Maar ik wil zo graag goed kunnen zingenquote:Op maandag 1 december 2014 17:19 schreef Scuidward het volgende:
Ach, ik kan ook niet zingen, dus je bent niet de enige.
Ik heb de afgelopen keer niet meer gezongen.quote:Op maandag 1 december 2014 17:20 schreef hugecooll het volgende:
Dit is waarom ik niet naar je radioshows luister
Het beperkt zich niet tot je zangkunstenquote:Op maandag 1 december 2014 17:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen keer niet meer gezongen.
Rattenvanger van Hamelen.quote:Op maandag 1 december 2014 17:20 schreef Fylax het volgende:
Als ik goed kon zingen had ik ook allemaal chicks achter me aan net zoals Justin Bieber, Mainstreet enzo.
Kun je daar beroemd mee wordenquote:Op maandag 1 december 2014 17:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
En dan? Dan kan ik nog steeds niet goed zingen.
Dan mag je in de boyband van dpquote:Op maandag 1 december 2014 17:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
En dan? Dan kan ik nog steeds niet goed zingen.
Gitaristen krijgen over het algemeen ook wel chicks hoorquote:Op maandag 1 december 2014 17:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daar krijg je minder chicks mee dan als je goed kunt zingen.
Mijn stem is zo vreselijk, honderden zanglessen kunnen dat niet mooi maken. Luister maar eens naar mijn radioshows als ik ga zingen.quote:
Dan weet ik het ook niet.quote:Op maandag 1 december 2014 17:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn stem is zo vreselijk, honderden zanglessen kunnen dat niet mooi maken. Luister maar eens naar mijn radioshows als ik ga zingen.
Ariana Grande is de bestequote:Op maandag 1 december 2014 17:23 schreef Uccie het volgende:
Je klinkt anders niet per sé slechter dan Ariana Grande.
Wel eens een keer gezongen ja.quote:Op maandag 1 december 2014 17:24 schreef Ro-ald het volgende:
Fylax zingt dit liedje onder de douche:
Ga ik vanavond zingen.quote:Op maandag 1 december 2014 17:24 schreef Ro-ald het volgende:
Fylax zingt dit liedje onder de douche:
Ariane Grande klinkt als een kip die verkracht wordt door 7 negers terwijl ze voetmassage krijgt van een homosexuele paus die ook nog eens zijn broek heeft volgeschetenquote:
quote:
Misschien een leuke priester.quote:
Sure.quote:Op maandag 1 december 2014 17:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ariane Grande klinkt als een kip die verkracht wordt door 7 negers terwijl ze voetmassage krijgt van een homosexuele paus die ook nog eens zijn broek heeft volgescheten
een kip met een waanzinnige zangstem danquote:Op maandag 1 december 2014 17:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ariane Grande klinkt als een kip die verkracht wordt door 7 negers terwijl ze voetmassage krijgt van een homosexuele paus die ook nog eens zijn broek heeft volgescheten
Dit.quote:Op maandag 1 december 2014 17:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een kip met een waanzinnige zangstem dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |