Heb best goed advies gehad van enkelen dat ontken ik niet, maar persoonlijk iemand voor dief of fraudeur uit maken vind ik wat ver gaan terwijl het gewoon een vraag is.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik zie hier veel diehard WGR-ers jou duidelijk vertellen waar het allemaal mis gaat met jouw ideeën, en neem het nou maar aan; ze hebben allemaal gelijk. Rest your case.
Er is je al 10x duidelijk gemaakt dat het geen vraag was, maar een voornemen waarvan je wilde weten of je ermee weg kon komen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:41 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heb best goed advies gehad van enkelen dat ontken ik niet, maar persoonlijk iemand voor dief of fraudeur uit maken vind ik wat ver gaan terwijl het gewoon een vraag is.
Maar ik ben dom geweest Fok! zit nu eenmaal vol zolderkamer autisten (ja als zij persoonlijk gaan worden kan ik het ook) die erop kicken anderen neer te sabelen terwijl ze zelf geen leven hebben (gezien er veel diehard WGR-ers volgens jou zitten, dus weinig anders te doen hebben).
Ik heb advies gehad op m'n vraag wat ik wilde en als kers op de appelmoes nog een hoop aantijgingen gekregen. Dat laatste betreur ik, op het eerste hartelijk dank
Die plaat voor je kop is best dik, is het niet?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:41 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heb best goed advies gehad van enkelen dat ontken ik niet, maar persoonlijk iemand voor dief of fraudeur uit maken vind ik wat ver gaan terwijl het gewoon een vraag is.
Maar ik ben dom geweest Fok! zit nu eenmaal vol zolderkamer autisten (ja als zij persoonlijk gaan worden kan ik het ook) die erop kicken anderen neer te sabelen terwijl ze zelf geen leven hebben (gezien er veel diehard WGR-ers volgens jou zitten, dus weinig anders te doen hebben).
Ik heb advies gehad op m'n vraag wat ik wilde en als kers op de appelmoes nog een hoop aantijgingen gekregen. Dat laatste betreur ik, op het eerste hartelijk dank
okeeeeej. Doeggies!quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:41 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat is echt onzin..quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:14 schreef nils7 het volgende:
[..]
Niet alleen de VVE informeren maar tal van andere dingen.
Maar in dit geval de VVE ja.
[..]
Geen uitwonende beurs kan wel eens tot de mogelijkheden behoren.
Als ze haar P dit jaar niet haalt dan zit ze eind dit jaar aan de 4 studie jaren en kan ze alles terug lammeren, dan kan ze beter de thuiswonende terug lammeren dan een combi van thuiswonend als zowel uitwonend.
Dus om uiteindelijk (als dat kan?) een uitwonende beurs te nemen weet ik zo net nog niet of dat handig is en of je dat kan weigeren als ze uitwonend is.
Maar dat wordt vast weer als fraude gezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |