abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 december 2014 @ 21:41:26 #126
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_147232111
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 21:31 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik zie hier veel diehard WGR-ers jou duidelijk vertellen waar het allemaal mis gaat met jouw ideeën, en neem het nou maar aan; ze hebben allemaal gelijk. Rest your case.
Heb best goed advies gehad van enkelen dat ontken ik niet, maar persoonlijk iemand voor dief of fraudeur uit maken vind ik wat ver gaan terwijl het gewoon een vraag is.

Maar ik ben dom geweest Fok! zit nu eenmaal vol zolderkamer autisten (ja als zij persoonlijk gaan worden kan ik het ook) die erop kicken anderen neer te sabelen terwijl ze zelf geen leven hebben (gezien er veel diehard WGR-ers volgens jou zitten, dus weinig anders te doen hebben).

Ik heb advies gehad op m'n vraag wat ik wilde en als kers op de appelmoes nog een hoop aantijgingen gekregen. Dat laatste betreur ik, op het eerste hartelijk dank :)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_147232209
Oh, oh, oh..
:N
  dinsdag 2 december 2014 @ 21:48:26 #128
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_147232365
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 21:41 schreef nils7 het volgende:

[..]

Heb best goed advies gehad van enkelen dat ontken ik niet, maar persoonlijk iemand voor dief of fraudeur uit maken vind ik wat ver gaan terwijl het gewoon een vraag is.

Maar ik ben dom geweest Fok! zit nu eenmaal vol zolderkamer autisten (ja als zij persoonlijk gaan worden kan ik het ook) die erop kicken anderen neer te sabelen terwijl ze zelf geen leven hebben (gezien er veel diehard WGR-ers volgens jou zitten, dus weinig anders te doen hebben).

Ik heb advies gehad op m'n vraag wat ik wilde en als kers op de appelmoes nog een hoop aantijgingen gekregen. Dat laatste betreur ik, op het eerste hartelijk dank :)
Er is je al 10x duidelijk gemaakt dat het geen vraag was, maar een voornemen waarvan je wilde weten of je ermee weg kon komen.

Maar goed, je bent niet de eerste die gaat huilen als z'n topic niet zo uitpakt als hij gedacht had en dan maar iets over zolderkamerautisten begint te roepen. Dus geen zorgen, niemand neemt het persoonlijk op :+
  dinsdag 2 december 2014 @ 21:57:18 #129
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_147232685
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 21:34 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Is toch hetzelfde?
Het was zo geestig :D :D
pi_147233106
quote:

[..]

Die plaat voor je kop is best dik, is het niet?
  Moderator dinsdag 2 december 2014 @ 22:11:05 #131
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_147233227
quote:

[..]

okeeeeej. Doeggies!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_147233491
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 21:57 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Het was zo geestig :D :D
Jammer dat hij er geen antwoord op geeft
pi_147234642
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 21:14 schreef nils7 het volgende:

[..]

Niet alleen de VVE informeren maar tal van andere dingen.
Maar in dit geval de VVE ja.

[..]

Geen uitwonende beurs kan wel eens tot de mogelijkheden behoren.
Als ze haar P dit jaar niet haalt dan zit ze eind dit jaar aan de 4 studie jaren en kan ze alles terug lammeren, dan kan ze beter de thuiswonende terug lammeren dan een combi van thuiswonend als zowel uitwonend.
Dus om uiteindelijk (als dat kan?) een uitwonende beurs te nemen weet ik zo net nog niet of dat handig is en of je dat kan weigeren als ze uitwonend is.

Maar dat wordt vast weer als fraude gezien.
Dat is echt onzin..

studiefinanciering weten hoe het werkt

Hoelang studiefinanciering hbo?
Je krijgt voor een hbo-studie 4 jaar beurs. Daarna kun je nog 3 jaar lenen en 1 jaar reizen. Je moet al je studiefinanciering binnen 10 jaar opgebruiken.

Studiefinanciering: gift of lening
Je beurs is een voorlopige lening. Die voorlopige lening wordt pas een gift als je je diploma binnen 10 jaar haalt, gerekend vanaf je 1e maand studiefinanciering.Dit noemen we ook wel 'prestatiebeurs'. Hoeveel beurs wordt omgezet in een gift, is afhankelijk van de waarde van je diploma.
Haal je geen diploma, dan moet je alles terugbetalen: je basisbeurs, je aanvullende beurs en je studentenreisproduct.
pi_147235633
Weet je wat, laten we deze discussie beeindigen, en TS doe het gewoon zonder melding van haar te maken en kom over een half jaartje nog eens laten weten hoe het heeft uitgepakt!
pi_147236581
Vieze fraudeur!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')