat Fylax een relatie heeft met Toto zijn eigen hand.
quote:Op maandag 1 december 2014 18:59 schreef Samzz het volgende:
quote:Op maandag 1 december 2014 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toto heeft wel vreemdere relaties gehad.
Dan snap ik ook zijn pessimisme wat relaties betreft.quote:Op maandag 1 december 2014 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 1 december 2014 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
* Fylax komt je troosten.quote:Op maandag 1 december 2014 19:01 schreef Toto69 het volgende:
* Toto69 kruipt huilend weg in een hoekje
Uḥibbuk.quote:Op maandag 1 december 2014 18:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 december 2014 19:01 schreef Toto69 het volgende:
Ahw. Kom maar bij Tante Samzzquote:Op maandag 1 december 2014 19:01 schreef Toto69 het volgende:
Dat kind moet echt dood.quote:Op maandag 1 december 2014 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt wel goed schatje!
Zie ik eruit alsof ik Arabisch begrijpquote:
Nee, ik heb nog steeds een rode neus door jouquote:
quote:Op maandag 1 december 2014 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt wel goed schatje!
:squote:
quote:Op maandag 1 december 2014 19:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog steeds een rode neus door jou
[..]alba
[..]
:s
Ben je al eens geronseld voor Sharia4holland?quote:Op maandag 1 december 2014 19:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik Arabisch begrijp...oh wacht.
Het liefst aan roosvice vergiftiging.quote:
Rode neus? What did I doquote:Op maandag 1 december 2014 19:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog steeds een rode neus door jou
[..]alba
[..]
:s
Onder andere. Maar neen, denk na. :Squote:Op maandag 1 december 2014 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rode neus? What did I do. Heb ik je weer een bloedneus geschopt
?
ja afgewezen, ik ben te klein voor de bomgordelquote:Op maandag 1 december 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je al eens geronseld voor Sharia4holland?
[..]
Het liefst aan roosvice vergiftiging.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 1 december 2014 19:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja afgewezen, ik ben te klein voor de bomgordel
Heb ik je bij je neus gepakt en 'HEBBES!' geroepen?quote:Op maandag 1 december 2014 19:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Onder andere. Maar neen, denk na. :S
Je kan wel goed kruipen door al die grotten daar in Afghanistan.quote:Op maandag 1 december 2014 19:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja afgewezen, ik ben te klein voor de bomgordel
Net zo groot als Samzz.quote:
maar die willen ze niet opblazenquote:Op maandag 1 december 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan wel goed kruipen door al die grotten daar in Afghanistan.
Dat ook!quote:Op maandag 1 december 2014 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik je bij je neus gepakt en 'HEBBES!' geroepen?
Precies!quote:
Toch is het minder grappig wanneer jij het zegtquote:
Een tikke groter dan LB.quote:
Oh, kusje op je neus? Hoe komt je neus dan rood? Ik heb geen herpes, hoor.quote:
Oh dat kan ik wel, biertje erbij....oh wacht.quote:Op maandag 1 december 2014 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, maar ze zoeken nog iemand die toastjes daar rond kan brengen.
Welnee, je bent even hilarisch als ik. Dat is een groot compliment.quote:Op maandag 1 december 2014 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch is het minder grappig wanneer jij het zegt.
2x de helftquote:
Oh, wat zijn die gekke bultjes ineens danquote:Op maandag 1 december 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, kusje op je neus? Hoe komt je neus dan rood? Ik heb geen herpes, hoor.
Alcoholvrij bier!quote:Op maandag 1 december 2014 19:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat kan ik wel, biertje erbij....oh wacht.
Buckler....oh...wacht.quote:
Ik ben 1.65quote:Op maandag 1 december 2014 19:10 schreef Toto69 het volgende:
Vraag Johannes maar. Ik stond voor hem en hij dacht: WOOOOOW
Is het nou koud...daarboven?quote:
Onderhuidse pukkels veroorzaakt door het eten van varkensvleesquote:Op maandag 1 december 2014 19:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh, wat zijn die gekke bultjes ineens dan
Oh ik wist niet dat ik zo groot was.quote:Op maandag 1 december 2014 19:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ben ongeveer zo groot als een stevige hindernis in een grand prix parcours.
Wist niet dat ik jou had opgegeten????quote:Op maandag 1 december 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onderhuidse pukkels veroorzaakt door het eten van varkensvlees?
Chicanes zijn meestal maar 30cm hoog.quote:Op maandag 1 december 2014 19:10 schreef Samzz het volgende:
haha kleinquote:Op maandag 1 december 2014 19:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik lul maar wat, ben net geen 1.90 joh.
Je had het toch over je ego?quote:Op maandag 1 december 2014 19:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik toen omhoog keek, jou zag en dacht: WOWWWWWquote:Op maandag 1 december 2014 19:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij bent wel schattig klein jaquote:Op maandag 1 december 2014 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik toen omhoog keek, jou zag en dacht: WOWWWWW
Ongeveer.quote:Op maandag 1 december 2014 19:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat ik zo groot was.
Ik ga even huilen.quote:Op maandag 1 december 2014 19:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wist niet dat ik jou had opgegeten????
<3
Wat?quote:Op maandag 1 december 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Chicanes zijn meestal maar 30cm hoog.
Volgens mij ben ik minder dan 10 cm kleiner dan jou, dus als dat al schattig is.quote:Op maandag 1 december 2014 19:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij bent wel schattig klein jaPaxje ook trouwens
oh nee, die is maar iets kleiner dan ik
Je bent aandoenlijk.quote:Op maandag 1 december 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik minder dan 10 cm kleiner dan jou, dus als dat al schattig is.
Maar ik ben inderdaad zeer schattig.
Je bent een paardenmeisje?quote:Op maandag 1 december 2014 19:10 schreef Samzz het volgende:
Jij bent absoluut schattig, ook zonder baret.quote:Op maandag 1 december 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik minder dan 10 cm kleiner dan jou, dus als dat al schattig is.
Maar ik ben inderdaad zeer schattig.
Nee, ze bedoelt een sport met iets minder pk's.quote:Op maandag 1 december 2014 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt het over chicanes op een grand prix circuit.
[ afbeelding ]
Vind ik persoonlijk niet hoog.
Bedanktquote:Op maandag 1 december 2014 19:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij bent absoluut schattig, ook zonder baret.
Nee.quote:Op maandag 1 december 2014 19:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou dan uh op je uh uh uh
op je keumus
Ja.quote:
Nee, ik heb het over hindernissen in een grand prix parcours. Niet over chicanes op een grand prix circuit. Niet alles met grand prix is formule 1.quote:Op maandag 1 december 2014 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt het over chicanes op een grand prix circuit.
[ afbeelding ]
Vind ik persoonlijk niet hoog.
quote:Op maandag 1 december 2014 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ja.
[..]
Nee, ik heb het over hindernissen in een grand prix parcours. Niet over chicanes op een grand prix circuit. Niet alles met grand prix is formule 1.
Nee, ik mis de kwaliteiten die je nodig hebt voor een baret.quote:Op maandag 1 december 2014 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt
Ik heb jou nog nooit gezien met baret op dus ik kan daar helaas geen uitspraken over doen.
Nu snap ik hem, ik volg de paardensport niet zo, behalve misschien de Grand National in Engeland en dat is meer omdat mijn moeder dat wil zien en ik dan een stream moet zoeken op de computer voor haar.quote:Op maandag 1 december 2014 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ja.
[..]
Nee, ik heb het over hindernissen in een grand prix parcours. Niet over chicanes op een grand prix circuit. Niet alles met grand prix is formule 1.
Er zijn ook instapmodel baretten, voor de onervaren baretdrager.quote:Op maandag 1 december 2014 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik mis de kwaliteiten die je nodig hebt voor een baret.
Jij kan prima bij de geneeskundige dienst.quote:Op maandag 1 december 2014 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik mis de kwaliteiten die je nodig hebt voor een baret.
Grand National is wel wat anders dan grand prix springen. Maar no worries, je hebt weer wat geleerdquote:Op maandag 1 december 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu snap ik hem, ik volg de paardensport niet zo, behalve misschien de Grand National in Engeland en dat is meer omdat mijn moeder dat wil zien en ik dan een stream moet zoeken op de computer voor haar.
Vind je?quote:Op maandag 1 december 2014 19:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
OMG, cuteness all over the place!
Uiteraard.quote:Op maandag 1 december 2014 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel onder een kloon toch?
quote:Op maandag 1 december 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Mijn kloontje heet:
Paxcondoegodverredommejebroekuit
Ja pff, maar dan toch weet je, dat niveau dat jij bereikt hebt daarin dat haal ik nooit.quote:Op maandag 1 december 2014 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn ook instapmodel baretten, voor de onervaren baretdrager.
Mijn kloontje heet Etsuhoudvoordeveranderingjebroekaanquote:Op maandag 1 december 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Mijn kloontje heet:
Fylax dus.quote:Op maandag 1 december 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Mijn kloontje heet:
Die hindernissen bij de Grand National zijn op zich nog best hoog volgens mij.quote:Op maandag 1 december 2014 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grand National is wel wat anders dan grand prix springen. Maar no worries, je hebt weer wat geleerd.
[..]
Vind je?
quote:
quote:Op maandag 1 december 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn kloontje heet Etsuhoudvoordeveranderingjebroekaan
Na VI wil ik wel.quote:Op maandag 1 december 2014 19:20 schreef Toto69 het volgende:
Gaan we vanavond nog Haxballen, Johannes?
Sorry.quote:Op maandag 1 december 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn kloontje heet Etsuhoudvoordeveranderingjebroekaan
Ik kan niet mad zijn op Johannes.quote:
Bovendien weet ik dat jij wel tegen een stootje kan, jij bent niet iemand om snel boos te worden, of te gaan rellen.quote:Op maandag 1 december 2014 19:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Ik kan niet mad zijn op Johannes.
Wow. Speaking of the devil.quote:Op maandag 1 december 2014 19:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Ik kan niet mad zijn op Johannes.
Precies. Nu ik Paxcon al 2,5 jaar ken en ik kan je vertellen dat ik in die tijd heel veel heb geleerd hoe ik met zulke mensen en zulke uitspraken moet omgaan.quote:Op maandag 1 december 2014 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bovendien weet ik dat jij wel tegen een stootje kan, jij bent niet iemand om snel boos te worden, of te gaan rellen.
paardenmeisjesquote:Op maandag 1 december 2014 19:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik vind paardenmeisjes/amazones leuk
Ik haat paardenmeisjes.quote:Op maandag 1 december 2014 19:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ze voor een groot beest kunnen zorgen dan zijn ze helemaal geschikt voor mij.
quote:Op maandag 1 december 2014 19:24 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga eens even de bruine hond uitlaten.
Het is een achterlijk zware race. Maar de hindernissen zijn volgens mij niet zo hoog als in een GP parcours. Even zoeken, hoor.quote:Op maandag 1 december 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hindernissen bij de Grand National zijn op zich nog best hoog volgens mij.
Ohquote:Op maandag 1 december 2014 19:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik vind paardenmeisjes/amazones leuk
quote:Op maandag 1 december 2014 19:24 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga eens even de bruine hond uitlaten.
Niet mijn ex hoor.quote:Op maandag 1 december 2014 19:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Paardenmeisjes zijn gek op grote pik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |