SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:OfficialPDC twitterde op maandag 01-12-2014 om 17:52:51RESULT: Jason Hogg beats Scott MacKenzie 5-2 to qualify for the first round of the 2015 @WillHillBet World Darts Championship! reageer retweet
Smithquote:Op maandag 1 december 2014 18:13 schreef tja77 het volgende:
Mijn inziens is al een heel eind bekend welke spelers volgend jaar gaan participeren in de premier league. Tuurlijk telt het WK mee, maar als er geen gekke dingen gebeuren. Lijken dit me de 10 spelers die het gaan worden.
Taylor, van Gerwen, Lewis, King, Wade, Bunting, Anderson, Wright, van Barneveld, Smith
Vergeet ik iemand, of wie denken jullie dat het gaan worden?
Newton natuurlijkquote:Op maandag 1 december 2014 18:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Michael Smith was de enige waar ik echt over twijfelde.
Suggestie?
Hmmm bungalow, staat er inderdaad beter voor dan the bully. Zou zelf liever Smith zien, misschien niet verkeerd voor zijn ontwikkeling.quote:Op maandag 1 december 2014 18:21 schreef jaykop het volgende:
[..]
Newton natuurlijk
Nee denk dat die laatste plek van het wk afhangt en dat Chizzy op het moment grote kans heeft
Van Gerwen, Taylor, Lewis, Anderson, Wright, Wade, Whitlock, Chisnall, Van Barneveld, Dolan.quote:Op maandag 1 december 2014 18:13 schreef tja77 het volgende:
Mijn inziens is al een heel eind bekend welke spelers volgend jaar gaan participeren in de premier league. Tuurlijk telt het WK mee, maar als er geen gekke dingen gebeuren. Lijken dit me de 10 spelers die het gaan worden.
Taylor, van Gerwen, Lewis, King, Wade, Bunting, Anderson, Wright, van Barneveld, Smith
Moet 'ie mentaal wel genoeg ondersteuning krijgen.quote:Op maandag 1 december 2014 18:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hmmm bungalow, staat er inderdaad beter voor dan the bully. Zou zelf liever Smith zien, misschien niet verkeerd voor zijn ontwikkeling.
Dat is waar, maar zijn instelling is soms vervelend.quote:Op maandag 1 december 2014 18:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hmmm bungalow, staat er inderdaad beter voor dan the bully. Zou zelf liever Smith zien, misschien niet verkeerd voor zijn ontwikkeling.
Ik heb wel enigzins een zwak voor Jenkins.quote:Op maandag 1 december 2014 18:25 schreef jaykop het volgende:
[..]
Dat is waar, maar zijn instelling is soms vervelend.
Jenkins zou ook leuk zijn trouwens, of niet?
Dat zei hij gisteren tijdens de prijsuitreiking inderdaad.quote:Op maandag 1 december 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat Lewis terug is bij Keith Deller als begeleider? Hiermee werd hij toch twee keer op rij wereldkampioen.
Wat heeft Komula gedaan?quote:1^ Jarkko Komula, who finished second in the Scandinavian Order of Merit, is ineligible to play due to a suspension from the Finnish Darts Organisation. Kim Viljanen, who finished third, will therefore replace Komula.
2^ Ryan de Vreede replaces Richie Burnett, who has been caught doping.
Hoezo Smith in dat rijtje?quote:Op maandag 1 december 2014 18:13 schreef tja77 het volgende:
Samen een feestje gebouwd?quote:Op maandag 1 december 2014 18:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat heeft Komula gedaan?
Wat heeft Burnett gebruikt?
Welke website is dit?quote:Op maandag 1 december 2014 18:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat heeft Komula gedaan?
Wat heeft Burnett gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |